globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 23:08 | Nahoru | #1381

Daart píše: ja dnes asi 50km na MTcku a pak 250km na 1290 SuperDuke


KTM mnam, to musela byt pekna sobota

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 00:39 | Nahoru | #1382
Čau Dovi, zas ze mě nedělej nějakýho "panice" co se týče jezdění na spotřebu V autech mam najeto přes milion kilometrů a o těhle věcech snad něco vim Nejsem žádnej plašmuška, co včera used za řidítka/volant Nikoho neoznačuju za lháře, jen zkrátka nemůžu uvěřit těmhle údajům Už jen abych dosáhnul rozdílu o 3 decky je kardinální rozdíl v jízdě. A ty si to měl ještě o dalších 7 decek dole, to je prostě sci-fi Je možný, že ten zajetej motor ňákou decku srazí. Ale přijde mi to jako obrovskej skok v tý spotřebě. Kdyby o pár decek, ale tohle je fest rozdíl. A nebo je nějakej rozptyl ve výrobě

NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 00:46 | Nahoru | #1383
Brisket> se spotřebou sem spokojenej nadmíru, kolem 4,5 je paráda, když vemu v potaz, že ekvivalentně výkonná motorka, kterou jsem měl dříve, Suzuki GSX 600F mi jezdila za 5,4l a emtéčko mi jezdí prakticky jako 23 koňová Jawa 350, která mi brala 4,2l. 750ka gsx-r sem měl dlouhodobej 6,8l, takže fakt super. jen mi těch 3,4 přijde fakt hardcore málo, to je celý

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 09:07 | Nahoru | #1384

fesi_07 píše: 1Miki> Jo, to "blikanie" som si dostudoval v manuale a dik za info.
Je pravda, ze kolmom som moto nedrzal takze nejaky tel litrik by sa este zmestil.
Apropo: Asi oslovim Rutan-a kedze na webe stale nema dvojbodove slidery pre Nas stroj ako nedavno spominal

padaky od Rutana budou, taky na ne cekame rozhodne se vyplati pockat pokud nekupujes origo od yamahy

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 09:07 | Nahoru | #1385

fesi_07 píše: KTM mnam, to musela byt pekna sobota

uzasny, uzasny a zase uzasny. funguje to dokonale a tak jak nemam rad dvouvalce tak tenhle me bavi neskutecne

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 09:37 | Nahoru | #1386

Brisket píše: Já

Dneska jsme byli na TopGear Live (nuda k nasrání za ty prachy) a pak pro spravení nálady Dubá tam a zpět. Poprvé na motorce a paráda.

Ad rezerva: Když se mi rozbliká a začne se počítat ujetá vzdálenost na rezervu, najel jsem dalších 112km a když pak tankoval, vešlo se mi tam 12 litrů (na stojánku, takže nádrž šikmo). Něco tam ještě bylo, takže na rezervu se dá ujet cca 150km klidnou jízdou.

Ad spotřeba: najeto mám 1300km, spotřebu to ukazuje 4,1. Nikdy jsem to nenuloval, takže ta je od začátku. Nějak nechápu, proč tu spotřebu tolik řešíte. Kdyby byla nezvykle vysoká, třeba 8, tak bych to chápal, že je třeba něco špatně, ale pokud je spotřeba "v normálu", tak jestli je 3,5 nebo 4,5 mi je fakt jedno.


No vidíš, píšeš, že jezdíš eko a pomalu a máš spotřebu 4,1 jako sem včera dosáhnul já tou maximálně úspornou jízdou, že už to pomalejc nešlo, to by odpovídalo Tk schválně zkus ještě pořádně zvolnit, jesli se dostaneš na těch 3,4l

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 11:02 | Nahoru | #1387
obcas vam tu nahlidnu
a jen k tomu zajetymu motoru. u fz6 mi po vymene oleje na 10K spadla spotreba temer o litr.

NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 11:06 | Nahoru | #1388
jako sorry ale resit spotrebuju u MT-07? Delate z toho V-Stroma

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 11:40 | Nahoru | #1389

evil_oko píše: obcas vam tu nahlidnu
a jen k tomu zajetymu motoru. u fz6 mi po vymene oleje na 10K spadla spotreba temer o litr.



u svý Hondy 250ky mam zatim spotřebu po 3 tis km uplně stejnou jako u fungla, možná to neni ještě uplně zajetý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 15:10 | Nahoru | #1390

SuperSic58 píše: Dával sem dnes projížďku a schválně zkoušel jet co nejvíc na spotřebu. Jen sem šolichal plyn, do 4 tis ot., prakticky furt mi svítila kontrolka ECO, rychlost 80 až 90km, a ukázala 4,1l průměr za tuto 50km projížďku To je ale jízda fakt naprd, nuda, jako důchodce, když jede s platem vajec z peňáku, takhle se jezdit na týhle motorce nedá , to je tempo 125cc, a kdo by si kupoval 75koníkovou 7stovku na takovou jízdu Normální jízda adekvátní týhle motorce bez nějakýho běsnění začíná na 4,4l. Takže hodnoty pod 4l fakt nevěřim a 3,4l to už je uplný sci-fi , to mi bere moje 250ka, když se krotim



Já?

Čoveče nevim jak jezdíš. Ale bralo mi to 4,2 při zajíždění, hodně celý dny v Praze atd...

2000km v alpách s manželkou v sedle svítí 4,1. Byly tam dálnice 120 až 130kmh, okresky 110kmh a města a několik passů a horských silnici.. Eko rally to uplně nebylo, byli jsme skoro vždy a všude až na německou dálnici nejrychlejší z aut a nějak v pruměru mezi motorkama.

Kdybych chtěl, myslim si, že se dostanu tak na 3,5 litru Tohle je v rukách nebo v nohách, kolikrát mám možnost poměřit se mezi řidiči a většinou jedu nějakou delší trasu o 10% rychleji a navíc s menší spotřebou.. Dá se to i s motorkou, jen to člověka prostě nebaví, protože to na to není stavěný...

Naposledy editováno 29.06.2014 15:17:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 15:35 | Nahoru | #1391

SuperSic58 píše: Tk schválně zkus ještě pořádně zvolnit, jesli se dostaneš na těch 3,4l



Kdybych zvolnil, byť jen trochu, tak už bych couval.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 18:30 | Nahoru | #1392

PetrA3 píše: Já?

Čoveče nevim jak jezdíš. Ale bralo mi to 4,2 při zajíždění, hodně celý dny v Praze atd...

2000km v alpách s manželkou v sedle svítí 4,1. Byly tam dálnice 120 až 130kmh, okresky 110kmh a města a několik passů a horských silnici.. Eko rally to uplně nebylo, byli jsme skoro vždy a všude až na německou dálnici nejrychlejší z aut a nějak v pruměru mezi motorkama.

Kdybych chtěl, myslim si, že se dostanu tak na 3,5 litru Tohle je v rukách nebo v nohách, kolikrát mám možnost poměřit se mezi řidiči a většinou jedu nějakou delší trasu o 10% rychleji a navíc s menší spotřebou.. Dá se to i s motorkou, jen to člověka prostě nebaví, protože to na to není stavěný...



No jestli jezdíš tim stylem, ala 125cc, tk těch 4,2 mam taky i s malou rezervou, takže to seš na tom stejně Já jezdim spíš kolem půl plynu, točim něco přes 5tis(zatim) a rychlost 110 až 120. Jo se ženskou to bude asi hodně jiný, asi nemá 80kg, 187cm a fakt hodně široký ramena ze závodního plavání, sem jak napnutá plachta(motobundu mam uplně tu největší velikost XXL), to taky něco bude dělat 4,1 s bábovkou, tomu se dá věřit. V rukách to bejt nemůže, míň už plyn přidat nejde a z kopce vyhazovat kvalt jako u auta taky nejde Jak řikám, kontrolka ECO svítila skoro furt(při oné včerejší eko jízdě), a jak určitě víš, tato svítí jen při lehoulilinkém plynu. Jedině, že bych se nechal táhnout na laně s motorem na volnoběh A přijde mi hodně zvláštní, že jak Dovi psal, emtéčko měl zapůjčený od dealera na demo jízdu, že když si pučim motorku na zkoušku, tk s tim pojedu celou dobu ultra striktní eco rally jízdu, snad chci vyzkoušet, co v tý motorce je ne?
Jak řikám, dost to určitě ovlivňuje moje proporce, ale tam bych rozuměl rozdíl nějaká ta decka(když se bavíme o eko jízdě), ale ne rozdíl skoro litru. Na 3,5l jsou to jen tvoje odhady, ne reálnej fakt, takže to není vůbec relevantní

Naposledy editováno 29.06.2014 18:34:45

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 18:36 | Nahoru | #1393

Brisket píše: Kdybych zvolnil, byť jen trochu, tak už bych couval.



A to je to, o čem tu mluvim

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 18:49 | Nahoru | #1394
dnes jsem si na Vas vzpomnel, kdyz porad resite ty puntiky na vyfuku

tady mate foto z 1290 Superduke R




(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 18:50 | Nahoru | #1395

1Miki píše: Mrknu na to, taky mě to začalo zajímat. Jinak obdobné IACV (takový bypass)je dole na obrázku - to vyrábíme v práci tedy celou klapku pro Toyotu Aygo, která je kvůli váze odlitá z plastu a ne z hliníku. Klapka je ovládaná mechanicky lankem a ne motoricky, proto si řídící jednotka nemůže sama řídit volnoběh a přesně tuto možnost dává krokový motor IACV krom toho má další funkci v nouzovém režimu se plně otevře což odpovídá cca 2000 otáčkám aby uživatel mohl rozumně dojet do servisu pokud se s lankem něco stane. To pozná podle snímače polohy plynového pedálu a reakce Hallova sensoru(úhel natočení škrtící klapky)






Tk to u emtéčka neni, ten snímač polohy plynový rukojeti, je tam jen klasickej TPS na klapce. A to udržování volnoběhu ty krokový motorky fungujou na 2 principech. Buď je to ten klasickej IACV ventil(kterej reguluje přívod vzduchu bočním kanálkem při zavřené klapce) a nebo ten krokáč pohybuje přímo škrticí klapkou(to má zrovna emtéčko). Používaj se oba systémy.

NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 18:50 | Nahoru | #1396
kruci, dvakrat

Naposledy editováno 29.06.2014 18:51:23

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 18:54 | Nahoru | #1397

1Miki píše: Mám najeto 2000 km tak moto považuji za zajeté Byl jsem tedy dnes trochu potahat za hefty u nás v Krušných Horách dost zatáček slabý provoz, znám tu místa kde se to dá krásně překlápět ze strany na stranu. Sice dle přiložené foto mám ještě rezervy, ale vysypat se zrovna nemusím, až tak jsme se ještě nezžili. Užil jsem si to, ten motor od 5 tisíc je fakt úžasnej. Jen ty mušky... štítek je zblytej a přilbu sem během cesty 3 čistil.











Jj taky mam "poserproužky" tak 1cm od kraje Píšeš, že motor je od 5tis úžasnej, slyšel sem, že i v tý škrcený verzi frčí fakt pěkně, to dělá ten krouťák. Ale teď si vem, kdybys tam měl ještě těch 27 koníků otevřený verze navíc Neřikej, že tě to neláká vyhodit tu zarážku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:00 | Nahoru | #1398

Daart píše: dnes jsem si na Vas vzpomnel, kdyz porad resite ty puntiky na vyfuku

tady mate foto z 1290 Superduke R






Taky jich tam pár mam, sem hodim zejtra foto Prej ten superduke má první 3 nebo 4 kvalty nějak elektronicky omezený, aby se to dalo vůbec přenést na asfalt ten výkon, takže na to právě takový ty hardcore maniaci nadávaj, že je to "udušený". Nevim, řikám akorát, co sem čet zkušenosti různejch lidí při testovačkách. A prej se tomu taky sypou ventily nebo co, jak je ten motor přešponovanej. Btw, když se to tu tak řeší, kolik si měl po dobu testu na tý KTM spotřebu, hlavně něřikej, že si jel za 4l nebo už mi mrdne

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:06 | Nahoru | #1399
Zdravim pánové chci se zeptat mam zájem koupit tento model ale bude to moje prvni motorka. Slyšel jsem že se pro nováčky hodí. Ale radší se tu zeptam jelikož už mate s timto modelem zkusenost. A další vec nevíte kde by se dala koupit? Ja jí mam objednanou ale prej bude až přístí rok na jaro :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:08 | Nahoru | #1400

Trilord píše: Zdravim pánové chci se zeptat mam zájem koupit tento model ale bude to moje prvni motorka. Slyšel jsem že se pro nováčky hodí. Ale radší se tu zeptam jelikož už mate s timto modelem zkusenost. A další vec nevíte kde by se dala koupit? Ja jí mam objednanou ale prej bude až přístí rok na jaro :(



Tk to jedině někde z druhý ruky, někoho uplatit, aby ti jí prodal Jinak budeš muset čekat. Kdy si ji objednával? A kde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:08 | Nahoru | #1401

SuperSic58 píše: Taky jich tam pár mam, sem hodim zejtra foto Prej ten superduke má první 3 nebo 4 kvalty nějak elektronicky omezený, aby se to dalo vůbec přenést na asfalt ten výkon, takže na to právě takový ty hardcore maniaci nadávaj, že je to "udušený". Nevim, řikám akorát, co sem čet zkušenosti různejch lidí při testovačkách. A prej se tomu taky sypou ventily nebo co, jak je ten motor přešponovanej. Btw, když se to tu tak řeší, kolik si měl po dobu testu na tý KTM spotřebu, hlavně něřikej, že si jel za 4l nebo už mi mrdne

kolem 8 litrů podle palubaku, realnou jsem nepocital.
no s tim udusenim to nebude az tak horky kdyz se mi pri prerazeni z 3 na 4 asi ve 150kmh zvedl na zada
kazdopadne toho duka muzu jen a jen chvalit, je to naprosto neskutecna zalezitost
e: jeste k te spotrebe - dost km jsem absolvoval i klidnejsim tempem kdyz jsme jeli ve skupine...

Naposledy editováno 29.06.2014 19:10:09

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:16 | Nahoru | #1402
SuperSic58> Je to cca 3 tydny co to řeším s Yamahou v Praze. Mam ji rezervovanou a budou me dal informovat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:17 | Nahoru | #1403

Daart píše: kolem 8 litrů podle palubaku, realnou jsem nepocital.
no s tim udusenim to nebude az tak horky kdyz se mi pri prerazeni z 3 na 4 asi ve 150kmh zvedl na zada
kazdopadne toho duka muzu jen a jen chvalit, je to naprosto neskutecna zalezitost
e: jeste k te spotrebe - dost km jsem absolvoval i klidnejsim tempem kdyz jsme jeli ve skupine...



No musí to bejt peklo našlehlej dvouvál 1300cc, neumim si to představit

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:41 | Nahoru | #1404

SuperSic58 píše: No musí to bejt peklo našlehlej dvouvál 1300cc, neumim si to představit

peklo je to kazdopadne, libi se mi jak to funguje. proste skvela zalezitost. tohle se hodne povedlo rozhodne nejzajimavejsi motorka z tech co mi zatim prosly rukama

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 19:53 | Nahoru | #1405

SuperSic58 píše: Jj taky mam "poserproužky" tak 1cm od kraje Píšeš, že motor je od 5tis úžasnej, slyšel sem, že i v tý škrcený verzi frčí fakt pěkně, to dělá ten krouťák. Ale teď si vem, kdybys tam měl ještě těch 27 koníků otevřený verze navíc Neřikej, že tě to neláká vyhodit tu zarážku


Přece nechceš abych se tu veřejně přiznával, že už je dávno pryč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 20:01 | Nahoru | #1406
To:Trilord
Nechci ti brát naděje, ale tahle sezóna je pro víc lidí plná očekávání. Tak nezbývá než vydržet. Stojí to za to. Nebo přidat nějaké chechtáky a vzít něco jiného MT-09, FZ8, pokud nechceš vysloveně naháče tak třeba Honda NC 750 tu dělají i s automatem, dál třeba Kawasaki Z800 tu bych volil já, ale nezbyly mi na ni finance.

Naposledy editováno 29.06.2014 22:26:00

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 20:04 | Nahoru | #1407
_

Naposledy editováno 29.06.2014 20:09:23

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 22:36 | Nahoru | #1408

SuperSic58 píše: No jestli jezdíš tim stylem, ala 125cc, tk těch 4,2 mam taky i s malou rezervou, takže to seš na tom stejně Já jezdim spíš kolem půl plynu, točim něco přes 5tis(zatim) a rychlost 110 až 120. Jo se ženskou to bude asi hodně jiný, asi nemá 80kg, 187cm a fakt hodně široký ramena ze závodního plavání, sem jak napnutá plachta(motobundu mam uplně tu největší velikost XXL), to taky něco bude dělat 4,1 s bábovkou, tomu se dá věřit. V rukách to bejt nemůže, míň už plyn přidat nejde a z kopce vyhazovat kvalt jako u auta taky nejde Jak řikám, kontrolka ECO svítila skoro furt(při oné včerejší eko jízdě), a jak určitě víš, tato svítí jen při lehoulilinkém plynu. Jedině, že bych se nechal táhnout na laně s motorem na volnoběh A přijde mi hodně zvláštní, že jak Dovi psal, emtéčko měl zapůjčený od dealera na demo jízdu, že když si pučim motorku na zkoušku, tk s tim pojedu celou dobu ultra striktní eco rally jízdu, snad chci vyzkoušet, co v tý motorce je ne?
Jak řikám, dost to určitě ovlivňuje moje proporce, ale tam bych rozuměl rozdíl nějaká ta decka(když se bavíme o eko jízdě), ale ne rozdíl skoro litru. Na 3,5l jsou to jen tvoje odhady, ne reálnej fakt, takže to není vůbec relevantní



Zkusím a řeknu... Ale o pul litru to srazim tím, ze nebudu jezdit ve 4 az 5 tisicich otackach při konstatni rychlosti, tzn 90 ne na 5 ale na 6ku a po vesnici z 50 na 90 apod nebudu akcelerovat na trojku během dvou vteřin při 3/4 plynu ale pomalu rychlosti bezneho auta v provozu a to samy na semaforech a prednostech, kdy nebudu brzdit na krev a dojizdet na předním kole jako doteď ale pomalu na kvalt bez plynu... Zkusím, dam vedet. ;)

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 22:36 | Nahoru | #1409
1Miki> Tk to je jiná ovšem

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

29.6.2014 v 22:45 | Nahoru | #1410
.

Naposledy editováno 29.06.2014 22:46:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 38 Dnes v 17:53 JAVR
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 39 Dnes v 13:27 Hekryd
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf


TOPlist