Zima bude dlouhá a na příští sezonu musí být vše připraveno a motorka vylepšena, tímto zdravím Netopejra, chlape až to uložíš k zimnímu spánku dej vědět, půjčím si ten padák
Mašer. píše: Já to mám sundaný. Ucpávky jsou hliníkový, někdo ti je bude muset vytočit. Rozměr neznám, ale to oměříš podle těch fajfek, co vyrazíš ven. Pak je ještě třeba zaslepit výstup vzduchu - podtlaku pod nádrží (gumová hadička cca 5 mm) a vyškubneš taky ten "kompresor" co je před motorem. Jukni sem
Zdarec,ten podtlak,která to je díra v karburátoru? Z těch fotek to není patrné.
Mašer. píše: Já to mám sundaný. Ucpávky jsou hliníkový, někdo ti je bude muset vytočit. Rozměr neznám, ale to oměříš podle těch fajfek, co vyrazíš ven. Pak je ještě třeba zaslepit výstup vzduchu - podtlaku pod nádrží (gumová hadička cca 5 mm) a vyškubneš taky ten "kompresor" co je před motorem. Jukni sem
tu fajfku upne rosekal jak moc to tam drží?Naposledy editováno 21.03.2014 10:45:45
To Duňák: hadička neleze z karburátoru, ale odněkud z potrubí, možná z parohů, už si to moc nepamatuju. Myslím, že mířila kolmo vzhůru směrem k nádrži. Defacto jí jednoduše "vystopuješ" od toho elektrickýho čerpadla přídavnýho vzduchu, co je před motorem, protože vede právě k němu.
Mašer. píše: To Sody: fajfku zničíš, to je jasný. Já to vyklepával stejně jako on dlouhým šroubovákem a úplně stejně jsem jí rozsek. Nějak moc to tam nedrží, jde jen o první pohnutí. Možná bys mohl zkusit sikama to trochu kroutit - rozhejbat, ale to nevim jestli to půjde..
To Duňák: hadička neleze z karburátoru, ale odněkud z potrubí, možná z parohů, už si to moc nepamatuju. Myslím, že mířila kolmo vzhůru směrem k nádrži. Defacto jí jednoduše "vystopuješ" od toho elektrickýho čerpadla přídavnýho vzduchu, co je před motorem, protože vede právě k němu.
Pak jsem do těch původních fajfek ,do části,která byla v tom válci zastrčená vyřezal vnitřní závit M12-je to tak na fous. Cca 25 mm té trubky s tím závitem jsem odříznul ,našrouboval jsem tam imbus M12xtuším 25mm a lehce to naklepal zpátky. Pak jsem ten imbus taky lehce dotáhl. Primitivní a funkční s primitivním nářadím-nic jiného nemám
Naposledy editováno 18.04.2014 07:59:19
Chlape,ty řidítka jsi měl dát chromované. Jestli chceš,zbyly mi cca 95 cm leštěná nerez,malinko na koncích ohnuté. Z těch rovných tě budou bolet ruce.
Jinak opravdu brutal ingot.
Naposledy editováno 20.04.2014 22:14:05
Tak že teď v sezoně stojí Wilda v garáži rozebranej ...
PS Parohy taky nic moc, mají trhliny, doufám jen, že nejsou skrz
Naposledy editováno 20.06.2014 07:35:17
Halt naše stroje nepapají ,, Babišovi dobroty"
Naposledy editováno 20.06.2014 14:31:49
Mašer. píše: Tak jsem si přes zimu dělal prdelky, že jsem místo údržby jen vyndal baterku a teď se mi to vrátilo Wilda začal pokuckávat, pokašlávat, střílet do sání ... tak jsem se včera snažil poladit bohatost směsi, což se podle teorie celkem dařilo, velkým šokem pak bylo, že motorka vůbec nechtěla jet a pořád se dusila. Tedy mě čeká komplet vyčištění karburátoru, když už v tom budu, asi přestěhuju benzínové čerpadlo ... jen jsem se nějak zapomněl podívat, jak např.ŠODY vyřešil sytič???
Tak že teď v sezoně stojí Wilda v garáži rozebranej ...
PS Parohy taky nic moc, mají trhliny, doufám jen, že nejsou skrz
Naposledy editováno 23.06.2014 10:03:47