1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
E: A jestli ti to fluše z výfuku kousky hliníku, tak je to píst.
Naposledy editováno 25.05.2014 00:25:34
Kůča-ČZ-MTX píše: Možností je spousta, přidřený, prasklej kroužek, oloupanej Nikasil, vylítnutá pojistka pístního čepu a tak dál... Nic pěknýho ve válci nečekej.
E: A jestli ti to fluše z výfuku kousky hliníku, tak je to píst.
Zkrátka nejedeMito
Kde máš respekt teda ty? :D Když lítáš 200km/h na 125 :D
Píst - 2700
Nikasil - 3000
Ložiska a gufera na kliku - 1000
Sada těsnění na motor - 1000
Ojnice - 2500-4500 (záleží na tom jakou budeš brát)
Jinak Jakživa nejedeMito je pověstná italská bolest, co se vždycky vysere a oprava bude zatraceně drahá. A pokud si to nebudeš opravovat sám, tak máš další problém, protože většina servisů se bojí italských 2t bolestí jak čert kříže...
1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
Je to holt něco za něco... svezení na 125tku super, náklady vyšší nejen na provoz,ale i na pravidelné opravy a servis. Vychází z ostrých závodních okruhů a nelze k tomu přistupovat jako k antitupému 4taktu, co vrčí furt a furt..dokud má ve věna decku oleje... ovšem jen vrčí a vrčí z bodu A do bodu B a zpět.
2Takt chce víc jak v peněžence, tak v hlavě... jak psal JMK , zavírat plyn při vysokých otáčkách a tudíž motoru zavřít kohout s olejem je jistá smrt, ale to bys měl vědět jako uplně základní věc...
Staré Mito opravdu šlo seřídit tak, že jelo jak z praku bez vysokých investic. Ale je to i laborací se směsí, která se upravovala "na hraně". Tudíž takové vylazení v pátek při trochu vlhčím počasí a pekelná jízda v sobotním horku může mít výsledek stejný i když se jezdec snaží sebevíc to nezkurvit
Proto se vždy pro běžný provoz štelují směsi bohatší. Ale ani to není vždy jistota
Naposledy editováno 25.05.2014 09:24:51
1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
1kolda1 píše: tak z toho mitosrazu nic nebude co?
Mitosraz bude, ale v servisu
mm-art-airbrush píše: Ale to k tomu patří
Je to holt něco za něco... svezení na 125tku super, náklady vyšší nejen na provoz,ale i na pravidelné opravy a servis. Vychází z ostrých závodních okruhů a nelze k tomu přistupovat jako k antitupému 4taktu, co vrčí furt a furt..dokud má ve věna decku oleje... ovšem jen vrčí a vrčí z bodu A do bodu B a zpět.
2Takt chce víc jak v peněžence, tak v hlavě... jak psal JMK , zavírat plyn při vysokých otáčkách a tudíž motoru zavřít kohout s olejem je jistá smrt, ale to bys měl vědět jako uplně základní věc...
Staré Mito opravdu šlo seřídit tak, že jelo jak z praku bez vysokých investic. Ale je to i laborací se směsí, která se upravovala "na hraně". Tudíž takové vylazení v pátek při trochu vlhčím počasí a pekelná jízda v sobotním horku může mít výsledek stejný i když se jezdec snaží sebevíc to nezkurvit
Proto se vždy pro běžný provoz štelují směsi bohatší. Ale ani to není vždy jistota
Ve svym dlooohym a pohnutym zivote jsem mel víc 2T nez 4T motorek. I ted jsou doma 3 kousky 2T veteranu a jedna ostra padina s osmdesatkovym kitem. Ale kdysi me Lada Stajner, sefmechanik zavodniho odd.Jawy naucil tri veci:
- Dvoutakt musi prdet, smrdet a tyct z vejfuku olej JINAK ZADRES
- lidi s dávkováním oleje do karbecu se delej na dve skupiny- ty co uz zadreli a ty ktery zadrou - NEBUD LINEJ A LEJ OLEJ DO BENZINU A ROZMICHEJ HO PRED TIM V KANYSTRU
- zaklapnes na dlouhy rovine vytocenej motor nebo pri jizde z kopce a minimalne to liznes. NAUC SE S 2T JEZDIT
Ladi jsem si moc vazil a tak celej zivot se tech zasad drzim a zatim se dari. I sysnkova ostra padina jezdi bez problemu
Proste 2T jsou narocny jak na zpusob jizdy, tak na udrzbu ale odvdeci se ti tim, ze maji dusi!
2 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
Prostě se s 2T musíš naučit jezdit! a ne jen full gas a následná generálka.
EDIT
ještě doplním: částečně to řeší vyšší volnoběh a pochopitelně přemazávanej motor. Zádnný 1:50, ale poctivejch 1:25 až 30. Potom při zaklapnutí si stejně co vteřinu nebo dvě vrkneš s plynem. Blbý, viď -ALE FUNGUJE TO!
Naposledy editováno 25.05.2014 11:57:02
3 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
dirtbike125 píše: tak jsem to dnes rozebral a už vím čím to je prasknul mi válec prostě jsem jel 4 minuty 190km/h a spekl se mi píst
Teraz prídeš na to že tie 125ccm až tak úžasné niesú.Motor 125ccm 2T ano , ale z motockylov určených na bežné každodenné využívanie by som ho chcel jedine do skútra
1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2894 | 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 | kokoška. | 19 | 6.12.2022 v 11:30 mito7 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto | TRIBES | 3 | 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu |