Stejně jsem nakonec pořídil cestovní enduro a byť jsem si ho bohužel moc užít nestačil, tak přece jen bylo sakra znát, že se k mý páteři dostalo na stejných silnicích ran od nekvalitních cest jen naprostý minimum a všechny ty rázy sežralo dlouhý odpružení a pokud jsem zahlíd jámu, nebo železniční přejezd, šel jsem do stupaček a nějaká silniční jáma mi byla vzhledem k zádům ukradená. Tohle už neumí odfiltrovat žádnej chopper, nebo cruiser. Skůtr si už vůbec představit neumím. Pokud bude člověk trávit většinu času na přesunech po městě, nebo na mezivesnických trasách, tak asi skůtr, ale pokud máš v plánu jezdit i po horských vyhlídkách, tak tam už by ty cesty těm zádům daly co proto. Jezdím pravidelně Šumavu a Alpy. V Alpách s chopperem i přes delší přesuny problémy nemám vůbec, na Šumavě nedám za den víc jak 300km a bolesti jsou i přes častější pauzy pořád.
bigerman píše: maco> jo a ještě tu uveď na čem jezdíš a jakou máš praxi v motorkách, já jezdím od 8 let díky tátovi a nemám moc rád plky od lidí co chodí pěšky či jezdí autem, ale třeba se pletu
Proč chceš vědět na čem jezdím,budeš potom štastnější? Posledních deset let z praktických důvodů jezdím na maxiscootrech,zatím 120 tisíc km po Evropě za každého počasí,v noci,ve slejvákách,ted' už nevím jestli bylo i nějaké krupobití před tím kolem dvaceti tisíc na motorce.
S nohama do praku se na skútrech jezdí okruhové scooter cupy ale to je z jiných důvodů,větší náklony v zatáčkách,vyšší rychlost,lepší stabilita atd.Jenže s normálním skútrem takové náklony ani rychlost v provozu stejně nedáš,namontovaný boční nebo centrální stojan to stejně nedovolí.Chtěl bych vidět reakce v takovém posezu,kdy se skútr v rychlé zatáčce rozvlní nebo třeba podjede zadní kolo,dneska jsem to zkoušel a neumím si to ani představit že bych tak jezdil nemluvě o tom,jet takhle někam 300 nebo 600 km a dá se i víc,to nejde vůbec srovnávat s nějakým půlhodinovým závodem na okruhu.
Dále nevím co máš s těma nohama,nevím proč by mi měl skútr něco udělat s nohama.Samozřejmě základ je neprásknout to někam čelně,udělat cokoliv jenom ne čelní náraz,nejlepší to je dobrovolně položit.Jednou jsem lehnul asi v osmdesátce a s nohama nic nebylo,spadnul jsem na levou stranu,takže na ruku a nejvic potom bolely naražené žebra.Letěl jsem bokem asi deset metrů a držel se řidítek,pak jsem je musel pustit protože mě asfalt brzdil a skútr letěl setrvačností ještě deset metrů dál,takže kdybych měl ještě do boku vystrčené kolena,taky bych měl ještě určitě naraženou i hnátu Já osobně to nevidím jako extra bezpečný posez,podle mě to je blbost ale at' si každý jezdí jak chce.
Ide taky o to, jake rychlosti chces jezdit. Nemam stit , takze pri delsi ceste s otevrenou helmou pri rychlosti nad 90 narovnanej nevydrzis dlouho. Mam cruiser xvs 1100, bez štítu je to o kochackach a z toho mne záda nebolí. Letos chceme ject banda do rakouska a itálie, tak uvidím co pak. Třeba budu mluvit jinak. Petr
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Skutr je sice měkčí (podvozek, rám) ale taky má menší kola a to je na nerovnostech docela oser. Záda, ruce. Když jsem po čtyřech letech sedl na moto, čuměl jsem jak vejr.
Tímto vůbec nešiju do skůtrů. Byly, jsou a budou. Je to jen o tom, do čeho se člověk z různejch důvodů vyprofiluje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
šelba. píše: Jezdil jsem Burgoše B 400 - 42 000 km.
Skutr je sice měkčí (podvozek, rám) ale taky má menší kola a to je na nerovnostech docela oser. Záda, ruce. Když jsem po čtyřech letech sedl na moto, čuměl jsem jak vejr.
Tímto vůbec nešiju do skůtrů. Byly, jsou a budou. Je to jen o tom, do čeho se člověk z různejch důvodů vyprofiluje.
Tak to jsi ale určitě nejezdil na novým modelu od roku 07,což je oproti minulým modelům rozdíl jak nebe a dudy.
Jinak na bolavá záda je nejlepší plavání
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Mám jednu vychytávku, ale nesměj se mi jo na delší cestu, když je chladněji, mám normal ledviňák a ještě navíc takový neoprenový pás kolem pasu, původně to má být na hubnutí, na tyhle volovinky moc nevěřím, ale vím určitě, že sauna efekt znamená udržení tepla uvnitř.. beru ho jen fakt do větší zimy, my nesmíme nosit pásy moc často.. respektive naše tělo si na ně nesmí moc zvykat, ono to nejen hřeje, ale i zpevní páteř v kříži, tím se záda moc nesnaží a ochabne svalový úpon..pak stačí nějaký pohyb a cvak.. někdo mi nedávno radil plavat, plavat, plavat.. zpevnit záda. Uznám, měla bych trochu cvičit, ale jak na to začnu myslet, tak zvednu lžičku na kafe a rupne mi mezi lopatkama.. hrůza.
Edit: něco mi sežralo písmenka
Naposledy editováno 15.05.2014 18:01:12