popis:
když to chci nakopnout (coš fungovalo perfektně) tak ta "paka" na nastartováni nende prošlapnout dolů jak kdyby byla seklá
a na roztlačení to taky nefunguje ani motor se neozve co s tím??? prosím poraďte a taky sem zapoměl dodat že s té nakopávací paký teče trošku olej je to normalní ?? děkuju za odpovědi prosim o pomoc :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 20 nestartuje
FuggyCz píše: a taky když se dam ta den filtr tak si myslíte že nebude stihat dotíkat do karbecu no to by byl problém nebo by to nešlo do otáček
já se omlouvám za takový stupidní otazky ale nerozumim tom u mam moto 1 týden
S filtrem to bude normalne fungovat. Treba TENTO . Mam ho na fechtlech, trinde i v aute a normalne to vsechno fici. Treba cca 15cm od karbecu rozriznes hadicku a das tam tohle. Na trubicku, co je na obrazku dole, das privod z nadrze. Na horni pak od karbecu.
Pokdu mas v te nadrzi hodne bordelu, muze se ti ucpat kohoutek.
Naposledy editováno 05.05.2014 20:44:07
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 20 nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 20 nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 20 nestartuje
FuggyCz píše: J.M.K.> děkuju mockrát a jak jsi psal nějakou dobu jeste pojede mam to chápat tak žeuž to nebude tak kvalitní ?? co s tim mám dělát
Jde o to, že jestli se skutečně přidřel, nebo spíš zadřel píst ve válci (tomu odpovídá ta ztráta výkonu, pak náhlé zastavení motoru a nějakou dobu nemožnost motorem protočit - naštěstí se nezadřel úplně, takže po ochlazení se povedlo píst "utrhnout" a rozhýbat), tak na pístu, nebo i válci je místy "oleštěný" povrch, na kterém se logicky nemůže držet olej, takže v těchto místech bude mít píst tendenci znovu se zadírat. Navíc mohou být zapečené, nebo poškozené kroužky, stejně tak vydřené rýhy v povrchu válce a to vše zhoršuje kompresi = horší výkon motoru a zejména ztížené starty.
Proto bys měl sundat válec a píst dost možná bude vypadat takto (je to sice babetta, ale jde o totéž):
Ta tmavá "šmouha" na boku pístu je právě ono "zrcátko" po přidření. Pokud to bude jen takto mírně, tak stačí zrcátko zlehka "stáhnout" jemným pilníčkem (nikdy ne šmirglem - brusná zrna by mohla ulpět v materiálu pístu, následně se mohou uvolňovat a bude to, jako bys nasypal do motoru písek - rychle jej zničí). Válec nechat přehonovat a nebudou-li zapečené, nebo jinak poškozené kroužky, motor by měl běžet slušně. Hlavně motor neskládat "nasucho" = válec i píst před složením namáznout olejem. Toto vše ovšem za předpokladu, že se jen "líznul" píst ve válci a ložiska kliky a ojnice zůstala nepoškozená.
FuggyCz píše: Po dvaceti minutách proklepej toto moc nechapou jako mám tu nadrž jen poklepat ?
musis ji mit vyndanou a po dvaceti minutach pusobeni roztoku s ni proste zatreses, aby se rez uvolnil. Tankovaci hrdlo ucpes dlani a dole budes mit namontovanej kohout.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 20 nestartuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém se světly Jawa 50/20 Pionýr | Alees69 | 5 | Včera v 19:38 ja1 |
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |