2 reakcí na tento příspěvek Přívěra
a pokuď by jsi nebyl spokojenej (i když pochybuju že u litru by jsi nebyl, když na silnici využiješ max polovinu potenciálu motorky) tak by to stálo randál, a né určitě jeden přímý filtr a tři litry za brzdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Naposledy editováno 08.06.2014 15:21:25
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Sonicek píše: mára929r> co to plácáš, když o to nic nevíš
jak si můžeš být tak jistej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Sonicek píše: podívej se tady, spíš pro inspiraci http://www.dkracing.cz/tuning/ [/quote]
141 koní série ? Co to mají za tabulky ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Sonicek píše: mára929r> Pokud by jsi z toho chtěl dostat co nejvíc, tak by to stálo hodně lovů, ale laďák,filtr má dnes každej druhej a zas takovou dardu to nestojí. Nechat naladit origo ŘJ není taky drahý, věřím že PC nebo ingnitech by stálo taky víc, ale to jen proto že by u toho strávil celej den než by to naladil podle představ + díly (pc 10k atd. žejo) Jinak pokud chceš max, tak vačky, zapalování atd. to pak stojí ranec
bavíme se teď o přímým filtru a laděné koncovce, popř i s laděnýma svodama.
a teď mi pověz, kolik ti to přidalo koníků, krouťáku a zda ti to k něčemu vůbec je, když nevyužiješ výkon co je v sérii. když nepočítám že na rovince za to zatáhneš, ale to umí každej ňouma (neber to osobně)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
a pokuď se motorka nepoužívá na full gas (třeba na okruhu), tak v běžnym provoze to je spíš ke zhoršení jízdních vlastností, protože ve městě asi nebudeš točit nad 8 tis otáček, že?
mě když na fárošovi odešlo servo, a přívěra nefungovala (manuálně jsem jí otevřel) tak to bylo kurva poznat
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
http://www.imagehosting.cz/?v=brzda001.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=mencrc.png
Naposledy editováno 08.06.2014 15:51:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
jinak pokuď nemáš srovnání jízdy (v běžnym provoze) s přívěrou a bez ní, tak se ti to pak špatně vysvětluje.
jinak mě odešla v rakouských alpách, kde jsem byl ve dvou plně naložen, a pokuď jsi tam někdy byl, tak dobře víš, že tam využiješ nejvíc spodní a střední pásmo otáček, a tam ta absence přívěry byla kurva znát!