Přeji hezky zbytek dne
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
Naposledy editováno 05.06.2014 22:08:38
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
Na pravé straně sundat zapalko a máš jedno gufero ( mám pocit že je přes něj ještě krycí plech) a na druhé straně sundat primar řetěz stáhnout malé kolečko a máš levé gufero
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřisává benzín...
Ted jsem něco podobného řešil na Stadionu nechtěl taky nastartovat a když jsem stříknul pod svíčku tak blafnul ale běžel né přesvědčivým dojmem a jak se zahřál tak chcípl a nešel ani za boha.
Po sundaní válce bylo jasné proč.olámaný píst a kroužky jen na ozdobu aby se řeklo jsou tam kde mají bejt
Jinak pod zapalkem by měl být ten krycí plech přišroubovanej a sorry za mylnou informaci o druhé straně- tam je ložisko-labyrint-ložisko ten labyrint je podstatě bez poruchovej většinou je tam na furt
jinak výměna gufera pod zápalkem viz tvůj případ:
Pryžové těsnící kroužky (Gufero, Simmering) se demontují z dílu klikové skříně, jen je-li to nezbytně třeba, protože při vyjímání
se většinou poškodí a musí se nahradit novými. Proto se vyměňují, jen jsou-li netěsné. Netěsnost bývá způsobena ztvrdnutím
(zestárnutím materiálu), poškozením těsnící části při montáži nebo nečistotou, dále uvolněním nebo vysmeknutím přítlačné pružiny
nebo běžným provozním opotřebením. .
U motoru 125 a 175 demontujeme pryžový těsnící kroužek u kola (s nábojem) čtvrté rychlosti stejným způsobem jako u 250 a
350.
Těsnicí kroužek pod dynamem v pravé polovině klikové skříně je poněkud odlišný. Při jeho demontáži vyšroubujeme tři
upevňovací šrouby a sejmeme „těsnění úplné" v podobě kruhového víčka i s papírovým těsněním pod ním. Vlastní pryžový těsnící
kroužek je do zmíněného víčka nalisován. Obvykle vyměňujeme součást celou, dodávanou výrobcem pod číslem 355-11-110, a
rovněž tak papírové těsnění dodávané pod číslem 355-11-150.
Není-li motor rozebrán a nejsou-li odděleny díly skříně, vypáčíme poškozený těsnící kroužek u motoru 250 a 350 šroubovákem
po odnětí všech součástí, které jsou před ním. Je-li motor rozebrán, lze jej po předchozím vyjmutí ložisek pod kroužky vyrazit bez
poškození, a to trubkou odpovídající vnějšímu průměru těsnícího kroužku.
Těsnicí kroužky pohonu rychloměru novějšího provedení lze vytáhnout z vnější strany háčkem, při čemž však se těsnící kroužek
poškodí. U motoru Jawa-ČZ 350 je možno kroužek vyrazit bez poškození z vnitřní strany skříně, když se Sejme levé víko a odmontují
všechny příslušné součásti. Při narážení nového kroužků musíme dbát, abychom kroužek nepoškodili o hrany otvoru pro upevňovací
šroub pohonu rychloměru. Jde-li o časté výměny, např. v opravně, zhotovíme si jednoduchou vložku, tvarovanou tak, aby po zasunutí
do otvoru pro stahovací šroub lícovala s otvorem pro těsnící kroužek.
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
Za ten cas cos stravil u klavesnice a popisoval co se stalo jsi mohl mit dole palici s valcem a mit jasno!
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřisává benzín...
Fany07> výměn to gufero na klice a sndej válec a mrkni na kroužky
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
Fany07 píše: Samozrejme ze jiskru haže.Bez ni bych predstih neseřídil.Jen mam trošku obavy zda jsem to seřídil spravne,ale to bez chodu motoru nezjistim ...
k seřízení předstihu ti stačí žárovková zkoušečka a vůbec nic to neřekne o jiskře. Když uděláš předstih ca 3 mm, tak pokaď je ostatní OK, mašina musí blafnout.
Ty máš ale problém někde jinde. Já už bych měl sundanou palici s válcem, podíval se na kroužky. Kdyby to bylo nahoře v pořádku, změřil bych kompresní tlak a kdyby byl aspoŇ kol 7atm, špricnul bych ten benzin do válce. Neblafne? Potom nezbývá než kondík, cívka, kabel, fajfka. Nic jinýho gtam není a s benzinem ve vuálci bez ohledu na gufírko na klice bafnout MUSÍ!!!
Tohle je přece max.půlhodina práce. Kondíky, cívky a kus kabelu má každej Jawista v šuplíku v garáži v několika provedeních.....
Teprve až ti takhle blafne, má cenu se zabývat, proč nenasaje z karburace. Odstrojím karbec, vyčistit, podívat se jestli teče z bandy. Do PET flašky by mělo natýct za minutu aspoň decka. Je v plovákovce hladina? Není spadlá jehla? Pak na kontrolu ucpu na vstupu dlaní a protočím. KDYŽ JE TO NAHOŘE DOBRÝ (viz poředchozí¨a nenasaje - není mokrá svíčka - teprve potom bych se zabýval spodkem
další půlhodina
za hoďku to máš hotový.....
1 reakcí na tento příspěvek Nepřisává benzín...
Otazka zní:muze byt spatny VN kabel,fajfka a cívka.Jiskru mi to venku ale hází.Je mozne ze díky timto vecem vevnitř hazet nebude?.Kondík sem uz vymenil takze žadná změna...
Jeste doplnení-motorka ma kompres jako krava takže nasavat by to melo.Ale proc nechytí kdyz je ve valci rozprašeny benzín?
Jěšte prosím jestli by nekdo napsal jak SPRÁVNĚ seřídit predstih u tehle motorky protoze existují různe spekulace o tom jak je to spravne....
E:jeste doplnení svíčku jsem uz zkousel davat taky novou a bezezmeny
Naposledy editováno 07.06.2014 22:51:31
Dočkal
Dočkal je úplnej základ a já myslím, že každej kdo má J/CZ si tuhle knížku z Jawamanie stáhnul!
Na Youtube je i instruktání videjko na Pionýra. A je to úplně stejný pro tvou Jawu!
A ještě jednou, potřetí:
nestříkej benzin do karburace, ale pár ccm rovnou pod svíčku!!!
Tohle je opravdu oprava na hoďku - ddyž nemusíš půlit motor
Pokud nesaje a sála, tak buď nějaký falešňák, nebo přicpaný karb, kohoutek, víčko plovákovky.
Takhle to vypadá na kombinaci několika závad. Jinak zabroušení pístu po zadření nahrubo a smirkem válce je normálka - když je píst hrubší, drží se tam více oleje a je menší šance že se tam přidře znova.
Když nechce startovat a svíčka je suchá, tak osobně testuju tak, že vyndám svíčku, šoupnu do ní hadičku od nádrže, na 3-5 sekund pustím benzín, vrátím svíčku a zkouším startovat. Prve je to trochu ulité, ale tak na 3-5 šlápnutí slíbí, případně dá několik otáček.
Pokud je problém v zapalování, první vždy dám novou náhradní svíčku, tam bývá problém nejčastěji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3891, 3892] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116733 | Dnes v 09:46 Sema |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |