Téma: Andy-auta
 
23.1.2014 v 19:05
Dobrý den motorkáři,

rodina se rozhodla koupit nové auto. Závěrem je, že nemá cenu kupovat nové, nýbrž ojeté.

Zajímalo by mě jestli někdo z vás nemá zkušenost s tímto autobazarem http://www.andy-auta.cz/
Popřípadě s Áčky v Táboře. Zajímají mě všechny vaše zkušenosti. Jako doplňující informace je, že máme zájem o Octavii, nebo Passata do 300k.

Děkuji za smysluplné odpovědi.
Anketa: Kde koupit
Andy-auta
12%
2
AAA Auto Tábor
18%
3
Nové (Rapid)
71%
12
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:39 | Nahoru | #61

PetrL3 píše: To je proto, že slabší auto neláká jejich majitele ke sportovní jízdě. Ale když sedne profík do fabie HTP a natočí z toho takový video, tak taky poletí, co mu podvozek dovolí a bude to vypadat, že jede velmi slušně. Když bratranec kdysi kupoval olítanej peugeot 205 (1,2l), tak ho v něm majitel bazaru svezl (dřív závodil) a takovou jízdu prej nezažil, co z toho dokázal vymačknout. Hned to vypadalo, že má o 20 koní víc.

Edit: překlepy



Ja chci rict zase to, ze k cemu lidi potrebujou silny auta, kdyz s tim nakonec jezdi jako s hnojem a boji se i predject..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:43 | Nahoru | #62

_monty píše: Ja chci rict zase to, ze k cemu lidi potrebujou silny auta, kdyz s tim nakonec jezdi jako s hnojem a boji se i predject..



Taky fakt. Na druhou stranu, pro pohodlí je důležitej krouťák a ten bude lepší u silnějšího motoru, i když max výkonu se ani nepřiblížíš. Ale krouťák využiješ i jako nic moc řidič.

1 reakcí na tento příspěvek Andy-auta

30.1.2014 v 13:44 | Nahoru | #63
Monty: poza, ono v dnesnim provozu uz moc bezpecne ani predjet nejde, jsou trasy kde se vlecu s ostatnima, protoze kdyz predjizdim tak sem v cili o 5min driv a misto za 9 jedu za 15na sto :) ne ze by me 15l zabilo, ale radeji si to necham na trasu a cas kde si to vic uziju...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:46 | Nahoru | #64

PetrL3 píše: Taky fakt. Na druhou stranu, pro pohodlí je důležitej krouťák a ten bude lepší u silnějšího motoru, i když max výkonu se ani nepřiblížíš. Ale krouťák využiješ i jako nic moc řidič.



Jo trefa, ale oni prave tyhle turbomotory tahaj dole jako cert, treba 1.4tdi kolem 2tis zatahne vic jak moje benzinova 3l atmosfera :)

Naposledy editováno 30.01.2014 13:46:36

(reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:48 | Nahoru | #65

PetrL3 píše: Taky fakt. Na druhou stranu, pro pohodlí je důležitej krouťák a ten bude lepší u silnějšího motoru, i když max výkonu se ani nepřiblížíš. Ale krouťák využiješ i jako nic moc řidič.



S kroutakem je na tom tsi dobre..kdyz porovnas slabsi tsi 63 kw s atmosferou 1.6, tak neni co resit..predpokladam, ze detsky nemoci uz za ty roky snad taky vychytali..

(reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:51 | Nahoru | #66

PetrL3 píše: Moje auto má jen 115 koní a když chci "jet" tak mi překáží většina silnějších aut. To není žádnej ukazatel.



To překáželo i mně s 50kW fábií (A to jsem hodně klidnej řidič )

Naposledy editováno 30.01.2014 13:51:43

(reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:52 | Nahoru | #67

assassin píše: Jo trefa, ale oni prave tyhle turbomotory tahaj dole jako cert, treba 1.4tdi kolem 2tis zatahne vic jak moje benzinova 3l atmosfera :)



převody

(reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:52 | Nahoru | #68

assassin píše: Monty: poza, ono v dnesnim provozu uz moc bezpecne ani predjet nejde, jsou trasy kde se vlecu s ostatnima, protoze kdyz predjizdim tak sem v cili o 5min driv a misto za 9 jedu za 15na sto :) ne ze by me 15l zabilo, ale radeji si to necham na trasu a cas kde si to vic uziju...



Ja jezdim dost na spotrebu a vychazi mi lip tu kolonu co nejrychlejc predject, pak ject zase pianko a doufat, ze dalsi dlouho nedojedu..na kratkej trase predjizdet fakt nema moc cenu, ale ject za nekym mi hrozne sere..lidi nejezdi vubec plynule..porad brzda plyn..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 13:54 | Nahoru | #69

assassin píše: Jo trefa, ale oni prave tyhle turbomotory tahaj dole jako cert, treba 1.4tdi kolem 2tis zatahne vic jak moje benzinova 3l atmosfera :)



To sem taky slyšel že ta 1.4 jede slušně. Hele, napíšu zkušenost s tím, co mám sám vyzkoušeno. Lepší oktávka 2.0 TDI, než 1.8 TSI (v Yetti) (pohodlí na rozjezd, město, elasticita - stará oktávka vede). Výkon stejnej. Spotřeba TDI 6L oproti 9-11 benzínu, když trochu jedeš.

EDIT: pokud si pamatuju, oboje má 140 koní +-10??

Ale třeba sou ty TSI dnes lepší než před 3 rokama, nevím, nechci plácat nesmysly.

Naposledy editováno 30.01.2014 13:58:07

(reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 14:04 | Nahoru | #70
assassin> No, chybí to tak nějak při předjíždění a nebo na dálnici. Tam nasadíš 130 a cítíš, že víc už není úplně ono i když by to ještě kousek jelo. Další neznámá je, co tyhle slabý motory s turbama vydrží. To uvidíme až za nějakej rok. Já si myslím, že po najetí 150 tis to bude na vrakáč...

Andy-auta

30.1.2014 v 16:36 | Nahoru | #71
Rapid mi přijde jako jedna z nejlepších voleb v kategorii aut za cca 300-350 tis. Nevím kolik z vás s ním jezdilo, ale 1,2 TSi 77 kw (můžu srovnávat i 63 kw) jede líp jak většina 1,6 nebo i než starší 1,8-2,0 atmosféry (v legálních rychlostech do 150ti). Je to prostornější než Octavia I, vzadu dost výrazně. Navíc 77 má šestirychlosrtní převodovku (63 pěti). Navíc je to auto který po náběhu nemělo prakticky žádný potíže co se týká svolávácích akcí nebo servisních akcí. S vyjímkou nastavení víka kufru a výměny tyčky ovladače topení. Všechny TSi motory jsou již s modifikovaným rozvodovým mechanismem a turba též. S 1,6 TDi se dá reálně jezdit za 4,5l. S 1,2 TSi od 5-7,5. Cmrndačky město 3 km tam a zpět se studeným motorem 8.
Moje volba by byla asi tohle, možná bych za 12 přikoupil metalízu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Andy-auta

30.1.2014 v 18:01 | Nahoru | #72

PetrL3 píše: To sem taky slyšel že ta 1.4 jede slušně. Hele, napíšu zkušenost s tím, co mám sám vyzkoušeno. Lepší oktávka 2.0 TDI, než 1.8 TSI (v Yetti) (pohodlí na rozjezd, město, elasticita - stará oktávka vede). Výkon stejnej. Spotřeba TDI 6L oproti 9-11 benzínu, když trochu jedeš.

EDIT: pokud si pamatuju, oboje má 140 koní +-10??

Ale třeba sou ty TSI dnes lepší než před 3 rokama, nevím, nechci plácat nesmysly.


Než 1.8tsi, tak spíš 2.0tfsi, který je teda jen v RSu. A na to, že dokáže být celkem čert, tak dokáže jezdit i dost úsporně. Relativně snadno kolem 7 litrů a dá se i za 6...na přeplňovanej dvoulitr s 200 koňma hodně slušný.

(reakce na) Andy-auta

31.1.2014 v 10:37 | Nahoru | #73

karf píše: Než 1.8tsi, tak spíš 2.0tfsi, který je teda jen v RSu. A na to, že dokáže být celkem čert, tak dokáže jezdit i dost úsporně. Relativně snadno kolem 7 litrů a dá se i za 6...na přeplňovanej dvoulitr s 200 koňma hodně slušný.



Jsem s tím 2.0 tfsi jel v A4 Allroad DSG, jako nejelo to špatně, ale té RS octavy v naftě jsem se zbavit nemohl, hlavně v kopci se mi dost lepila na prdel. A nakonec mě dostal superb 3.6 Se spotřebou jsem se nedostal pod 9,5l, spíš jsem se pohyboval někde kolem 11. Jinak chápu, že na to má docela vliv to quattro...

Naposledy editováno 31.01.2014 10:40:59

1 reakcí na tento příspěvek Andy-auta

26.6.2014 v 22:08 | Nahoru | #74
Ahoj zkušenost s andy auta mám vcelku dobrou až na pár podobných zádrhelů. Koupil jsme si červnu 2013 c4 picasso z auta jsem po nákupu měl opravdu radost.

Jak se říká, když ptáčka chytají pěkně mu zpívají. Tentýž rok v srpnu jsme jeli s rodinou na dovču do Chorvatska a na výletu se projevila skrytá vada égr ventil. Měl jsem celkem štěstí, že jsme se s rodinou z dovči dostali. Po otevření emailu se mě autobazar tázal jak jsem byl s nákupem spokojený.

V duchu jsem si říkal, že mají ještě tu drzost se mě ptát když se mi citrouš porouchal. Napsal jsem ji co se stalo a čekal na odezvu. Co mě vážně udivilo, že se autobazar v ČR postavil k problému čelem žádné vykrucování a nic podobného. Auto mi opravili v jejich servisu a většinu oprav zaplatili. Třeba jsem měl jen štěstí ale za mě v celku ok. Jiný autobazar by se jistě zachoval jinak.

Andy-auta

26.6.2014 v 23:23 | Nahoru | #75
Nákup v bazaru = záruka stočeného tachometru a zakamuflovaných závad. V ČR bez vyjímky, v Německu v polovině bazarů. (čmoud nebo rusák = šmejd)
Přitom za ty peníze si z Německa odvezeš nádherný auto přímo od prvního majitele. Auto co má ty kilometry naježděné po silnicích a né po tankodromu typu D1 a D11. K tomu mělo údržbu ve značkových servisech, ne jako u nás, kde tam všude cpou nejsračkovější díly typu Starline.
Přitom dovézt si sám auto z Německa je snadné a levné.

Proč kupovat zrovna Ochcávku nebo Prasáka, když za stejný peníze jsou lepší auta, to je každého individuální preference.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Andy-auta

27.6.2014 v 00:01 | Nahoru | #76

Karel1412 píše: Ahoj zkušenost s andy auta mám vcelku dobrou až na pár podobných zádrhelů. Koupil jsme si červnu 2013 c4 picasso z auta jsem po nákupu měl opravdu radost.

Jak se říká, když ptáčka chytají pěkně mu zpívají. Tentýž rok v srpnu jsme jeli s rodinou na dovču do Chorvatska a na výletu se projevila skrytá vada égr ventil. Měl jsem celkem štěstí, že jsme se s rodinou z dovči dostali. Po otevření emailu se mě autobazar tázal jak jsem byl s nákupem spokojený.

V duchu jsem si říkal, že mají ještě tu drzost se mě ptát když se mi citrouš porouchal. Napsal jsem ji co se stalo a čekal na odezvu. Co mě vážně udivilo, že se autobazar v ČR postavil k problému čelem žádné vykrucování a nic podobného. Auto mi opravili v jejich servisu a většinu oprav zaplatili. Třeba jsem měl jen štěstí ale za mě v celku ok. Jiný autobazar by se jistě zachoval jinak.



Opět jeden uživatel registrovaný dnes. Za 4 minuty po registraci, napsal dobrou zkušenost s určitou firmou. A myslím, že nejsem daleko od pravdy když žádná další aktivita zde ani nebude

(reakce na) Andy-auta

27.6.2014 v 00:10 | Nahoru | #77

Twister píše: Opět jeden uživatel registrovaný dnes. Za 4 minuty po registraci, napsal dobrou zkušenost s určitou firmou. A myslím, že nejsem daleko od pravdy když žádná další aktivita zde ani nebude

Po přečtení vlákna jsem chtěl jen pomoci Caymonovi a proto jsem se zaregistroval. Nemyslím si že, má zkušenost je vysloveně vynikající. Autobazar se ke mě zachoval celkem fér. Část oprav jsem ale platil. Jen jsem napsal svou zkušenost.

Naposledy editováno 27.06.2014 00:23:06

Andy-auta

27.6.2014 v 00:30 | Nahoru | #78
Já tam cca před pěti lety koupil P407 SW (už je nějakou dobu pryč)
Koupil jsem to jako nebouraný (časem se ukázalo jako blbost)
Po cca 500m km vystřelily simerinky na řízení. Telefonicky se mnou nechtěli mít nic společnýho, když jsem jim to tam odvez na odtahovce a složil na "dvoře", tak že prej to teda opravěji v jejich servisu.
Už si to nepamatuju přesně, ale vim, že to tenkrát trvalo strašně dlouho a nakonec jsem musel zaplatit cca 8 tisíc, protože jinak mi nechtěli dát auto zpátky. Že se prej budou klidně pár let soudit. Vzhledem k tomu, že jsem auto potřeboval a věděl jsem že za těch pár let bych možná vysoudil 8 tisíc, ale auto by stálo u nich na parkovišti a ztratilo na hodnotě klidně 100 kulí, tak jsem radši zaplatil.

Takže za mě - už bych tam nevlez.

Andy-auta

27.6.2014 v 07:36 | Nahoru | #79
Mam 12 let starý auto Seat Alhambra. Už 5 let v tom něco "zvonilo" když jsem jel 50 na trojku a držel plyn tak akorát. Chtěl jsem to prodat do nějakýho bazaru a koupit něco novějšího, ale po shlédnutí nabídky (třeba 3 roky starý grand piccaso navoněný nějakým ředidlem - asi sušený, 5 let starej s-max s dveřma vrzajícíma jak u 30ti letýho veterána + "jasnej" původ z lichtenštejnska a podobně) jsem usoudil, že si jí radši nechám a budu sedačky dál vyndavat místo sklápění do podlahy. I stalo se mi, že jsem po měsici sondování zůstal stát. Ukroutil se mezikus od diferáku k poloose. Ten, co tam 5 let zvonil a v autorizovaném servisu by kvůli tomu měnili spojku, poloosy nebo ložiska. Oprava za 16kkaček. Kdybych to auto před měsícem do nějakýho toho bazaru postavil, tak by se s tím beztak taky nezabejvali a šťastnej novej majitel by byl z TOHO bazaru dost nešťastnej. Možná by se ptal, co tam dělá ten zvuk. Možná by mu v servisu řekli, že to bude to a nebo to. Ale stejně by po pár stech kilometrech zůstal stát u krajnice jako já.
Oni prostě nenabízí nějaký skladový voňavky, ale auta, který normálně jezdí po silnici a úplně normálně se serou. A jestli se to auto vysere vám, nebo za měsíc když absolvuje prodej skrz nějakej bazar, je úplně jedno.

Naposledy editováno 27.06.2014 07:37:00
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist