Rozhodl jsem se odpojit oilmaster, na netu jsem toho moc nenašel. Do oilmasteru vede tlustá hadička a potom tenká co vede ke karburátoru + lanko. Četl jsem, že stačí spojit tu tlustou hadičku s tou tenkou a potom zbytek hadičky co bude trčet od karburátoru jenom nějak zaslepit? Tohle je jedna varianta, ale nešlo by to čerpadlo vyhodit celé, zaslepit díru u karbecu? Nevím jen, co by dělala ta hřídelka co pohání čerpadýlko? Díky, budu rád za věcné odpovědi..
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster DT 125 R
Čerpadlo na DTčku jde vyhodit uplně. Hadičkky samozřejmě "vytrháš" taky. Jen zaslepíš dirku po nich na motoru. A zacpeš dirku do karbce, po přívodní hadičce. Z pravidla se tam dává kousek hadičky a do ní vraženej šroub.
Vršek nádobky na olej uřízneme a máme praktický kaslík na pár drobností
E: A vyndat žárovičku kontrolky mazání aby. Aby pořát nesvítila.
Naposledy editováno 10.06.2014 21:18:46
Frantas píše: Kdybys víc myslel než psal, už bys ho měl venku
Čerpadlo na DTčku jde vyhodit uplně. Hadičkky samozřejmě "vytrháš" taky. Jen zaslepíš dirku po nich na motoru. A zacpeš dirku do karbce, po přívodní hadičce. Z pravidla se tam dává kousek hadičky a do ní vraženej šroub.
Vršek nádobky na olej uřízneme a máme praktický kaslík na pár drobností
E: A vyndat žárovičku kontrolky mazání aby. Aby pořát nesvítila.
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster DT 125 R
RomcaOpava píše: proč ho odpojuješ? já myslím, že kdybys tu nádobu nechal prázdnou, bez oleje, tak to nemá co nasávat, tudiž už ti nebude míchat olej s benzínem
To je vpoho, ale zadřeš čerpadlo...
Já to odpojil:
Sundat karter, vynadt ozubený kolečko pro pohon čerpadla, čerpadlo vyndat a udělat záslepku, jen nevím co s tím karbecem, saje si to tamtudy vzduch (asi)
TommyPchalek píše: To je vpoho, ale zadřeš čerpadlo...
Já to odpojil:
Sundat karter, vynadt ozubený kolečko pro pohon čerpadla, čerpadlo vyndat a udělat záslepku, jen nevím co s tím karbecem, saje si to tamtudy vzduch (asi)
Pokud odpojíš hadičku z oilmasteru, karbec si bude přisávat vzduch což je špatně(z hlediska výkonu). Po odpojení je potřeba přívod zaslepit.
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster DT 125 R
Mester222 píše: načo odpajať keď to fumguje, Mne to funguje už roky a bez problemou
středeční kus...když chytneš pondělní nebo páteční...(už sem jich viděl mraky) tak zadřeš :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster DT 125 R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |