mám dlhodobí zhoršujúci sa problém s mojou Suzuki TL 1000S. U nás na SK sú všetci veľkí odborníci pokiaľ nemusia zistiť a odstrániť problém. Mám pocit, že servis na moto je iba na to aby sa menil olej prípadne nejaký zložitejší úkon ako je výmena spojky a nič viacej :(
Moto mi začala blbnúť cca mesiac dozadu. Prejavovalo sa to občasným vypnutím motora pri zaradení neutrálu /cca 1x týždenne/. Moc mi to neprekážalo stačilo vypnúť kľúč opať naštartovať a moto jazdila ďalej /ak som naštartoval bez vypnutia kľúča tak opať zhasla/. Posledné dva týždne sa to zhoršilo. Motorka má chvíľky, kedy zhasne skoro vždy keď zaradím neutrál no na druhý deň opať ide. Okrem toho sa pridružilo občasné padnutia výkonu. Naposledy sa to prejavilo takto: išiel som cca 200 km/h začal som akcelerovať a moto pridusilo akoby nemala benzín. Spomalila na 180km/h a potom sa opať chytila. V "servise" tvrdili že chyba bude v TPS snímači no vraj po jeho kontrole a nastavení je OK. Samozrejme poruchu neodstránili. Vedeli by ste mi prosím poradiť kde by mohol byť problém alebo na čo sa mám zamerať? Budem si to musieť asi vyriešiť svojpomocne.
ps.: motorka má dynojet - mohol by niečo také spôsobovať práve on?
Za každú radu reakciu som vopred vďačný!
Naposledy editováno 16.07.2014 10:34:02
1 reakcí na tento příspěvek neznámi problém s TLkou
1 reakcí na tento příspěvek neznámi problém s TLkou
To se ale projevovalo tak že mi motor chvílemi jel jen na 1 válec ale nezdechlo to úplně.
Naposledy editováno 16.07.2014 16:48:12
Jinak.u cidla stojanku se koukni, zda neni dvoukontaktni. Nektere maji spinaci a rozpinaci kontakt. Jeden kontakt spina kontrolku a druhej kontakt dava info jednotce, ze mas stojan dole... Takze ikdyz ti neblikne , ze mas stojanrk, muze to chcipat motor ...
Začal bych těma konektorama hlavně kolem řídící jednotky.
1 reakcí na tento příspěvek neznámi problém s TLkou
Jak se to presne chova? Kdyz nechas bezet motorku na volnobeh a mas tam treba 1 a drzis spojku - stale se zmacklou spojkou preradis na neutral a chcipne to? Nebo az kdyz na neutralu pustis spojku? Chcipne to jako bys vypnul klicek, tzn hned, nebo se to udusi, tzn klesnou otacky a zdechne to treba az po dvou trech otockach motoru?
Ten dynojet - je to commander 2 nebo 3 ? Jestli 2 tak je vlozenej do svazku pred jednotku - vypojis ho, das kable do jednotky na primo s kdyz to nebude tohle delat je to commanderem. Ale tomu taky moc neverim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neznámi problém s TLkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neznámi problém s TLkou
IgorNagy píše: assassin> Ked bezi motorka na volnobehu mozem s nou robit cokolvek a stale pojde bez zavahania. Spraví to len za jazdy pri podradovani 3 - 2 - neutral a motorke rovnomerne klesaju otacky az po nulu- cize ju vypne. Kontrolky , vsetko svieti iba sa motor vypne. Ziadne dusenie nic iba ho vypne.
Jeste zkus vypozorovat jestli to dela i kdyz pri tom brzdeni a podrazovani nedavas "meziplyny" - a druhej pokus, jestli to udela i bez toho podrazovani - tzn zacit brzdit treba ze 4ky, zmacknout spojku a zabrzdit az na nulu a nechat tam tu ctyrku
Ja tipuju ze to nema spojitost s tim neutralem.
Jo jeste ted jak to dela casteji - nemas uz poloprazdnou nadrz?
Měl jsem stejný problém s TL-kem, a jednoho dne jsem jel a asi v cca 120km/h a u TL se zablokovalo zadní kolo a motor chcípnul a zamnou bylo modro,motor celej od oleje.
Po dotatažení TL-ka domu jsem se pustil do motoru a zjistit co se stalo ...
Dem.krytu řetězovky,kolečka,ochraného plechu na simering a potom jsem to vyděl klec ložiska byla uplně zničná a kuličky byly všechny v motoru roztrhaný blok motorku tedy motor K.O.!!!!motor měl najeto přesně 44tis.km
jinak to občasné chcípání mě to dělao taky a bylo to tím že pár kuliček z ložiska se už dostalo do motoru a dotavali se mezi zuby převodových kol převodovka byla taky upně zničená (2,3,4,5,) chybělo několik zubů!!
takže za mě kontrola tohoto
Jinak jak píšou kluci tak čidlo stojanu .
Ahoj Konča
Ako moc presne mala najeto 44 tis km? Bol si prvy majitel? Vcelku by ma to zajimalo, kedze ja som rozoberal a preventivne robil svoj motor na tachometrovych 40k km a kedze to bol dovoz z IT cez ceskeho prekupnika v olomouci ci kde a nasledne sa na tom vybesnil este dalsi borec za olomoucom tak ratam ze podla opotrebenia niektorych dielov mohla mat tak 70-80tis km realne a loziska v motore boli bez chyby.
1 reakcí na tento příspěvek neznámi problém s TLkou
bordelini píše: Může mi někdo poradit přestalo mi dobíjení baterky na tl1000s/97, rugulator je asi rok napojen naprimo tak nevím začalo to dělat až teď a občas svítila kontrolka paliva, chybí diagnostika neukazuje (c00). Možná skrtat nebo regulátor odešel? Jde to zjistit obyčejným bambusackym multimetrem?
uz jsem zazil, ze po prepojeni naprimo to par let makalo a pak regler odesel...
promerit to jde. chce to zarucene dobrou, nabitou baterku - a pak zmerit pri bezicim motoru napeti na baterce. kdyz je KO baterka (nebo prazdna), tak to mereni neni moc vypovidajici. nasledne se odpoji regler a zmeri se napeti na tech trech fazich altiku, kazda s kazdou U(V) - AC rozsah.
Ad Klopic-uv problem - lozisko vystupni hridele jde pomerne snadno znicit prilis velkym napnutim retezu. Jinak s timhle loziskem TL co ja vim zasadni problemy nema.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S | Anti | 14 | 7.9.2024 v 12:39 assassin |
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |