Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli supercorsa 180/60
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
Smrči-GSX-F píše: Jak píše Sefo. Apropo, zkusil jsi někdy třeba nové pneu?
Nové gumy jsem zkoušel, ale tyto pirelli SC z okruhu jsou ok. Udělám na nich cca 3500km a za cenu cca 1500 za sadu je to super, aspon teda pro mě.
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli supercorsa 180/60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
Kdyz pisu, ze se na tech gumach jezdi loket, tak je jasny, ze guma bude hooodne ovalna. Pokud jedes na cestovni gume 190/55 hranu, tak tady na racovy 180/60 budes mit jeste rezervu (on ten rozmer presne neodpovida, kazda znacka pece gumy trochu jinak).
Hlavne musis jezdit porad palici, abys je udrzel v provozni teplote a vyuzil jejich supr vlastnosti. Pro toto pouziti urcite vybirej smes SC2.
Naposledy editováno 06.05.2014 14:45:24
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli supercorsa 180/60
Naposledy editováno 06.05.2014 14:54:50
SLEEPER píše: Norous123> ty jsi me necetl, vid
Kdyz pisu, ze se na tech gumach jezdi loket, tak je jasny, ze guma bude hooodne ovalna. Pokud jedes na cestovni gume 190/55 hranu, tak tady na racovy 180/60 budes mit jeste rezervu (on ten rozmer presne neodpovida, kazda znacka pece gumy trochu jinak).
Hlavne musis jezdit porad palici, abys je udrzel v provozni teplote a vyuzil jejich supr vlastnosti. Pro toto pouziti urcite vybirej smes SC2.
Jasně tomu rozumím
tigerbou píše: hmm tak já na nových udělám tak cca 3000km klidnou jízdou..co se považuje za hranu zadní guma určitě ne ..až budeš mít na hraně přední pneu,tak už budeš na hraně
Možná jsem to přehnal možná na nich udělám jen 3000 a to oprvadu nejezdím pomalu! Ale musí to byt SC2. Hranu když se podívu na gumu tak nemám ani milimetr poserproužek, prostě je jetá až do hrany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
Norous123 píše: Nové gumy jsem zkoušel, ale tyto pirelli SC z okruhu jsou ok. Udělám na nich cca 3500km a za cenu cca 1500 za sadu je to super, aspon teda pro mě.
fajn je, že ten co ti to prodal ji sebral z hromady dalších gum, co jsou na vyhazov. Většinou po německých jezdcích... a ten ti to střelí za 1500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
Norous123 píše: Nové gumy jsem zkoušel, ale tyto pirelli SC z okruhu jsou ok. Udělám na nich cca 3500km a za cenu cca 1500 za sadu je to super, aspon teda pro mě.
3500km na jetych supercorsach???!takovemu najezdu neverim ani na novych
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
Hockin píše: 3500km na jetych supercorsach???!takovemu najezdu neverim ani na novych
ja davam jeste vic
krom toho jety gumy z okruhu mivaji casto na prostredku jeste spuntiky od novoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
methaw píše: fajn je, že ten co ti to prodal ji sebral z hromady dalších gum, co jsou na vyhazov. Většinou po německých jezdcích... a ten ti to střelí za 1500
To je mě jednou kde to berou, ale ta guma mě nikdy nezklamala a vydrží to samé co nová. To že jsou boky ohoblované je jenom lepší, protože na silnici se ojíždí více střed a ten je vdžy skoro jako nový, tak se ti aspon neudělá na sředu pološka. A za cenu 1500kč oproti novým za cca 6000kč je to dobrá volba. (můj názor nikomu ho nenutím)
Bubrak-ZX10R píše: ja davam jeste vic
krom toho jety gumy z okruhu mivaji casto na prostredku jeste spuntiky od novoty
Tak tomu nerozumín,já dávám max.3,5 na obyč corsach,mám sice 2V,ale až takový rozdíl??
SC sem měl taky jeté z okruhu,prostředek jako nový,ale daly cca.2000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
Norous123 píše: Ne to určitě ne Kolínko není problém. Dokonce jsem v zatáčkách obrousil ty spodní šroby na stupačkách
ja to nemyslel nijak zle, jen ze 'jet gumu do hrany' nic nevypovida o naklonu motorky, protoze zavodnici maj podhusteny gumy a sou rozplacly az na hranu evidentne i pri pomerne malym naklonu
takze napr. ja kterej hustim vzadu 2.9 a mam treba pul centaku poserprouzek muzu jezdit stejne hustokrute jako nekdo jinej kdo jede gumu na hrane a ma podhustiho ale na okruhu s 1.9 vzadu sem byl vzdy na kraj, ale rekl bych ze to tam i vic klopim nez v provozu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60
methaw píše: Norous123> tak to potom ale nejezdíš hranu (můj názor)
Každý říká hrana něčemu jinemu. Nechci se tu nijak chválit nebo něco, ale myslím, že klopím dost. Osobně si myslím, že když brousím stupačky na ZX-10R v zatáčkách tak už je to slušný náklon, ale možná se pletu! (mě osobně to stačí málokdo mě předjede) Ale o to tady nejde. Chtěl jsem jen vědět jak se bude chovat ta 180/60 at jezdím pilu nebo jako slimák.
Bubrak-ZX10R píše: ja to nemyslel nijak zle, jen ze 'jet gumu do hrany' nic nevypovida o naklonu motorky, protoze zavodnici maj podhusteny gumy a sou rozplacly az na hranu evidentne i pri pomerne malym naklonu
takze napr. ja kterej hustim vzadu 2.9 a mam treba pul centaku poserprouzek muzu jezdit stejne hustokrute jako nekdo jinej kdo jede gumu na hrane a ma podhustiho ale na okruhu s 1.9 vzadu sem byl vzdy na kraj, ale rekl bych ze to tam i vic klopim nez v provozu
Neboj já se nijak neurazil
Já foukám zadek na 2,7 klasika a na okruh 2,1 a hranu mám vždy skoro stejně.
Norous123 píše: Každý říká hrana něčemu jinemu. Nechci se tu nijak chválit nebo něco, ale myslím, že klopím dost. Osobně si myslím, že když brousím stupačky na ZX-10R v zatáčkách tak už je to slušný náklon, ale možná se pletu! (mě osobně to stačí málokdo mě předjede) Ale o to tady nejde. Chtěl jsem jen vědět jak se bude chovat ta 180/60 at jezdím pilu nebo jako slimák.
na ZX10R se brousej stupacky hodne pozde, v podstate na kolenu sem je nebrousil a naklon sem mel uz jakoby solidni
www.suzukigsxr.cz/clanky/i24-pneumatiky-promlouvaji [img]
Na konci clanku:
GH: „Tato pneu byla používána příliš opakovaně, absolvovala příliš mnoho zahřívacích cyklů a je „hotová“. Vnější hrany běhounu ztvrdly a zkřehly, proto se více vytrhávají než žmolí. Povrch pneu je ztvrdlý, zatímco většina ostatních zde ukázaných vypadá na obrázcích lepkavě. Pryž je zde spíš šedá než černá, protože veškerý olej obsažený ve směsi byl již vyškvařen ven a pneu začíná selhávat a rozpadat se. Tahle pneumatika byla na konci svých možností už předtím, než byla naposledy používána a nyní je již za hranicí schopnosti poskytovat jakoukoli přilnavost. Při použití takovéhle pneu si koledujete o problémy, nejspíš ve formě pěkného highsidera. Vídám mnoho částečně opotřebených závodních pneu v tomto stavu na prodej. Nemají hodnotu ani 1.000,-Kč za sadu, jsou dobré opravdu jedině na vyhození.
Naposledy editováno 16.06.2015 22:12:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |