paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.6.2014 v 23:25 | Nahoru | #39751
Kluci rád bych Vaší radu/názor: Pohrávám si s myšlenkou, že až se Semou zpravíme 640 tak ji pošlu do světa a za utržené peníze nechám udělat GO motoru na Nastěnce a to z toho důvodu, že krom zadní kyvky a ložisek v krku je na ní téměř vše nové: brzdy, lanka, baterka, gumy, výplety, ložiska v kolech, těsnění ve výfuku a kolenách, elektrika, VAPE, přední vydlice, lamely.... takže by to byl víceméně ,,nový" motocykl. Co myslíte vy? Nebo našetřit a investovat 4500 do VAPE, přetěsnit výfuky na Doris, přes zimu natáhnout novou elektriku a nechat obě ale ani jedna bez GO motoru? Doris má motor zdá se dobrý (že Semo) nic v něm neřachtá, jezdí dobře, má teď nový primár, baterku, gumy, destičky. Má najeto 49tis. ale nevím jak dlouho vydrží.... co myslíte vy? Ptám se na rozumný a opodstatněný názor prosím.. díky

Naposledy editováno 30.06.2014 23:40:36

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 07:34 | Nahoru | #39752
Kafi>
GO motoru 638 mě stála:
GO kliky 1700
ložiska 450 (z velkoobchodu, cena bez DPH)
drobné díly do 500 (gufera, tyčka, olej, těsnění)
a primární řetěz 350

celkem cca 3000 plus několik dní času stráveného v garáži.
Dělal jsem si motor, kterýmu dle slov předchozího majitele údajně nic nebylo, a asi měl i pravdu -na převodovce jsem krom tyčky nic nemusel měnit, jenom jsem nechal zavařit prasklej poloautomat. Tenhle motor bez válců jsem koupil v zimě na aukru za 1000 Kč.
Kdybys k tomu chtěl ještě výbrus, tak ten mě komplet vyšel na 1900 i s poštovným.

Takže za mě: udělat GO na 640 a vejít se do tohoto minimalistickýho rozpočtu, kdy uděláš GO za cenu nižší, než dáš za to slavný VAPE (sorry bimbo a spol)

jestli potřebuješ opravit zapalování, tak to máš 2x 60 kč za kladívka plus 2x 60 kč kondenzátory.

E.: sorry, až teď jsem si všiml jak píšeš, že na 640 GO vlastně dělat nemusíš.
Tak ho nedělej, pokud nehučí ložiska, tak se v tom nešťourej a jezdi.
Já jsem sice GO dělal preventivně, ale jenom proto, že mám dva motory a tak si můžu dovolit mít jeden motor několik měsíců rozebraný a šťourat se v tom, zatímco ten druhej jezdí. Mne to i celkem baví se v tom šťourat, jinak bych GO nedělal, pokud bych nemusel.

Naposledy editováno 01.07.2014 07:47:48

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 07:54 | Nahoru | #39753
Zdenál - závada objasněna když jsme se v tom hrabošili se Sharpem (přinesl imbusák kterej jsem já blboun kdesi nevím kde vyndal z kapsy a tím pádem jsem ho neměl a dekl od altíku mám na imbusšroub...)- jedno trdlo nedávno při GO motoru a nastavování předstihu poněkud strhlo závit na šroufku co drží dolní destičku pro levej hrnek , ono to nějakou dobu drželo ale zrovna při cestě do rachoty se to povolilo a předstih se změnil tak že to sice pálilo ale v úplně jinej čas (svíčka jiskru házela ale prostě až kdesi snad při vejfuku) nejhorší bylo nalézt šrůfek se stejným mrňavým závitem, nějak to zprovoznit, došteluje se to snad dneska odpoledne, zatím se to hádá a jede to akorát tak nad tři a půl tisíce. Jo, jeden hrnek funkční je dobrej, dovrčel jsem na něj včera až do práce.

Jawablázni

1.7.2014 v 07:56 | Nahoru | #39754
Kafírna - no a co máš teda s tou novou že nevrčí?? Zdroj problému objeven a diagnostikován?

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 08:07 | Nahoru | #39755
Bimbam> Jestli ti každej dal imbus na cestu jako já, tak vzhledem k počtu tvých strojů ho musíš mít snad v každé kapse!

Naposledy editováno 01.07.2014 08:53:35

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 08:51 | Nahoru | #39756
Rančer - no, řeknu to asi takhle až skousnu to slovo s w na začátku, smolíkoimbus je v brašničce na Smolíkovi, páč pasuje jen do Smolíka na jeho svíčkoklíč, na třindě mám jinou velikost imbusklíče.Půl roku ten imbusák vozím v kapse a sem tam používám a při dovolené jsem ho asi někde z kapsy vyndal a už do kapsy nevrátil. Smolík a Světluška jsou jediný motorky kde mám něco na imbusák. Holt se to občas takhle vyparatí. Myslím že na to dokonce existuje nějakej Murphyho zákon

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 08:53 | Nahoru | #39757
Bimbam> Už je to lepší?

Jawablázni

1.7.2014 v 09:03 | Nahoru | #39758
Kafi - můj názor znáš, nač tam cpát vapeto když už máš kladívkovou náhradu, která odstraní doštelování kladívek po řádově několika tisících km. Tím pádem i odpovídám na dotaz zda prodávat tu novou čtyřicítku . Myslím že tam to bude nějaká blbina proč to nemá šťávu na jiskru a opraví se to prostou výměnou drátu či opravou kontaktu. Jezdi na té čtyřicítce a postupně skompletuj Nasťu - když jedna zablbne prostě sedneš na druhou a pojedeš a nebudeš se stresovat s tím že to není v cajku a opravíš až zase přijedeš z vyjížďky a budeš mít na hledání záludnosti čas.

No a k tomu nájezdu - jestli má ta čtyřicítka najetejch 49 000, tak je už pro mnohé chytráky 29 000 po smrti, tož bych řekl že baj voko 40 000 ještě bez problému dá bude-li se s ní rozumně zacházet a nebude-li mít chudou směs a nedostatek oleje.

Naposledy editováno 01.07.2014 09:09:15

Jawablázni

1.7.2014 v 09:05 | Nahoru | #39759
Rančer - jooo to víš, já nejsu pražák i když jsem tam roky bydlel a to slovo prostě velmi nemám rád

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 11:04 | Nahoru | #39760

Sema píše: Aktuální foto od mého kolegy, bytem v Týnci nS. Že by se opravdu opravila hlavní budova?





Byl jsem v Týnci před 14 dny. Provázel nás zaměstnanec Jawy. Hlavní budova se opravdu opravuje, bude v ní všechno - kanceláře i výroba. Kupují moderní CNC mašiny, všechno začínají předělávat, vypadá to, že až bude vše hotové, bude z Jawy moderní továrna. Bohužel momentálně je to na úkor výroby. Dělají dál zastaralé J 350, něco z 660, ale nová Jawa 1000 by měla vyjet až z moderní továrny. Znám 2 lidi, kteří na tisícovku čekají, těší se na ní, mají připraven ten čtvrtmilion korun, ti jsou z čekání zklamáni asi nejvíc. Zatím si mohou koupit tak maximálně 1000 MB...

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 11:28 | Nahoru | #39761
bimbam,abych dojel i bez baterky treba..

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 11:41 | Nahoru | #39762

Kafi píše: bimbam,abych dojel i bez baterky treba..

Je otázka, jestli to stojí za ten finanční rozdíl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 12:07 | Nahoru | #39763
Kafi> já být tebou tak si letos udělám "úspornou sezonu". Jezdi jen po okolí, dovolená s veverkou někde na pohodu pod stanem, našetři prachy a dej přes zimu dohromady obě motorky. Tu 640ku si připrav na cesty a tu 634ku jako srdcovku na srazy apod.
Když se ti třeba jedna podělá, tak můžeš jezdit na druhé. Když budeš mít jen jednu, tak budeš sem tam chodit pěšky. A věř, že se něco vždycky podělá v tu "nejvhodnější" chvíli.

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 12:08 | Nahoru | #39764
T-1000>

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 12:19 | Nahoru | #39765

T-1000 píše: Kafi> já být tebou tak si letos udělám "úspornou sezonu". Jezdi jen po okolí, dovolená s veverkou někde na pohodu pod stanem, našetři prachy a dej přes zimu dohromady obě motorky. Tu 640ku si připrav na cesty a tu 634ku jako srdcovku na srazy apod.
Když se ti třeba jedna podělá, tak můžeš jezdit na druhé. Když budeš mít jen jednu, tak budeš sem tam chodit pěšky. A věř, že se něco vždycky podělá v tu "nejvhodnější" chvíli.



Má pravdu ...předseda.....

A co třeba zkusit...........TOTO..








1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 12:46 | Nahoru | #39766
t-1000:letos uz nikam nejedu,nastoupil sem do prace,ale poslechnu vase rady sema:to nevim,co myslis ty?jaka je vyhoda velkeho oproti malemu krom te baterky?

Jawablázni

1.7.2014 v 12:47 | Nahoru | #39767
Tak sem dneska podpořil firmu Mitas.
Doufám ,že AST bude mít ze mě radost.
Obědnal jsem

pneu
2ks H-05 , 3,25 na 16 a
2ks H-6 , 3,50 na 16.
při koupi 3 a více pneu -poštovné zdarma.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 12:54 | Nahoru | #39768
Kafi: Výhoda velkého proti malému je krom odděleného zapalovacího okruhu (díky kterému nastartuješ i bez baterky) taky ve výkonu. Nemyslím tím, že zvyšuje výkon motorky, ale zvládne krmit i silnější žárovky nebo přídavné světlo a podobně, bez toho aby se vybíjela baterka (za předpokladu, že je vše zapojeno správně a motor motorky běží).

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 12:57 | Nahoru | #39769

Kafi píše: t-1000:letos uz nikam nejedu,nastoupil sem do prace,ale poslechnu vase rady sema:to nevim,co myslis ty?jaka je vyhoda velkeho oproti malemu krom te baterky?


-nemá uhlíky narozdíl od altíku PAL, čímž si ušetřen případných problémů s nimi.
-modernější regulátor (který se ale dá koupit i k MZ-04).

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 12:58 | Nahoru | #39770
skodovak>Prd, velký VAPE a alternátor PAL dává plus mínus totéž.

Jawablázni

1.7.2014 v 13:06 | Nahoru | #39771
Kafi-nech si obě,teda pokud plánuješ dál jezdit,ne že by to na 634 nešlo,ale ta 640 je na delší štreky lepší volba,ikdyž se to nezdá a plno věcí je podobných,tak je zkrátka modernější.Na druhou stranu pokud nemáš vyloženě chuť provozovat obě,tak jednu pošli do světa,jak jsem Ti psal včera tak já bych v případě vyběru asi poslal do světa tu 634 a vymazlil si 640,634 je už spíše veterán na občasné provětrání.

Jawablázni

1.7.2014 v 13:35 | Nahoru | #39772
Vlasťák - ovšem dlužno dodat že ty litiňáky 634 mají podstatně kultivovanější chod a menší vibráto než hliníkáče - možná je to daný materiálem válců, nevím přesně ale když se svezeš na stejně seštelovanejch motorech od toho i onoho typu, uvidíš nebo spíš pocejtíš v rukách i zadku ten rozdíl. Mám to i ono a tak můžu srovnávat.

Sema - taky si myslím že výkonově je to skoro nastejno plus minus kolem 110W. Dokonce jsem se nedávno dozvěděl že vapetí elektronický regulátor dobíjení jde použít i na klasickej systém s altíkem .

Jawablázni

1.7.2014 v 13:36 | Nahoru | #39773
vlastak-zivit
obe znm. zaplatit o jedno povko vic,coz je za rok prd.spis mi de o
spolehlivost motoru a zapalka.kolik km da motor bez go,klika a
poruchovost maleho vape...proto sem uvazoval o prodeji a go motoru na
naste,kde vape je edit:jojo 634 vybruje min,ma o 0,5l mensi spotrebu a pocitove silnejsi spodek

Naposledy editováno 01.07.2014 13:39:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 13:40 | Nahoru | #39774

Kafi píše: bimbam,abych dojel i bez baterky treba..


Jenže i k tomu vapetu potřebuješ baterku anebo ji musíš nahradit nějakou součástkou s odpovídajícími hodnotami odporu a možná i kapacity, jinak nevratně zničíš regulační obvod vapeta.

Jawablázni

1.7.2014 v 13:47 | Nahoru | #39775
Kafi, kolik km dá motor bez GO je otázka toho jak se se strojem zachází, jak se zajede. Zeptej se Pavla Suchého - najel na tom stroji kolem světa hodně, často v těžkým terénu a s přetíženou motorkou a jak sám říkal - motor jede jak novej. Povídal mimo jiné že se domnívá že by to dala skoro stejně i osmičková řada motorů (snad něco takovýho chystá??) ale pro něj pocitově byla jasná volba jet na litiňáku. Kvůli vibracím a jakoby jemnějšímu chodu. Ovšem dlužno podotknout že jsem jel i na hlinikáči co nevibruje.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 14:17 | Nahoru | #39776
bimbam> myšleno tak, že dojedeš i pokud ti baterka odejde....jinak s tim Suchošem máš pravdu to jo, však mam na motorce najeto to co on najel za 8měsícu :D ještě mi řekni jak přetěsnit víko spojky, aby přestalo nahoře chcat? je to 2x přetěsnění, pokaždy papirakem a pořad to nahoře prolíná...

Jawablázni

1.7.2014 v 14:35 | Nahoru | #39777
Musíš to papírový těsnění před sesazením komponent k sobě máznout vazelínou. Většinou to zabere . Nebo prostě použít modernější technologii silikonovou anebo silnější papír či dva papíry slepit vazelínou k sobě. Anebo to řešit jako každej druhej tím, že se to občas utře hadrem a hotovo (asi to není úplně ekologický ale taky to funguje třeba před technickou a tak...).

Jawablázni

1.7.2014 v 14:41 | Nahoru | #39778
bimbam> vazelíny tam je dany dost....jeste to muzu zkusit pritahnout vic...ale vyresim to asi tak, že tam dam papir a silikon zaroven...stejne to chci menit na imbusy a dat tam perovou podložku aby se to nepovolovalo jeste...

Naposledy editováno 01.07.2014 14:48:23

(reakce na) Jawablázni

1.7.2014 v 14:50 | Nahoru | #39779

Kafi píše: bimbam> myšleno tak, že dojedeš i pokud ti baterka odejde....jinak s tim Suchošem máš pravdu to jo, však mam na motorce najeto to co on najel za 8měsícu :D ještě mi řekni jak přetěsnit víko spojky, aby přestalo nahoře chcat? je to 2x přetěsnění, pokaždy papirakem a pořad to nahoře prolíná...


To by bylo perpetum mobile...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.7.2014 v 14:57 | Nahoru | #39780
rancher> ale ono to tak je....u velkeho Vape pokud ti odejde baterka se nic neděje a jedeš dál, jen nesvítíš atp...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist