Co do pohodlí, tak na delší trasy v pohodě, jen chybí ochrana proti větru, pokud by ti tam něco překáželo (každý jsme jiný), tak to zjistíš jen sama. Ostatně, nejvíce ti toho řekne projížďka.
Pokud je něco slabšího, tak je to přední odpružení, odezva mizivá, při silném brzdění se potápí a hlavně nejde jakkoli nastavit , ale zase to hezky zvládá rozsekané silnice. Brzdy by mohli být ostřejší, ale v této kategorii je to lepší průměr.
Hlavně nevěř recenzím místních plátků, podle kterých je to bezchybný skoro závodní stroj. Je to dobrá motorka za hodně rozumnou cenu, s tím do ní běž a nebudeš zklamaná .
1 reakcí na tento příspěvek Koupě kawa... er-6n
3 reakcí na tento příspěvek Koupě kawa... er-6n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě kawa... er-6n
Monika23101995 píše: Tak když mi ji koupíte tak osobně vám ukažu kozičky :D :D :D thundre a zas tolik ses nesnažil :D :P
A stačí ti jen model v měřítku 1:48?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě kawa... er-6n
Monika23101995 píše: dave-lister> Nevím jak to myslíš, model v měřítku 1:48 :) a vadi motorkám když je občas za tepla proženete na jedničku na 10tis. otáček?
Zrovna tady nemáš moc důvod to na jedničku vytáčet nad 8000, dvojka táhne dost od spodu a dáš to na záda jen na plyn. Jedničku bych doporučil jen pro rozjezdy a popojíždění, protože od 6-10 tisíc to má dost nepravidelný průběh kroutícího momentu (naháč to má tuším lepší) a ta motorka se ti pořád staví na zadní (při konstantní plynu se mění tah, takže se zvedne, i když to nečekáš) a pak nad 10 tisíc už ten výkon rychle padá, tak tam naopak budeš tratit, takže doporučuji vytočit jedničku tak do osmi, hlídat si kolo na zemi a pak na 8 kopni dvojku, tam už se to kolo drží na asfaltu lépe, i když pokud si nedáváš pozor, také to může překvapit.
Co jsem ti zapomněl říct v minulém příspěvku, motorka má ještě jednu nevýhodu, strašně blbý výhled ze zrcátek. Ale jako slečna máš mnohem užší ramena, tak by to pro tebe mohlo být docela stravitelné .
Poruchovost - Jediné co jsem zatím řešil byl regulátor napětí umístěný na zadním kole kde z nějakého divného důvodu v základu není blatník... Tedy doporučuji hned koupit.
Plexi - Je to naháč takže na něm fouká. Nicméně plexi ( při mé výšce 185cm) převede nápor vzduchu z hrudníku na hlavu, takže žádná velká výhra :) )
Pohodlnost - Super. Nejvíc v kuse jsem najel asi 700km a neměl jsem s ničím problém. Sedíš vzpřímeně a takže nebolí ani ruce.
Je nízká takže se hodí i pro menší lidi, ale i já se na ní vejdu.
Více najdeš v mém profilu případně mi můžeš napsat. Rád poradím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |