paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
Zdarvím. V březnu jsem koupil VFRko 800 Vtec(2002). Má nalítání 73000. Po třech vyjížďkách jsem zůstal stát s vytlučenou baterií. Kámoš mě roztlačil a bez světel jsem domů dojel v pohodě. Doma jsem to zkoušel několikrát nastrartovat a chytalo bez problémů. Kopil jsme novou baterii a proměřil dobíjení. Bateri v klidu 12,75V. Pri nastartování na volnoběh 14,2V, s plynem se hodnota neměnila. Při zapnutých světlech napětí kleslo na 13,6V a s dálkovýma ještě víc. Vyndal jsme stator, nechal ho převinout a vrátil ho tam převinutý. Hodnoty měřenýho napětí se nezměnili od těch výše popsanejch. A po zahřátí motoru, byli hodnoty ještě nižší, dobíjecí napětí bez světel 13,8V a se světly bylo 12,8V, s dálkovými ještě méně. Proměřil jsme napětí a proudy mezi regulátorem a statorem. Na všech třech vývodech stejné střídavé napětí 10,8V, při světlech 11,2V. Proudy bez světel 3,8-4,2 mA se světly 4,2-5 mA. Při otáčkách 10,3-5 mA. Poprosil bych tedy o radu, jestli by v tomhle případě mohl být v háji regulátor? Ten jedinej jsem ještě nevyměnil. A dále otázka, jestli tohle může mít vliv na funci Vtecu? Protože jsme se byl dvakrát projet pár kilometrů okolo baráku a přijde mi, že Vtec systém při rychlostech 1-4 nefunguje a při 5 a 6 to jen lehce lupne, ale přišlo mi, že předtím to se mnou při otáčkách 6800 hodilo při každé rychlosti. Děkuju za každou radu.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:06 | Nahoru | #1
Honda = regulátor. Altík jsi nejspíš měnil zbytečně

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 15:08 | Nahoru | #2




vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:10 | Nahoru | #3


Ale asi bych dal Fizzimu za pravdu, je to známé a časté. Ideálně si ho půjč a vyzkoušej (občas blbne jen za tepla a podobně).

Krom toho, pokud tam je nová baterka a altík, tak už nic jiného nezbývá... obvykle se teda začíná spíš tim regulátorem

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 15:16 | Nahoru | #4
Tak baterie tam byla nějaká šajzka a ještě k tomu, ani ta co tam má být origo(menší kapacita), takže tu bych kupoval tak, jako tak. No a regulátor jsem neměnil, protože 14,2V mi přišlo v pohodě a když jsem vytáčel plyn tak se to nezvyšoval(dedukce byla taková, že kdyby byl vypálenej regulátor, tak by to přebíjelo), proto jsem nechal převinout stator.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:17 | Nahoru | #5
ty proudy jsou při nejmenším divné.
Se světly mi dává nějakých 13,5-13,8.

V teca mám měsíc, spíná v 7000, vypíná v 6800, na všechny kvalty. Jak citelně spíná se řídí dle toho jak mi je nakládáno. Často že sepnul zjistím jen změnou zvuku motorky. Vliv s dobíjením by to mít nemělo, ale zase olej se spíná elektricky, solenoidem (dle manuálu), takže souvislost být může.

FiZzeR - zase znám člověka s Vtecem co má už 3. stator a furt původní regulátor. Na Vtecu je umístěný tak, aby se tolik nepřehříval.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 15:18 | Nahoru | #6
koukl bych se po konektorech, jejich oxidaci, izolaci vedení.

1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:27 | Nahoru | #7
Je to Honda: spotřeba 5 litrů benzinu a jeden regulátor na 100 km
Ten altiks nechal asi převíjet zbytečně. Regulátory fungují jako zkratové, když je K.O., naměříš obyčejným multimetrem ptákoviny. Regulátor můžeš koupit jakýkoli třífázový zkratový, doporučuji s co nejlepším chladičem.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 16:18 | Nahoru | #8
nic jinyho nez regulator ti asi nezbyva jinak si spis myslim,ze by ti ten vtec spis nesepnul,kdyz jsi nemel dostatecne zahratej motor. Ale jinak kdyz pridavas pomalu,plynule,tak to skoro nepoznas,kdyz vezmes za 1 hned po rozjezdu plnej,tak to cukne

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 16:35 | Nahoru | #9
Nejspíš regulátor po zahřátí nedobíjí.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 16:37 | Nahoru | #10
A jakej by jste doporučovali, pokud nebudu kupovat drahej originál honda? Co třeba toto: http://m-style.cz/m...latory-dobijeni.html ?

1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 18:27 | Nahoru | #11
500W Vape Ten je výkonově předimenzovaný, tak bude asi na furt.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 19:09 | Nahoru | #12
kdybys chtěl na test pučit, mám jeden regulátor co přestane nabíjet až tak po 10ti minutách

1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 19:13 | Nahoru | #13
hele mam tady z cbr600f 2001, nechal bych ho levně, ale už si přesně nevybyvuju jakej byl na vtecu,liší se to generačně konektorama...

(reakce na) vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

30.4.2014 v 20:42 | Nahoru | #14
sered> kua kazdy tu nadava na Hondacke regulatory,nedavno som si tu vsimol dakto riesil odpaleny regulator na yamahe do riti ako je to mozne nechapem,podla niektorych odchadzaju regulatory len na hondach ako vidim.ako sa to mohlo stat na inej znacke-akta x .

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

1.5.2014 v 06:00 | Nahoru | #15
Taky si myslím že jsi tu cviku nechal převinout zbytečně. Jsi ji ne měřil? Já ji teda v hajzlu měl, na 1 fázy nedávala skoro nic, ale zjistil jsem až po tom co jsem koupil nový regulátor . Kokot no.... Ale snad bude klid na ten regulátor jsem dal venťak z pc a napojil na světla. Po čase se mi seškvařil konektor, tak jsem to napojil na přímo a hotovo.

(reakce na) vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

1.5.2014 v 20:05 | Nahoru | #16

los-fazeros píše: hele mam tady z cbr600f 2001, nechal bych ho levně, ale už si přesně nevybyvuju jakej byl na vtecu,liší se to generačně konektorama...



Záleží hlavně na jaký výkon je ten regulátor. Ono VFR má dost silný altík 470W, takže nějaké 300W prdítko vydrží pár minut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

1.5.2014 v 20:06 | Nahoru | #17
Danielos> jestli je 6% předimenzování, tak fajn

(reakce na) vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

1.5.2014 v 22:17 | Nahoru | #18
"... Protože jsme se byl dvakrát projet pár kilometrů okolo baráku a přijde mi, že Vtec systém při rychlostech 1-4 nefunguje..."
Zkus se projet dál, ať je motor zahřátý. VTEC spíná až od 60 stupňů (možná víc, nepamatuju přesně a teď to nemůžu nikde najít).

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

2.5.2014 v 13:21 | Nahoru | #19
Jak už bylo řečeno:
1)stator jsi asi opravoval zbytečně
3) Hodnoty proudu jsou nesmysl
2) Regulátor je dost možná taky v pořádku podle těch hodnot, ale zkontroloval bych konektor mezi altíkem a regulátorem.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

3.5.2014 v 09:46 | Nahoru | #20
Mrkni sem:
http://www.motorkari...26215.html?kid=26350
Jinak pokud by to byl regulátor, nejlepší je koupit u firmy Vape Kroměříž - lepší jak originál, cena supr.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

3.5.2014 v 19:03 | Nahoru | #21
VAPE je super, ale u nekterych moto je problem s jeho rozmery a tim umistenim na moto.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

5.5.2014 v 19:15 | Nahoru | #22
Na VFR mám VAPE a vše OK. Je pravda, že díry v reglu nejsou přesný jako na origo, ale není to žádný problém a vejde se úplně v pohodě. Konektor k altiku jsem odstranil a vodiče sletoval na tvrdo. Pro jistotu jsem přidal ventilátor s chladičem s PC (viz.profil).

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

9.5.2014 v 17:38 | Nahoru | #23
V-TEC trpěl na unavení alternátoru (většinou se na něm najelo maximálně 40.tis km)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... Hipinko 10 5.10.2024 v 13:33 Čépa85
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 motokuba 5 1.9.2024 v 17:13 Gahan37
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 wer954 4 21.8.2024 v 10:47 Gapyra
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70

TOPlist