Mám turbo z fordu 1.8td 66kw a chci ho věstavět do pitbiku 250.
Dávám to do pitbiku protože si to chci jen zkusit a když něco zkurvim tak to neni drahý.
Už mám plán jak to udělat,ale radši se poradim s vámi jak byste to udělali vy.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jinak vubec nechápu proč si teda to vlákno založil. Očividně máš vše vymyšlené a si přesvědčen ze to bude fungovat a na rozumné příspěvky kde ti kluci píšou že to fungovat nebude, napíšeš - kdo nic nedělá nic nezkazí
Naposledy editováno 21.04.2014 20:43:31
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Rauly píše: ...nebo 1.2 tsi koncernovy motory...ale ty maji elektricky ovladanou regulaci tak nevim jak by si vyresil to...
to už mu bude chybět jen 950kubíků obsahu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
P.S. Klidně si tento příspěvek "smaž" a zablokuj mne v diskusi - beztak tím spíše si každý příspěvek přečte a Ty pravdě neutečeš a sám sobě si uděláš vizitku.
Naposledy editováno 21.04.2014 20:55:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
J.M.K. píše: A jéje, patnáctiletý cucák, co se nás tu před časem pokoušel oblbovat tím, že babetta pojede 200km/h a bude mít při průjezdu zvuk šestkového CeBRa, stavějícího se na zadní přes spojku a bez servítků nadávající starším, je zase chytrý jako rádio Svobodná Evropa a vymýšlí hovadiny a ještě si myslí, že jsou tu všichni sklerotici a že nastavením nepravdivého věku v profilu si pomůže. Chtěl bych vidět, jak čtvrtlitrový motor vůbec roztočí dmychadlo určené pro skoro dvoulitrový diesel. Natož řešit mazání a vše kolem.A co... možná se nám tu rýsuje další Hipík.
jo,takhle,panáčkovi je teprve 15??
tak to tu babetu co dělal v 16ti,bude vlastně dělat až za rok
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
no....,co dodat..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: jak mezi válec a karburátor???
můžeš mi vysvětlit,jak to pak bude fungovat???jakým způsobem dostaneš benzín do motoru?
jo už to chápu,turbo bude nasávat směs benzínu a vzduchu...
To zas tak smesny neni. Tovarni Skodovka s tim jela kdysi tusim rallye Sumava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Black píše: To zas tak smesny neni. Tovarni Skodovka s tim jela kdysi tusim rallye Sumava
o škodovce nic nevím,ale to je jedno...
dokážeš si představit jak speciální musí v tomto případe být konstrukce turba,aby co nejvíce odstínili teplo z výfukové části?přece jen on prý je benzín smíchaný se vzduchem celkem výbušný...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
navíc už jen to,že by v podstatě několikanásobně prodloužil sací potrubí....už jen tohle odladit je práce pro mistra....,bavíme se tady o zvýšení výkonu,že?
to nemá cenu řešit více,je to hovadina.
Naposledy editováno 21.04.2014 21:35:49
2 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: o škodovce nic nevím,ale to je jedno...
dokážeš si představit jak speciální musí v tomto případe být konstrukce turba,aby co nejvíce odstínili teplo z výfukové části?přece jen on prý je benzín smíchaný se vzduchem celkem výbušný... určitě byl uzel chlazený vodou atd....
navíc už jen to,že by v podstatě několikanásobně prodloužil sací potrubí....už jen tohle odladit je práce pro mistra....,bavíme se tady o zvýšení výkonu,že?
to nemá cenu řešit více,je to hovadina.
kloudne to naladit a zprovoznit samozrejme nebude prdel. Chtel jsem to uvest jen jako takovou "technickou zajmavost"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Turbo chlazene nebylo, o to se nejspis dostatecne postara samotna smes a olej.
Nicmene z nekterejch fotek mam mokry sny jeste dneska
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](http://skodamedia.cz/photo.php?file=130rst07.jpg)
![](http://skodamedia.cz/photo.php?file=130rst04.jpg)
Black píše: Tady jsem jen pro predstavu nasel s nejvetsi pravdepodobnosti flow map toho turba (nebo alespon hodne podobnyho):
Pokud me pamet neklame, tak GT1544 pro Fordi motory rady Lynx (nebo Endura) byly vsechny s integrated manifoldem. Predpokladam ze takove (je to 4 inline) by si pro minibajk nevybral ani tento tazatel.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Nejspis ma v rukach stare TB0259 (cili 452014 s prirubou) puvodne designovane pro Escorta.
Ne ze by to nebylo jedno, jen fakticka poznamka pro nekoho kdo vi co je to kompresorova mapa.
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
mam doma taky volny turbo z auta 2.0 l, a ted byla by ho schopna roztocit nejaka 600-750 motorka? vzhledem k otackam asi ano ne? ja jen jestli ho mam prodat nebo schovat na picovinky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)