2 reakcí na tento příspěvek 2 díry v tlumiči: pomůžou k vyššímu výkonu?
Orličan píše: Není lepší rovnou dát pryč celej vejfuk?
Ti smajlící nejsou moc na místě, protože opravdu, když z Babetty odděláš celej vejfuk, tak ju nepoznáš. Hrozně to sice řve, ale letí to jak voheň. Ale díry bych nevrtal.
1 reakcí na tento příspěvek 2 díry v tlumiči: pomůžou k vyššímu výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek 2 díry v tlumiči: pomůžou k vyššímu výkonu?
Tímto směrem výkon extra nenaženeš,hlavně záleží na převodovém poměru oz.kolečka na výstupní hřídeli a rozety,stavu motoru,výfuku,spojkovém obložení a váze jezdce.
Zkrácení kolena je odzkoušená věc stará stejně jak babetta sama.Vrtání větších dír do přepážky nebo koncové krytky ti přinese sice lepší zvuk ale zvýší se otáčky a sníží se ti tah v kopcích.To je cena za laborování s 2t
Ovšem při použití karb.Dellorto a dobrém seřízení to opravdu může pomoci.
Mám B207,motor je 2500km po go,zkrácené koleno,karb.Dellorto,zvětšené dírky v přepážce tlumiče(ta část co se dá vyndat)a při poměru ozubení 13/35 a váze 85kg jede jak pila.
Jo a mažu Shel Advance Vsx 2t,1:30.
1 reakcí na tento příspěvek 2 díry v tlumiči: pomůžou k vyššímu výkonu?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
názor na oleje Babetta 210 | pitbikeros | 13 | 17.6.2024 v 12:14 Johny_Servis |
Babetta nejde nastartovat Babetta 210 | kubiss_na_babette | 19 | 12.6.2024 v 23:20 Kohlstein |
můžu jezdit na babette jako na kole... Babetta 210 | pitbikeros | 23 | 5.6.2024 v 20:29 00Inferno00 |
Benzín E10 do Babetty [1, 2] Babetta 210 | Aprilus | 31 | 30.5.2024 v 08:20 cmiral |
Čep kyvné vidlice Babetta 210 | Mira- | 1 | 28.5.2024 v 21:35 Drak1 |