globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 08:23 | Nahoru | #1351

SuperSic58 píše: A to je přesně ten rozdíl mezi náma a frantíkama, taliánama atd. Oni to berou jako normální dopravní prostředek. Taky je to daný i podnebím, kdy u nás je půl roku klendra a ten druhej půlrok zas zpolovic prochčije.. No ale třeba po tý Praze se divim, že tam lidi nevyužívaj jednu stopu víc, hnít v těch zácpách v plechovce, tk by mi mrdlo Ono je to i takovou pohodlností a jistou zaprděností čecháčků. Já to vidim na svym bráchovi, denně dojíždí do práce 2km přes město a nikdy si neveme kolo nebo mopeda. Raději autem, který se ani nestačí zahřát a projede takhle měsíčně dost peněz uplně zbytečně, navíc pak trčí v zácpě, když končí fabriky a město je v tu ránu ucpaný. Je to strašná pohodlnost, vzít si helmu, oblíknout se atd. Lidi raděj připlatí za zbytečně projetej benál. Já když musim po městě něco zařídit, tk sednu na babetu a mam to v pohodě, nakup, úřad atd. Brácha ne, ten musí autem, i když nikde v centru nezaparkuje, musí platit vjezd na náměstí atd. Lidi jsou zkrátka oběti svý pohodlnosti



Hh Já jsem přesnej opak. Mě to chytlo natolik, že se nejsem línej oblíknout právě i na cestu do práce nebo na poštu a to i když leje :)) Hrozně mě to naplnuje a právě i z takovýhlechc cest se stala zábava. ) Jezdim za mín jak s autem, jedná investice za 15000 km na hornetovi byly minulej tejden gumy, jinak jednou olej a brzdovka :) A narozdíl od auta neccejtim, že by se to mašina nějak amortizovala, že by někde něco začlo bouchat vrzat atd. Je to super.

Ty plastový šmejdi co se ti moc nelíběj nejsou tak špatný jak si myslíš.. Když víš jak na ně, vydržej dlouho a pak nejsou drahý, pytlíček se sto kusama pár korun...

NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 08:54 | Nahoru | #1352
Mně asistenční karta i dotazník taky došly tak za měsíc, i když o užitečnosti té asistence dost pochybuji...

fesi 07> Na Facebooku jsem našel profil YAMA MT-07, ale není tam vůbec nic ???

2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 09:22 | Nahoru | #1353
Pojdme rozvinou diskuzi na tema tlumic rizeni
Ja se priznam ze od doby co jsem si na tuto vychytavku zvykl tak bych ho nejradsi narval i Brunete na MTcko...jak to vidite vy?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 09:40 | Nahoru | #1354
Daart> Já bych klidně diskutoval, ale nevím, co to je. Sice jsem teď juknul strejdovi Googlovi do análů (ne análu) a aspoň už vím, jak to vypadá, ale nějak nechápu smysl.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 09:42 | Nahoru | #1355

Brisket píše: Daart> Já bych klidně diskutoval, ale nevím, co to je. Sice jsem teď juknul strejdovi Googlovi do análů (ne análu) a aspoň už vím, jak to vypadá, ale nějak nechápu smysl.

smysl je ten ze to tlumi reakci riditek na nerovnosti, pripadne kdyz se ti zvedne koło a nedopadne primo do stopy. Zkratka je to pro utlumeni kmitani apod

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 09:45 | Nahoru | #1356
A nebude to taky brzdit opačně, když budu chtít hnout řídítkama?

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 09:47 | Nahoru | #1357

Brisket píše: A nebude to taky brzdit opačně, když budu chtít hnout řídítkama?

doplnkove tlumice maji nastaveni intenzity tuhosti takze si to muzes nastavit jak chces.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 10:01 | Nahoru | #1358

Daart píše: Pojdme rozvinou diskuzi na tema tlumic rizeni
Ja se priznam ze od doby co jsem si na tuto vychytavku zvykl tak bych ho nejradsi narval i Brunete na MTcko...jak to vidite vy?



Na MT mi to přijde zbytečně vyhozený peníz,má to smasl na sporta,nebo na překoňovaný naháče.MTčko musí jít v klidu udržet rukama.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 10:09 | Nahoru | #1359

verybusy píše: Na MT mi to přijde zbytečně vyhozený peníz,má to smasl na sporta,nebo na překoňovaný naháče.MTčko musí jít v klidu udržet rukama.

ja to myslel z praktickeho duvodu ze to ma celkem uzky riditka, ale mozna mas pravdu. Jeste se mi s tim nepovedly zada takze nevim jak moc to bude rana do riditek pri dopadu

NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 13:16 | Nahoru | #1360
No stopu to má extrakrátkou, snad to zachraňujou na hrbolatý silnici ty měkký tlumiče.
Malýmu monsterovi to už hrozí: http://www.motorkar...um-detail/?ft=160320

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 13:32 | Nahoru | #1361
tlumič řízení se dává spíš na sporty, který maj strmej úhel řízení. To emtéčko má ty vidle víc položený. I když, kdo ví, na těch českejch domrdanejch silnicích... Já díky absenci tlumiče řízení rozmlátil před lety svýho SRADa Najel sem do boulí v zatáčce a pak už sem se jen probral vedle rozmlácenýho vraku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 13:46 | Nahoru | #1362

SuperSic58 píše: tlumič řízení se dává spíš na sporty, který maj strmej úhel řízení. To emtéčko má ty vidle víc položený. I když, kdo ví, na těch českejch domrdanejch silnicích... Já díky absenci tlumiče řízení rozmlátil před lety svýho SRADa Najel sem do boulí v zatáčce a pak už sem se jen probral vedle rozmlácenýho vraku

kterej uhel rizeni myslis?

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 13:48 | Nahoru | #1363
asi to opticky kecá, ale má to sklon téměř jako R6:
http://www.yamaha-mo...?codes=552156,545192

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 15:23 | Nahoru | #1364

Daart píše: kterej uhel rizeni myslis?



No strmost přední vidlice.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 15:25 | Nahoru | #1365

bledemon píše: asi to opticky kecá, ale má to sklon téměř jako R6:
http://www.yamaha-mo...52156,545192 [/quote]

No jo, ty hodnoty jsou si dost podobný..

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 15:27 | Nahoru | #1366

PetrA3 píše: Hh Já jsem přesnej opak. Mě to chytlo natolik, že se nejsem línej oblíknout právě i na cestu do práce nebo na poštu a to i když leje :)) Hrozně mě to naplnuje a právě i z takovýhlechc cest se stala zábava. ) Jezdim za mín jak s autem, jedná investice za 15000 km na hornetovi byly minulej tejden gumy, jinak jednou olej a brzdovka :) A narozdíl od auta neccejtim, že by se to mašina nějak amortizovala, že by někde něco začlo bouchat vrzat atd. Je to super.

Ty plastový šmejdi co se ti moc nelíběj nejsou tak špatný jak si myslíš.. Když víš jak na ně, vydržej dlouho a pak nejsou drahý, pytlíček se sto kusama pár korun...



Tak uvidim, jak pudou vyndat a nandat, třeba to tak zlý nebude, na tom videu mu to jde samo Já sem se s těmahle vehementama setkal zatim jen na autech a vždycky to bylo sraní fest

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 18:32 | Nahoru | #1367

Brisket píše: Daart> Já bych klidně diskutoval, ale nevím, co to je. Sice jsem teď juknul strejdovi Googlovi do análů (ne análu) a aspoň už vím, jak to vypadá, ale nějak nechápu smysl.


Google nemůže být strejda, ale teta když ví předem co chceš ještě než se zeptáš. No ne?
Tlumič pokud plánuješ často jezdit od 140 km/h výš tak ano. Jinak si myslím že nemá smysl. To už bych raději utratil peníze za radiální pumpu přední brzdy a stavitelné přední tlumiče.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 19:22 | Nahoru | #1368

SuperSic58 píše: No strmost přední vidlice.

to ma podle me mnohem mensi vliv nez rozvor kol a sirka riditek

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.6.2014 v 19:25 | Nahoru | #1369

1Miki píše: Google nemůže být strejda, ale teta když ví předem co chceš ještě než se zeptáš. No ne?
Tlumič pokud plánuješ často jezdit od 140 km/h výš tak ano. Jinak si myslím že nemá smysl. To už bych raději utratil peníze za radiální pumpu přední brzdy a stavitelné přední tlumiče.

prosimte to co ted napisu neber nijak osobne...
Nechapu jak spousta lidi resi radialni pumpu aniz by umela poradne brzdit. Opetne se dostavame k tomu, ze radialni a axialni pumpa nema vliv na brzdny ucinek. Je rozdil pouze v davkovani a v tom vidim smysl jen pokud chces jezdit po prednim...
e: preklepy

Naposledy editováno 28.06.2014 07:57:10

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 09:05 | Nahoru | #1370

1Miki píše: Google nemůže být strejda, ale teta když ví předem co chceš ještě než se zeptáš. No ne?
Tlumič pokud plánuješ často jezdit od 140 km/h výš tak ano. Jinak si myslím že nemá smysl. To už bych raději utratil peníze za radiální pumpu přední brzdy a stavitelné přední tlumiče.


Na to nemusíš jet 140, tank slappera můžeš dostat i v nižších rychlostech. Já ho dostal ve 100ce a vyvoněnýho SRADa 750 jsem proměnil v kupu šrotu. Přijde to náhle, nemůžeš to předvídat. Jeden známej dostal rozkmit v 80km/h, vyneslo ho to do protisměru, ale ustál to, měl štěstí, že tam nic nejelo...
Jinak ta radiální pumpa a stavitelný vidle by tě vyšly na šílenej ranec, ani o tom nepřemejšlej, a před tank slapperem by tě stejně neochránily...

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 12:01 | Nahoru | #1371
Tak sem trochu študoval ty "microfiche" MT07 na britskym webu Yamahy a zas sem o něco chytřejší, jestli vás teda taky zajímá motorka na který jezdíte a neřešíte jen věci typu slušivý přívěsek na klíč nebo plyšová ouška na helmu Tak má to variabilní sání s onou klapkou v jednom ze dvou šnorchlů na airboxu(jak jsem sem dával to foto prostoru pod sedlem), řízený solenoidovym ventilem s jakousi vyrovnávací mininádržkou(v agličtině označeno jako "fuel surge" a onen ventil jako "solenoid fuel cut"), takže nějak nechápu, jak to vlastně pracuje . Ty vehementy se nacházej v prostoru nad motorem, zprava jsou dobře vidět, když tam nahlídnete. Kdyby někdo věděl, jak to funguje, hned se s náma podělte Vzduchový filtr je poměrně malý a leze se k němu deklem, který drží onu klapku s podtlakovým talířkem na její ovládání. Před tím ale bude potřeba demontovat nádrž a všechno to plastový harampádí kolem.. Dál má motorka krokový motorek na škrticích klapkách, který řídí volnoběh(na Hondě mam zas jinak řešené zařízení zvané IACV iddle air control valve), čidlo náklonu, které vypne motor při pádu na zem(to je umístěné pod sedlem). Řídící jednotka je umístěná za předním světlometem a regulátor vpředu pod nádrží, snad tam bude dobře chlazen. Některé motorky ho maj umístěnej docela nevhodně, kde není dobře chlazen větrem, třeba pod sedlem, a pak brzo odchází. A pak to má ještě 4 relátka, jedno je nabíjecí relé, pak určitě jedno na blinkry, ale ty další 2 to nevim. V těch schématech je jen uvedeno "relay assy".

Naposledy editováno 28.06.2014 12:11:09

3 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 18:48 | Nahoru | #1372
Dával sem dnes projížďku a schválně zkoušel jet co nejvíc na spotřebu. Jen sem šolichal plyn, do 4 tis ot., prakticky furt mi svítila kontrolka ECO, rychlost 80 až 90km, a ukázala 4,1l průměr za tuto 50km projížďku To je ale jízda fakt naprd, nuda, jako důchodce, když jede s platem vajec z peňáku, takhle se jezdit na týhle motorce nedá , to je tempo 125cc, a kdo by si kupoval 75koníkovou 7stovku na takovou jízdu Normální jízda adekvátní týhle motorce bez nějakýho běsnění začíná na 4,4l. Takže hodnoty pod 4l fakt nevěřim a 3,4l to už je uplný sci-fi , to mi bere moje 250ka, když se krotim

Naposledy editováno 28.06.2014 19:03:53

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 20:36 | Nahoru | #1373

SuperSic58 píše: Dával sem dnes projížďku a schválně zkoušel jet co nejvíc na spotřebu. Jen sem šolichal plyn, do 4 tis ot., prakticky furt mi svítila kontrolka ECO, rychlost 80 až 90km, a ukázala 4,1l průměr za tuto 50km projížďku To je ale jízda fakt naprd, nuda, jako důchodce, když jede s platem vajec z peňáku, takhle se jezdit na týhle motorce nedá , to je tempo 125cc, a kdo by si kupoval 75koníkovou 7stovku na takovou jízdu Normální jízda adekvátní týhle motorce bez nějakýho běsnění začíná na 4,4l. Takže hodnoty pod 4l fakt nevěřim a 3,4l to už je uplný sci-fi , to mi bere moje 250ka, když se krotim



Promiň kolego, ale jako autor oněch 3.4 l/100 km jsem při vší úctě k Tobě nucen se vůči Tvému příspěvku ohradit. Aby ale nedošlo k nějakému informačnímu šumu a ke zbytečnému nedorozumění, pokusím se oddělit dojmy a pojmy a držet se striktně faktů.

Čili:

a)
Bohužel příliš zevšeobecňuješ a děláš velmi chybné a unáhlené závěry na základě svých dosud nedostatečných zkušeností nebo dovedností v dané "zkoumané" oblasti.
Zpochybňuješ něco, čehos Ty sám ještě po prvním pokusu nedokázal dosáhnout (neměls tu skutečnou potřebu, a jezdit tak z pochopitelných důvodů nehodláš), a přitom nespravedlivě stavíš do pozice lhářů lidi, kteří v této oblasti mají dlouhodobé zkušenosti a výsledky.


b)
Příčiny Tvého "neúspěchu" jsou minimálně tři - jednu z nich jsi ovlivnit nemohl, ale další dvě ano:

1)
Stav zajetí Tvého motocyklu - až budeš mít víc najeto, spotřeba Ti při stejném způsobu jízdy mírně klesne.

2)
Píšeš, že "jsi zkoušel jet co nejvíce na spotřebu a točils do 4 tisíc ot/min a jezdils 80 až 90 km/h".
Jenže to máš u MT-07 velké rezervy, a toto opravdu není jízda "co nejvíce na spotřebu"...!!

3)
Pokud bys chtěl dosáhnout ještě nižší spotřeby, např. těch 3.4 apod. u MT-07, musel by ses o to jinak snažit, něco pro to udělat, ukáznit se, něco o tom vědět, respektovat "eko-rally" postupy a už něco málo mít v tomto režimu naježděno. Nemám ale po tom všem už dál potřebu a hlavně chuť tento bod nějak víc rozvádět zrovna tady na motorkářském foru - 99 lidí (motorkářů) ze 100 takto nejezdí a nikdy takto jezdit nebude (proč taky, že ano), a ten jeden už to dávno zná, pokud to praktikuje.



P.S.
Jen snad otázka k zamyšlení:
Když může mít tunové auto (s atmosférickým benzínovým motorem, ne turbo diesel) celoroční (tedy i včetně zimního období) průměrnou spotřebu 4.75 l/100 km (a v létě na dlouhých trasách těsně pod 4 litry), a to převážně při obsazení dvěma až třemi osobami, proč by měla být při snaze o úspornou jízdu 3.4 litrová spotřeba malého motocyklu s menší kubaturou a s pětinovou hmotností a s jedním jezdcem v sedle z oblasti SF?


P.P.S.
Ale souhlasím s Tebou, že jezdit zrovna na této dynamické, lehké a hodně obratné MT-07 dlouhodobě "na spotřebu" by byl skoro opak toho,, pro co je tento stroj předurčen, a byla by to jeho degradace.

Naposledy editováno 28.06.2014 21:07:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 20:55 | Nahoru | #1374

SuperSic58 píše: Tak sem trochu študoval ty "microfiche" MT07 na britskym webu Yamahy a zas sem o něco chytřejší, jestli vás teda taky zajímá motorka na který jezdíte a neřešíte jen věci typu slušivý přívěsek na klíč nebo plyšová ouška na helmu Tak má to variabilní sání s onou klapkou v jednom ze dvou šnorchlů na airboxu(jak jsem sem dával to foto prostoru pod sedlem), řízený solenoidovym ventilem s jakousi vyrovnávací mininádržkou(v agličtině označeno jako "fuel surge" a onen ventil jako "solenoid fuel cut"), takže nějak nechápu, jak to vlastně pracuje . Ty vehementy se nacházej v prostoru nad motorem, zprava jsou dobře vidět, když tam nahlídnete. Kdyby někdo věděl, jak to funguje, hned se s náma podělte Vzduchový filtr je poměrně malý a leze se k němu deklem, který drží onu klapku s podtlakovým talířkem na její ovládání. Před tím ale bude potřeba demontovat nádrž a všechno to plastový harampádí kolem.. Dál má motorka krokový motorek na škrticích klapkách, který řídí volnoběh(na Hondě mam zas jinak řešené zařízení zvané IACV iddle air control valve), čidlo náklonu, které vypne motor při pádu na zem(to je umístěné pod sedlem). Řídící jednotka je umístěná za předním světlometem a regulátor vpředu pod nádrží, snad tam bude dobře chlazen. Některé motorky ho maj umístěnej docela nevhodně, kde není dobře chlazen větrem, třeba pod sedlem, a pak brzo odchází. A pak to má ještě 4 relátka, jedno je nabíjecí relé, pak určitě jedno na blinkry, ale ty další 2 to nevim. V těch schématech je jen uvedeno "relay assy".



Mrknu na to, taky mě to začalo zajímat. Jinak obdobné IACV (takový bypass)je dole na obrázku - to vyrábíme v práci tedy celou klapku pro Toyotu Aygo, která je kvůli váze odlitá z plastu a ne z hliníku. Klapka je ovládaná mechanicky lankem a ne motoricky, proto si řídící jednotka nemůže sama řídit volnoběh a přesně tuto možnost dává krokový motor IACV krom toho má další funkci v nouzovém režimu se plně otevře což odpovídá cca 2000 otáčkám aby uživatel mohl rozumně dojet do servisu pokud se s lankem něco stane. To pozná podle snímače polohy plynového pedálu a reakce Hallova sensoru(úhel natočení škrtící klapky)




1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 21:01 | Nahoru | #1375
Dnes som sa dobre pobavil. Ten ukazatel paliva na MT-07 je celkom zabavny.
V mojom pripade pri svietiacom poslednom dieliku som natankoval nieco malo cez 7 litrov. Aku mate s tymto skusenost?

Naposledy editováno 28.06.2014 21:03:51

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 21:06 | Nahoru | #1376
Mám najeto 2000 km tak moto považuji za zajeté Byl jsem tedy dnes trochu potahat za hefty u nás v Krušných Horách dost zatáček slabý provoz, znám tu místa kde se to dá krásně překlápět ze strany na stranu. Sice dle přiložené foto mám ještě rezervy, ale vysypat se zrovna nemusím, až tak jsme se ještě nezžili. Užil jsem si to, ten motor od 5 tisíc je fakt úžasnej. Jen ty mušky... štítek je zblytej a přilbu sem během cesty 3 čistil.









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 21:53 | Nahoru | #1377

fesi_07 píše: Dnes som sa dobre pobavil. Ten ukazatel paliva na MT-07 je celkom zabavny.
V mojom pripade pri svietiacom poslednom dieliku som natankoval nieco malo cez 7 litrov. Aku mate s tymto skusenost?


Jj poslední dílek není rezerva, ta je až když bliká a na tachometru ti naskočí měření ujetých kilometrů od rezervy s malým (F).
Nádrž natankuješ plnou jen pokud stojí moto kolno (mimochodem třeba u Shell výslovně zakázáno) když vypne pistole, musíš ji vytáhnout a pomalu dotankovat ,bedlivě sledovat až budeš mít hladinu pod tím kovovým spodkem uzávěru. Na takhle natankovanou moto najedu cca 240 km než se rozbliká rezerva a ta je 2,7 litru. Taky jsem z toho byl zmatený.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 21:54 | Nahoru | #1378
ja dnes asi 50km na MTcku a pak 250km na 1290 SuperDuke

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 22:51 | Nahoru | #1379

SuperSic58 píše: ... kdo by si kupoval 75koníkovou 7stovku na takovou jízdu ...





Dneska jsme byli na TopGear Live (nuda k nasrání za ty prachy) a pak pro spravení nálady Dubá tam a zpět. Poprvé na motorce a paráda.

Ad rezerva: Když se mi rozbliká a začne se počítat ujetá vzdálenost na rezervu, najel jsem dalších 112km a když pak tankoval, vešlo se mi tam 12 litrů (na stojánku, takže nádrž šikmo). Něco tam ještě bylo, takže na rezervu se dá ujet cca 150km klidnou jízdou.

Ad spotřeba: najeto mám 1300km, spotřebu to ukazuje 4,1. Nikdy jsem to nenuloval, takže ta je od začátku. Nějak nechápu, proč tu spotřebu tolik řešíte. Kdyby byla nezvykle vysoká, třeba 8, tak bych to chápal, že je třeba něco špatně, ale pokud je spotřeba "v normálu", tak jestli je 3,5 nebo 4,5 mi je fakt jedno.

Naposledy editováno 28.06.2014 22:55:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.6.2014 v 23:03 | Nahoru | #1380
1Miki> Jo, to "blikanie" som si dostudoval v manuale a dik za info.
Je pravda, ze kolmom som moto nedrzal takze nejaky tel litrik by sa este zmestil.
Apropo: Asi oslovim Rutan-a kedze na webe stale nema dvojbodove slidery pre Nas stroj ako nedavno spominal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 38 Dnes v 17:53 JAVR
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 39 Dnes v 13:27 Hekryd
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf


TOPlist