Téma: vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
30.4.2014 v 15:01
Zdarvím. V březnu jsem koupil VFRko 800 Vtec(2002). Má nalítání 73000. Po třech vyjížďkách jsem zůstal stát s vytlučenou baterií. Kámoš mě roztlačil a bez světel jsem domů dojel v pohodě. Doma jsem to zkoušel několikrát nastrartovat a chytalo bez problémů. Kopil jsme novou baterii a proměřil dobíjení. Bateri v klidu 12,75V. Pri nastartování na volnoběh 14,2V, s plynem se hodnota neměnila. Při zapnutých světlech napětí kleslo na 13,6V a s dálkovýma ještě víc. Vyndal jsme stator, nechal ho převinout a vrátil ho tam převinutý. Hodnoty měřenýho napětí se nezměnili od těch výše popsanejch. A po zahřátí motoru, byli hodnoty ještě nižší, dobíjecí napětí bez světel 13,8V a se světly bylo 12,8V, s dálkovými ještě méně. Proměřil jsme napětí a proudy mezi regulátorem a statorem. Na všech třech vývodech stejné střídavé napětí 10,8V, při světlech 11,2V. Proudy bez světel 3,8-4,2 mA se světly 4,2-5 mA. Při otáčkách 10,3-5 mA. Poprosil bych tedy o radu, jestli by v tomhle případě mohl být v háji regulátor? Ten jedinej jsem ještě nevyměnil. A dále otázka, jestli tohle může mít vliv na funci Vtecu? Protože jsme se byl dvakrát projet pár kilometrů okolo baráku a přijde mi, že Vtec systém při rychlostech 1-4 nefunguje a při 5 a 6 to jen lehce lupne, ale přišlo mi, že předtím to se mnou při otáčkách 6800 hodilo při každé rychlosti. Děkuju za každou radu.
vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
Ale asi bych dal Fizzimu za pravdu, je to známé a časté. Ideálně si ho půjč a vyzkoušej (občas blbne jen za tepla a podobně).
Krom toho, pokud tam je nová baterka a altík, tak už nic jiného nezbývá... obvykle se teda začíná spíš tim regulátorem
Tak baterie tam byla nějaká šajzka a ještě k tomu, ani ta co tam má být origo(menší kapacita), takže tu bych kupoval tak, jako tak. No a regulátor jsem neměnil, protože 14,2V mi přišlo v pohodě a když jsem vytáčel plyn tak se to nezvyšoval(dedukce byla taková, že kdyby byl vypálenej regulátor, tak by to přebíjelo), proto jsem nechal převinout stator.
vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
ty proudy jsou při nejmenším divné.
Se světly mi dává nějakých 13,5-13,8.
V teca mám měsíc, spíná v 7000, vypíná v 6800, na všechny kvalty. Jak citelně spíná se řídí dle toho jak mi je nakládáno. Často že sepnul zjistím jen změnou zvuku motorky. Vliv s dobíjením by to mít nemělo, ale zase olej se spíná elektricky, solenoidem (dle manuálu), takže souvislost být může.
FiZzeR - zase znám člověka s Vtecem co má už 3. stator a furt původní regulátor. Na Vtecu je umístěný tak, aby se tolik nepřehříval.
Se světly mi dává nějakých 13,5-13,8.
V teca mám měsíc, spíná v 7000, vypíná v 6800, na všechny kvalty. Jak citelně spíná se řídí dle toho jak mi je nakládáno. Často že sepnul zjistím jen změnou zvuku motorky. Vliv s dobíjením by to mít nemělo, ale zase olej se spíná elektricky, solenoidem (dle manuálu), takže souvislost být může.
FiZzeR - zase znám člověka s Vtecem co má už 3. stator a furt původní regulátor. Na Vtecu je umístěný tak, aby se tolik nepřehříval.
1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
Je to Honda: spotřeba 5 litrů benzinu a jeden regulátor na 100 km
Ten altiks nechal asi převíjet zbytečně. Regulátory fungují jako zkratové, když je K.O., naměříš obyčejným multimetrem ptákoviny. Regulátor můžeš koupit jakýkoli třífázový zkratový, doporučuji s co nejlepším chladičem.
Ten altiks nechal asi převíjet zbytečně. Regulátory fungují jako zkratové, když je K.O., naměříš obyčejným multimetrem ptákoviny. Regulátor můžeš koupit jakýkoli třífázový zkratový, doporučuji s co nejlepším chladičem.
vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
nic jinyho nez regulator ti asi nezbyva jinak si spis myslim,ze by ti ten vtec spis nesepnul,kdyz jsi nemel dostatecne zahratej motor. Ale jinak kdyz pridavas pomalu,plynule,tak to skoro nepoznas,kdyz vezmes za 1 hned po rozjezdu plnej,tak to cukne
A jakej by jste doporučovali, pokud nebudu kupovat drahej originál honda? Co třeba toto: http://m-style.cz/m...latory-dobijeni.html ?
1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
500W Vape Ten je výkonově předimenzovaný, tak bude asi na furt.
1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
hele mam tady z cbr600f 2001, nechal bych ho levně, ale už si přesně nevybyvuju jakej byl na vtecu,liší se to generačně konektorama...
sered> kua kazdy tu nadava na Hondacke regulatory,nedavno som si tu vsimol dakto riesil odpaleny regulator na yamahe do riti ako je to mozne nechapem,podla niektorych odchadzaju regulatory len na hondach ako vidim.ako sa to mohlo stat na inej znacke-akta x .
Taky si myslím že jsi tu cviku nechal převinout zbytečně. Jsi ji ne měřil? Já ji teda v hajzlu měl, na 1 fázy nedávala skoro nic, ale zjistil jsem až po tom co jsem koupil nový regulátor . Kokot no.... Ale snad bude klid na ten regulátor jsem dal venťak z pc a napojil na světla. Po čase se mi seškvařil konektor, tak jsem to napojil na přímo a hotovo.
los-fazeros píše: hele mam tady z cbr600f 2001, nechal bych ho levně, ale už si přesně nevybyvuju jakej byl na vtecu,liší se to generačně konektorama...
Záleží hlavně na jaký výkon je ten regulátor. Ono VFR má dost silný altík 470W, takže nějaké 300W prdítko vydrží pár minut.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
Danielos> jestli je 6% předimenzování, tak fajn
"... Protože jsme se byl dvakrát projet pár kilometrů okolo baráku a přijde mi, že Vtec systém při rychlostech 1-4 nefunguje..."
Zkus se projet dál, ať je motor zahřátý. VTEC spíná až od 60 stupňů (možná víc, nepamatuju přesně a teď to nemůžu nikde najít).
Zkus se projet dál, ať je motor zahřátý. VTEC spíná až od 60 stupňů (možná víc, nepamatuju přesně a teď to nemůžu nikde najít).
Mrkni sem:
http://www.motorkari...26215.html?kid=26350
Jinak pokud by to byl regulátor, nejlepší je koupit u firmy Vape Kroměříž - lepší jak originál, cena supr.
http://www.motorkari...26215.html?kid=26350
Jinak pokud by to byl regulátor, nejlepší je koupit u firmy Vape Kroměříž - lepší jak originál, cena supr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |