Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.
Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..
Promiň, že reaguji. Ale kdo se ptá jako debil, dostane odpověď pro debila.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Koho poznám čo má ostrú motorku, tak ju má vyslovene na vyblbnutie, nikto to nemá na jazdenie do roboty či podobne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Patrik622 píše: SirIndy> naprosta lez ! Ostrou na silnici neoddela... To jsou jen myty! Uz 4 roky jezdim na silnici ostrou nejdriv exc 520(prvni motorka) potom exc 525 a ted dalsi exc 525 predelany na motardy. Jezdeni stylem po prednim/zadnim skakani schodu vyjizdeni a sjizdeni schodu, parky ulice atd.olej delam kazdych 10mth atd tak jak pise manual. Motorku jednou za sezonu rozhodim udelaj se komplet loziska novej pist atd a jezdi to suprove jezdim skoro kazdy den a motorka spolehliva vzdy dojela kam mela a spotreba pri ostrejsim jezdeni je kolem 30litru a kdyz jedu nekam dal treba praha usti nad labem tak kolem 20litru. Takze ostrou na silnici muzu doporucit neni to levny ale ani drahy staci se ridit manualem a motorka slape jak hodinky kecum od lidi co jezdi nejaky dr-ka a jeden kamos rikal neverim ;)
ale jistě,když se to dělá tak jak to děláš ty-každou zimu motor na stůl a menší GO+ olej co 10 hodin,tak ti to sezónu vydrží.
jenže on chce měnit olej v převodovce co 100hodin,olej používat na fritování a spotřebu cca 3,5 litru na hodinu.a o servisu se už vůbec nemá smysl bavit.....
Naposledy editováno 06.07.2014 14:44:58
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Dolph-cz píše: ale jistě,když se to dělá tak jak to děláš ty-každou zimu motor na stůl a menší GO+ olej co 10 hodin,tak ti to sezónu vydrží.
jenže on chce měnit olej v převodovce co 100hodin,olej používat na fritování a spotřebu cca 3,5 litru na hodinu.a o servisu se už vůbec nemá smysl bavit.....
Musím se vám fakt smát Samozřejmě že mění olej na 4T co 10mth když to má v manuálu.
Ty tu do toho meleš dvoutakta tupče
K tomu oleji. Můžeš být tak laskav a najít si co jsem psal?????? Že známej jezdí na jakejsi olej do sekačky za 170,- a je mi to úplně prdel, když mu to jezdí a nezadírá, jeho věc. Já jsem psal že hodlám jezdit na plně syntetickej olej pro endura od repsolu za 170,-.
Několikrát jsem se setkal s debilama co lejo olej za 400+ protože to jezdí všichni, nebo podobné sračkovské důvody. Ale já ti říkám, že dokud na tom svým oleji za 170korun nezadřu (Což se mi 30 000km nestalo (!) ani na svini co točila 14 000rpm) tak nehodlám kupovat dražší olej. Máš s tím problém? Není to snad moje věc?
cita29> A ty kolego, si taky pročti celý vlákno!! Mladej dostal desítky rad a stejně si mele svou. Holt každej na to musí přijít sám....
Mladej dostal desítky rad na které se neptal. Jsem rozhodnutej pro ostrou, to mi nikdo nevymluví, já jsem se dopiče už po milionté ptal, jestli dvoutakt tříkilo žere 8,5 litrů. Co je na tom tak těžký pochopit?
Naposledy editováno 06.07.2014 23:13:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
A toho Stihla v EXC jezdím já, a není to olej do sekaček ale motorových pil Klidně si říkejte a jezděte na co chcete, já s tím olejem jsem nadmíru spokojenej a nepotřebuju si připlácet jednou takovou sumu za olej, kde je jen jiná nálepka, přitom kvalita je stejná, né li menší.. Tohle vám klidně potvrdí i lidi co jezdí motokros a ví o co jde, sám jsem se na to ptal pana Oulehly, který má s motorkama a servisem motorů dlouholetou zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
cita29 píše: garp> už to psal že jsem mu spotřebu bohužel říct nemohl, když jsem po silnici nejezdil (do teď jsem neměl papíry na silnější tak jsem jezdil jen terén)
tak jestli to chapu dobre tak to ty vzkazujes ze tu sou vsichni pozeri , podle me sou spis pozeri lidi co jezdi s ostrym soutezakem po silnici a z dobre minenych rad o mnoho zkusenejsich jezdcu si delaj prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Naposledy editováno 06.07.2014 23:12:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
PS: Neškodilo by, aby ti někdo vysvětlil něco o slušným chování. Mohlo by se ti v budoucnu stát, že se s Dolphem někde potkáš a pochybuju o tom, že by jsi na čtyřicetiletýho chlapa takhle pičoval, kdybys mu stál tváří v tvář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
A Dolphovi se omlouvám, že jsem ho o rok ostařil
garp píše: tak jestli to chapu dobre tak to ty vzkazujes ze tu sou vsichni pozeri , podle me sou spis pozeri lidi co jezdi s ostrym soutezakem po silnici a z dobre minenych rad o mnoho zkusenejsich jezdcu si delaj prdel
Podívej se na příspěvek #134 a 121, nikde nevidím že bych psal že "všichni" jsou pozéři Když je tu ale 5 stránek o tom jak mu všichni píšou že je debil, a k tématu jenom pár příspěvků... On několikrát jasně píše že je rozhodnutej pro ostrou a chce vědět jen spotřebu při běžné jízdě (né palbu), ale né oni mu stejně řeknou že je debil To je pak tahle diskuze úplně o ho....
U ostrého endura NELZE oddělit údržbu a provoz, prostě to jsou spojené nádoby. Provoz u ostrého endura rovná se komplet údržba včetně servisu + ta nejmenší položka, což je benzín. A u 4T počítáš řádově v desítkách tisíc za sezonu hravě.
Chápu že nechceš tupou, protože chceš lítat přední-zadní, takže asi využiješ lehkou konstrukci s obrovským zátahem motoru, ale uvědom si, že tyhle stroje prostě potřebují kvalitní banány - a potřebují jich hodně. Že do toho někdo leje hnůj a jezdí nic neznamená, každopádně chudák kdo to po něm koupí. Tyhle motory jsou stavěné na zátěž "plný - zavřený". Tohle se dost negativně projevuje i na asfaltu, je to neklidné jak mrcha a jakýkoli delší přejezd je utrpení.
Držím palce s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
Po čtyřech stránkách urážek na mě
Jinak asi už nemá cenu nic řešit. Sice jsem rozhodnutej pro 2T, ale nakonec beru 450 4T, protože se mi naskytla dobrá nabídka z okolí. Těm co mi řekli na co jsem se ptal díky Ahoj