Edit: je to 4T. Na karburátoru jsou dva elektronické bazmeky. Jeden bude sytič a druhý vypadá jako by snímal polohu klapky, protože je naproti na osce a snad podle toho CDI upravuje předstih, jiný důvod snímat klapku mne nenapadá. (karbec má normální klapku a šoupátko s jehlou je ovládáno podtlakem)
Naposledy editováno 09.05.2014 18:06:02
1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh - vyřešeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh - vyřešeno
Svíčka je krásně čistá jako nová, špatnonu směs vylučuji podle té barvy, skokově se směs taky nerozhodí a navíc by to ovlivnilo i ostatní režimy. Připadá mi to jako závada na volnoběžném okruhu, ale netuším co by ji mohlo způsobovat. Otáčky normálně padají se zaklapnutým plynem lineárně a motor jde v pohodě, ale v momentě kdy přepne na volnoběžný okruh, je problém. Falešný vzduch nemá kde, je tam jen krátká příruba a je to 4T jak jsem teď do hlavičky doplnil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh - vyřešeno
Jasné, potenciometr a funkci znám.
Já jsem měl za to, že jehla s šoupátkem je u volnoběhu na nějakém dorazu a podtlak zasahuje až při přidání plynu. Na volnoběh v sání snad žádný extra podtlak být ani nemůže. Zkusím na to mrknout bez sání jak to chodí. Je mi jasné, že to bude chodit trochu jinak, neboť odpor filtru podtlak zvýší, ale zkusím to nasimulovat přiškrcením průtoku vzduchu, případně zkusím za chodu šoupětem pohýbat rukou, jestli to bude reagovat. Zatím dík.
Edit: Karbec znovu rozebrán do posledního šroubku, trysky, membrány, vše OK. Šoupě se zvedá až při vyšších otáčkách, na volnoběh nemá vliv ani když jej přizvednu rukou, na bohatost to nereaguje. Problém bude jinde. Asi někde v elektrice. Motor jako by někdy vynechal, někdy si hodil protizápal, pšoukne do sání a skoro se zastaví.
Naposledy editováno 09.05.2014 16:26:01
1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh - vyřešeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh - vyřešeno
mám podobný avšak opačný problém. Mám skútr Satelis 125 4T rv2006.
Když ho hodím na stojan a nastartuji v pohodě si nahodí svých 2000ot na volnoběh. Po cca 10-20 sec. se otáčky samovolně zvednou cca na 3800 ot. a tam se průměrově drží. Někdy přidá i více a začne točit kolem. Soustava od vzduchového filtru po motor je v pořádku, zrenovovaná - tou to není. Variátor je taky v pořádku komplet. Narazil jsem tu na toto téma. Je možné že se vada skrývá taky v karburátoru o čemž píšete? Setkal jste se někdo s podobným problémem?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dobíjení Kymco Agility City 125 | davsvatos | 5 | 9.6.2024 v 08:41 JMan |
Kymco Downtown 125i ztrácí výkon Kymco Agility City 125 | Holoubek007 | 7 | 12.8.2023 v 17:59 Holoubek007 |
Jaký skutr vybrat na 2-4 roky Honda PCX 125, Maxon Ardour, Kymco Agility City 125 | ihnaja | 13 | 18.7.2019 v 14:38 StracesT |
Jaký skůtr Kymco/Yuki Kymco Agility City 125, Yuki City 125 | Roith | 3 | 1.9.2018 v 18:52 sifon_ |
Skůtr vs. psi [1, 2] Kymco Agility City 125 | moucan | 43 | 28.11.2017 v 17:31 peta.hvezda |