1 reakcí na tento příspěvek Startér
1 reakcí na tento příspěvek Startér
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér
Je to tak, že to je kopie Viraga 25O.
Tak jsem se na to mrknul ještě jednou, starter točí, ale nehází jiskra ani na jednu svíčku.Baterie nabitá.Ale je divné, že po zapnutí klíčku přeskočí jiskra na obou svíčkách.Taky se mi zdá, že nefunguje správně ten červený kolíbkový vypínač.
Tak jsem se na to mrknul ještě jednou, starter točí, ale nehází jiskra ani na jednu svíčku.Baterie nabitá.Ale je divné, že po zapnutí klíčku přeskočí jiskra na obou svíčkách.Taky se mi zdá, že nefunguje správně ten červený kolíbkový vypínač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér
(na snímku označené jako "timing mark cover"), posvítit si dovnitř a tam také bude vidět, zda se motor otáčí. Jinak to prsknutí jisker při zapnutí zapalování je normální, je to vlivem přechodových jevů při zapnutí napájení TCI jednotky.
A kdyby nefungoval nouzový vypínač na pravé rukojeti ("stopswitch", "killsvitch"), tak by neměl jít zapnout ani starter. I když čertví, jak mohla šikmoočka elektriku oproti originálu zbastlit.
Je-li motor skutečně přesně dle předlohy z XV250, tak origo volnoběžka YAMAHA by tam měla pasovat - i když ruku do ohně bych za to nedal, občas tam bývají dost velké odchylky tolerancí oproti originálu.
1 reakcí na tento příspěvek Startér
1 reakcí na tento příspěvek Startér
Ovšem když při zapnutí zapalování jednou padnou jiskry (ve stejném okamžiku na obou válcích), tak napájení zapalovací jednotky bude v pořádku. Ale když při otáčení motorem jiskry nepadají, tak první podezření jde na vadnou vybavovací cívku na klice ("pick-up coil", bude nejspíš na tělese statoru alternátoru - ten je pod levou škeblí), v lepším případě vedení mezi nimi a zapalovací jednotkou.
V dílenské příručce by měl být popsán odpor cívky - dle schémátka by se mělo měřit mezi bílo/červeným a bílo/zeleným drátem jdoucím z motoru. Stačí k tomu rozpojit konektor - dle schématu je třípólový a vede jím ještě "nebesky" modrý ("sky blue") drát - ten vvee na spínač neutrálu a pokud s tento drát připojí na kostru, kontrolka neutrálu se musí rozsvítit. To jen pro úplnost a zajímavost, i když i toto může se zapalováním trochu souviset - nebude-li správně fungovat spínač neutrálu a stojanu, pak motor nepoběží a nepůjde natočit, není-li stojan zvednutý a není-li sepnut spínač neutrálu. Takže i v "bezpečnostním" okruhu může být zádrhel.
Nakonec to dopadlo, že jsi to kamarádka dala do servisu.presně nevím, jak nazvat zákrok mechaniků.
Bylo to samozřejmě v elektrice, pod sedlem dělali něco s tím velkým konektorem. potom nějaký váleček za baterií směrem k nádrži (to je překlad mé kamarádky).
Já do elektriky aut ani motorek nejdu, jsem sice automechanik, vyučenej, ale už na to nemám.
Je fakt, že asi před rokem jsem se pustil do závady na čtyřkole ATV 90 a byl úspěch,jednalo se o ohnutý ventil a následná výměna hlavy.podařilo se.stejně nejezdí problém s dodávkou benzínu.ale tak to dám jako další téma.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
manuál Kentoya Blow Up 250 | zručák | 0 | 16.8.2020 v 10:55 zručák |
Lamely / spojka Kentoya Blow Up 100, Kentoya Blow Up 250, Kentoya Fi... | ŠtěpánX | 2 | 4.6.2020 v 15:37 washington |
Kentoya Blow Up 250 | tbiker | 0 | 3.1.2019 v 17:35 VlaHa |
Stále vlolný řetěz Kentoya Blow Up 250 | langber | 8 | 3.8.2015 v 13:40 Marcus67 |
Kentoya Blow Up 250 dobrá volba?? Kentoya Blow Up 250 | Onder.g | 11 | 10.7.2011 v 19:24 Onder.g |