Stal se mi tedka takovej problém: Jedu po rovince asi 120Km/h a v tu ranu se mě sekne zadní kolo brzdu jsem vyloučil a nejde mě do hlavy jak se to mohlo stát nevíte prosím radu? nesednu na to do té doby dokud nebudu vědět proč se to stalo abych tomu příště předešel. Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
Elda11 píše: DRN.> Jo doklady všechny k tomu mám motor byl i na měření tlaku a všechno v pohodě nejspíš se tam muselo vysrat něco ze dne na den. možná oil master přestal dolívat nevím :/
co všechno bylo dělaný na tom motoru?
Elda11 píše: A nemůže to být třeba tím že došel benzín při vysokejch otáčkách a jak dvácy hodně brzdí motorem tak se to kolo zaseklo?
No, na dvace se prakticky bez antihoppingovy spojky neda jezdit, jak to brutalne brzdi tim obrim motorem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
DRN. píše: co všechno bylo dělaný na tom motoru?
běžná kontrola, nic se měnit nepotřebovalo, minulej rok (cca před 500-800km) byly přeměřeny válce v Brně a vše ok
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
Elda11 píše: Zůstala po mě asi 100m brzdná čára a asi v 40Km/h mě vykopla a spadla na zem po zvednutí se kolo se zmáčklou spojkou normálně točilo startovat jsem nezkoušel protože při pádu vytekl asi olej z převodovky nebo benál z přepadu.
100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.
No me se v dalnicni rychlosti necekane zablokovat kolo, tak asi sezeru budiky a nadrz me pripravi o koule
1 reakcí na tento příspěvek Seklé kolo při 120Km/h
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
Tak se pouč a po opravě odpoj oilmaster a míchej při tankování!
Něco podobného je u těch nadupanejch 2T malorážek s náhlým zaklapnutím pl\nu při táhlém klesání - spolehlivá cesta k repasi motoru.
PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.
Možná to v tom úleku bylo pro něj i lepší, poněvadž kdyby máčknul spojku v momentě, kdy motorka jede kus "bokem", tak se kolo chytne a motorka hodí highside.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
Godiac píše: Branas_23> A jak jinak chceš zastavit? To vždycky když pustíš plyn mačkáš spojku?
A za chvíli tu máme dotaz nevíte proč mám tu spojku pořád v pi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.
Já byl rád že jsem to vůbec udržel na silnici než jsem trocha zpomalil a vyhodilo mě to pryč.. na spojku jsem neměl ani pomyšlení.. a tedka jsem to zkoušel nastartovat a startér ani nesepne takže asi servis to řeší no.. moc se v tom sám rejpat nechcu
Elda11 píše: Já byl rád že jsem to vůbec udržel na silnici než jsem trocha zpomalil a vyhodilo mě to pryč.. na spojku jsem neměl ani pomyšlení.. a tedka jsem to zkoušel nastartovat a startér ani nesepne takže asi servis to řeší no.. moc se v tom sám rejpat nechcu
bodejt by se starter sepnul kdyz se ti vylila destilka z baterky
protoc to opatrne jen pres nozni startovaci paku,zda protocis valec...paklize ano tak mas dobrou kliku
pak odpoj olejmaster a namixuj benal..napoprve bych dal vic oleje a trochu striknul pod svicku..pak dolej destilku a mozna pres nohu i nastartujes
Naposledy editováno 13.05.2014 18:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h
1 reakcí na tento příspěvek Seklé kolo při 120Km/h
1. Ti, kteří již zadřeli
2. Ti, které to teprve čeká.
Nicméně stále záleží na tom, jakým způsobem je s motorem zacházeno a hlavně, že prudké zavření plynu při vysokých otáčkách je pro dvoudobý motor většinou smrtelné. A co se týče vyřazení oilmasteru, záleží na konstrukci konkrétního motoru - u některých je olej dávkován přímo do ložisek kliky, nebo je na ně veden alespoň rozstřikem. Tam pak není úplně dobré oilmaster vyřazovat a když už, tak dost zvýšit poměr mísení (se všemi negativními důsledky - kouřivost, zanášení). Ale u motorů, u kterých je olej dávkován jednoduše do sání, je skutečně nejlepší čerpadlo vyřadit olej míchat do benzinu... je to nejspolehlivější řešení.
A vůbec, motory, jako NSR125, RS125, nebo WR125 dávají dosti vysoký litrový výkon ("ostrý" motor) a z toho logicky plyne nižší životnost a nutnost častějších kontrol a oprav.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2894 | 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo |
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 | Tesin | 1 | 23.5.2023 v 20:19 kokoška. |
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 | Jawák81 | 19 | 6.5.2023 v 14:27 Jawák81 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |