Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
proc porad nedokazete pripustit, ze to bylo pancovanym olejem? to prece neni nic proti vasemu dogmatu
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Takže dokud se téma bude jmenovat " Varování - olej Motul 5100 10W40 MA2" , tak holt nejde o nic jiného.
Já se kloním spíše k tomu, že má poškozenou spojku a její konec těma pružinama jen oddálil.
2 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
e: Je zajímavý že jsem taky kdysi přešel z repsolu, a po výměně za Igol (poloester) jsem měl pocit zvýšenýho mechanickýho hluku a olej byl hned černej. Při další výměně už bylo všechno v pořádku a jezdím na něj asi 6 let. Podle servisáka je motor v dobrý kondici a čistej.
Naposledy editováno 16.05.2014 11:05:53
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Stev píše: problémy s motulem podle mě mohly nastat v případě že si nějak nesednul s předchozím olejem, ale proto bych neříkal že je špatnej. Já bych to řešil dřívější výměnou za čerstvej a ten samej. Ale chápu že to každej neudělá.
e: Je zajímavý že jsem taky kdysi přešel z repsolu, a po výměně za Igol (poloester) jsem měl pocit zvýšenýho mechanickýho hluku a olej byl hned černej. Při další výměně už bylo všechno v pořádku a jezdím na něj asi 6 let. Podle servisáka je motor v dobrý kondici a čistej.
souhlas. tydy totiž u toho jednoho nejde o olej,ale o mindrák. Takže to ber s rezervou. On za to ani snad nemůže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
banda1250 píše: ...stál jsem pět měsíců,koncem března jsem přišel do garage,dal aku,nastartoval,klap za jedna a v klidu bez lomcování odjel na 5100MA
To bude tím, že nebydlíš u potoka, jinak by ti to lepilo,jak patex.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
banda1250 píše: prackarr> ale vlhko mám v garáži jako kráva
Bydlet u Potoka není o vlhku,to je diagnóza.
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Stev píše: problémy s motulem podle mě mohly nastat v případě že si nějak nesednul s předchozím olejem, ale proto bych neříkal že je špatnej. Já bych to řešil dřívější výměnou za čerstvej a ten samej. Ale chápu že to každej neudělá.
e: Je zajímavý že jsem taky kdysi přešel z repsolu, a po výměně za Igol (poloester) jsem měl pocit zvýšenýho mechanickýho hluku a olej byl hned černej. Při další výměně už bylo všechno v pořádku a jezdím na něj asi 6 let. Podle servisáka je motor v dobrý kondici a čistej.
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
2 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
vylejt ven, nalejt Castrol a všechno v pohodě. Další výměnu od doby, co jsem to tu popisoval, jsem neuhlídal a opět mi tam nalili tenhle patok a znova to samé. Vylito, nalít Motorex a klid, havaj
Za sebe mám jasno.. MOTUL prostě ne..
Teď ho mám čerstvě po koupi ve skůtru a taky půjde na vylití hned při servisu
Naposledy editováno 09.06.2014 15:14:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: mirazciny> Minimálně 5 lidí pro něj ke mně chodí do LC8 a nic z toho, co píšeš, to nedělá. Takže ti prostě nevěřím. Kecy v kleci.
věř si komu a co chceš, je mi to vcelku u čokodíry.
Nemám jedinej důvod, kromě výše zmíněnýho, se po nějaký značce "vozit". Nebo si fakt myslíš, že bych do motorky dobrovolně lil Motorex za 450,-/litr když by Motul za 180,-/ litr odvedl stejnou službu? Asi ne, že..
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
mirazciny píše: věř si komu a co chceš, je mi to vcelku u čokodíry.
Nemám jedinej důvod, kromě výše zmíněnýho, se po nějaký značce "vozit". Nebo si fakt myslíš, že bych do motorky dobrovolně lil Motorex za 450,-/litr když by Motul za 180,-/ litr odvedl stejnou službu? Asi ne, že..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
mirazciny píše: věř si komu a co chceš, je mi to vcelku u čokodíry.
Nemám jedinej důvod, kromě výše zmíněnýho, se po nějaký značce "vozit". Nebo si fakt myslíš, že bych do motorky dobrovolně lil Motorex za 450,-/litr když by Motul za 180,-/ litr odvedl stejnou službu? Asi ne, že..
Srovnáváš motorex za 450 s motulem za 180? To je,jako bys srovnával trabanta s passatem a nadával, že trabant nejede. Srovnávací olej proti motorexu za 450,který používáš není 5100ka,ale 300v factory line. Pokud ti LC8 neumaže olej za dvě kila, nehledej problém v oleji,ale v motorce. LCosmu musí umazat olej za kilo a to od jakékoliv značky, když na to přijde. Pokud máš v motoru bigbeat, hledej problém tam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
mirazciny píše: mno, zkuste nalít tenhle Motul do LC8 a uvidíte ten tanec. červený blikátko olejničky se nezastaví a v motoru slušnej bigbeat..
vylejt ven, nalejt Castrol a všechno v pohodě. Další výměnu od doby, co jsem to tu popisoval, jsem neuhlídal a opět mi tam nalili tenhle patok a znova to samé. Vylito, nalít Motorex a klid, havaj
Za sebe mám jasno.. MOTUL prostě ne..
Teď ho mám čerstvě po koupi ve skůtru a taky půjde na vylití hned při servisu
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
motoblb píše: A toho Castrolu se nebojíš? Já jen že zhruba před měsícem mi přišel mail,ve kterém jsou vyznačené nové prvky na obalech,tak abys nedotančil
co si má běžný občan uživatel představit pod pojmem "nové prvky"?
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: Srovnáváš motorex za 450 s motulem za 180? To je,jako bys srovnával trabanta s passatem a nadával, že trabant nejede. Srovnávací olej proti motorexu za 450,který používáš není 5100ka,ale 300v factory line. Pokud ti LC8 neumaže olej za dvě kila, nehledej problém v oleji,ale v motorce. LCosmu musí umazat olej za kilo a to od jakékoliv značky, když na to přijde. Pokud máš v motoru bigbeat, hledej problém tam.
Cožpak o to, on jí možná umaže, ale motorka se na něj moc netváří. Zmíněnej Castrol za 2 kila taky žádný problémy nedělal.
Nesrovnávám, jenom píšu, že kdyby mi nedělala 5100 bordel v motoru, tak pro mě bude výhodnější jí kupovat a klidně jí kupovat budu, značka neznačka.
A motor je naprosto v pořádku, velkej servis před 6 tis. km nejsem z těch, co by srali na údržbu a kvůli pár korunám šidili servis
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Koupil jsem si motorku, odjezdil na ní tak 1000km a vše v pohodě, žádný prokluz spojky, jen ten olej v kontrolním okýnku byl černej jak bota. Tak jsem objednal Motul 4T 5100 Ester 10W-40 MA2 , nalil ho tam a věřte nevěřte, spojka klouže. Prostě jen tak, z ničeho něco. A tím nemyslím, že by občas trochu klouzla, klouže hodně. Musím přidávat hooodně zlehka, aby to jelo trochu normálně.
Takže můj závěr je ten, že třeba ten olej je dobrý pro novější stroje, ale rozhodně né pro moji GSX750F (1991). A rozhodně nemíním riskovat, jestli si ta spojka dřív sedne nebo ji spálím. Jako fakt ne!
Naposledy editováno 19.06.2014 21:17:26
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
DnD píše: Vážení, přidávám se na stranu proti Motulu 5100 MA2, protože se mi stalo následující:
Koupil jsem si motorku, odjezdil na ní tak 1000km a vše v pohodě, žádný prokluz spojky, jen ten olej v kontrolním okýnku byl černej jak bota. Tak jsem objednal Motul 4T 5100 Ester 10W-40 MA2 , nalil ho tam a věřte nevěřte, spojka klouže. Prostě jen tak, z ničeho něco. A tím nemyslím, že by občas trochu klouzla, klouže hodně. Musím přidávat hooodně zlehka, aby to jelo trochu normálně.
Takže můj závěr je ten, že třeba ten olej je dobrý pro novější stroje, ale rozhodně né pro moji GSX750F (1991). A rozhodně nemíním riskovat, jestli si ta spojka dřív sedne nebo ji spálím. Jako fakt ne!