koupil jsem si tuto motorku a mám menší problém.
Koupil jsem si lazenej lauf a motorka začala jakoby při ubrání plynu srřílet,Našel jsem na netu,že by se měla obohatit směs tím šroubkem na karburátoru zespoda,Základní nastaveni jsou necelé 2 otáčky a já tam měl snad 4,5,dokonce na 2 válci to bylo nastavené o pul otáčky jinak než u ostatních taky už po koupi se mi nezdálo,že druhej svod pří zahřívání je studenější než ostatní.nicméně jsem nastavil na všech karbecích 2,5ot a začalo to chcípat,tak jsem zvedl volnoběh kterej se začal pohupovat a po delší cestě mi to taky občas chtělo jakoby chcípat otáčky 500.taky jsem si všiml,že při vytočení pomalu padaj otáčky dolu,
otázka je proč ta směs byla tak bohatá?Did to se musí ukázat na spotřebě ne?Taky mě zaráží proč ten druhej svod je studenější?je třeba na tomhle válci směs obohatit nebo ochudit? Motorka jezdí,ale chce to doštelovat směs je 2,5ot a pořád se zdá chudá a prdí to do výfuku,což by nemělo snad.Nebo není tu nějaký ochotný motorkář z okolí tábora,kdo se v tom vyzná a umí to doladit.děkuji za reakce.
1. 4valec ladit bez sodny ...no asi nekdo kdo to fakt umi a vi co od toho chce.
2. pred jakymkoliv ladenim se musej sesynchronizovat karbce
3. pokud nemas sondu tak na to jak tocit sroubkama je manual kde sledujes stoupajici / klesajici otacky. Bez budiku rovnez nemozne.
Pokud tam máš dutou rouru, bude to určitě při ladění bohatosti chtít přidat oproti běžnýmu nastavení... jestliže budeš mít udělaný synchro podtlaků, ev. klapek (nevím co má banďour za karbce jestli s klapkama nebo šoupátkama) můžeš pokračovat i bez sond klasickým způsobem - dokud to bude střílet (to neznamená postřelovat)- střílení je většinou mezi zavřeným a otevřeným plynem - jedna rána... to že ti to postřeluje při dojezdu na kvalt nemusí bejt žádná trága - tak to krm...pro jistotu se můžeš podívat po pár stovkách km po nastavení na svíčky.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
2 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
to můžu obohatit jak to bylo a kašlat na to a že to bublá při brždění motorem kašlat na to.
na to není co zkurvit,teda že by ta bohatost byla moc velká nebo malá.
ale za nějakej dobrej návod,jak to poladit bych se nezlobil.
...no a motorka normálně jezdí... tak se na to vyser a jezdi
Synchro se dělá jen když motorka nejezdí? Podtlaky taky ? ...
... tohle jsou právě úkony, který se dělaj při podobnejch příznacích, ale nutit tě nikdo nemůže
A kdyz uz se do toho chces srat, tak si mas napred seridit podtlaky. Bez toho se nehnes. Jinak strileni ladaku pri ubrani plynu je celkem normalni jev, takze tezko soudit.
Proste smir se stim ze neexistuje univerzalni odpoved otoc sroubkem 3.35 otacky a budes to mit ok.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
Asi bych to viděl tak,že budu zkoušet přidávat bohatost a sledovat jakou budou mít barvu el.svíček a vymyzí ten pokles otáček a pomalé padání otáček z vytočení.pro ideální směs by mela být svíčka cihlová,hnědá a chudá bílá,bohatá černá.Když se nepodaří,tak zkusím sehnat někoho,kdo by to přeseřídil,ale vůbec netuším kdo tohle v okolí tábora dělá a co to stojí.
Tvl, i takový lidi mají volební právo....
otevřený svody a sání potřebujou obohatit - logicky nasáváš víc vzduchu...to je smysl otevřenýho sání a průchozího výfuku... víc vzduchu, víc paliva, větší krouťák (velmi zjednodušeně)
Ale než začneš cokoli ladit a ještě s tím že máš dokonce nějaký koleno studenější, je dobrý udělat vše pro to, aby to bylo seštelovaný. Některý věci maj svoje doporučený postupy, na základě zkušeností s nimi.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
Když jsem na svoje GS hodil laďák, začalo to trochu střilet při brždění motorem a lehce vadnout, když to dostávalo kotel (8-9000 otáček a plnej plyn). Hodil jsem to do servisu a bylo z toho oproti standartnímu stavu obohacení volnoběhu (ten šroubek), zvednutí jehly a o 15 čísel větší tryska. Výsledek? Motor se chová líp než v sériovým stavu (zmizel podivnej výkonovej ďolík kolem 5000), i na 5 letí do červenýho jak cikán za mědí a spotřeba nečekaně klesla (třeba trasa Brno - Hronov za cca 6 litrů).
Ty prachy se ti vrátí. Takže koukej najít mechanika, co má brzdu a co ještě pamatuje karburátory a ví jak se ladí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
gugo píše: Black> A proc by je mel cistit ?? kdyz do doby nez mel ladak asi byly OK ?
Mozna proto, ze mu evidentne na volnobeh nejde jeden valec? Mozna proto, ze na smesaku musi byt 4,5 otacky misto dvou aby to vubec bezelo? Kdyz nasadim ladak a na smesaky nesahnu tak to pobezi, ne idealne ale pobezi. Kdyz tam musim dat petnotacek aby to vubec bezelo je v tech karbcich neco spatne.
Gugo jiz dlouho si vsimam tvych prispevku a mozna by bylo moudry prestat se vyjadrovat k vecem o kterych vis picu.
Kdyz udela synchro tak jak se ma delat a bude se mu jeden valec flakat, at uz z jakehokoliv duvodu tak to proste na podtlakach nedoladi. S nejvetsi pravdepodobnosti ma rozjety ne podtlakach a proto se mu jeden valec flaka. To pak muzes kroutit pilot screw jak chces a je ti to k hovnu. Kde to poradne nesaje tam taky zadnej benal netece.
A radu aby nerozdelaval karbece (tudiz je ani necistil) jsem mu daval proto, aby jsme zitra neresili vypadnul me plovak jak se dava zpet .
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
Ještě mě napadá, jestli by ti celkovou směs nevyrěsil dynojet kit, ale s tím zkušenost nemám.
A nebo se na to vy..r a kup VFR
To Drata: by si měl nejdřív přečíst celé téma,aby pochopil o co jde a nepsal kraviny.
Jinak jsem to vše vrátil na 4 ot a pohoda,stejně to nechám po vejplate seřídit.
Je tam vykonová díra někde od 3,5-4,2t ot.jakoby se 1 válec flákal.
Našel sem chlapíka co mi to komplet vyndá vyčistí,seřídí za 1200,ale varoval mě,že bude třeba dát některé těsnící prvky nové a originál,takže nevím o kolik se ta cena zvedne.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
Bandita jsem nedelal, ale gsx750 to tak ma, takze sem soustruzil podlozky a jehly podkladal...
Supersic: hele to ze je system sekundarniho vzduchu na prd se shodnem, to ze to zmirni/odstrani strileni pri brzdeni motorem taky. Ale nenapada me na jakem principu by to melo zvysovat teplotu motoru/ melo mit vliv na smes
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |