paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.4.2014 v 20:17 | Nahoru | #37861
Kafi - To jako po tý kryse v Berouně?

Naposledy editováno 21.04.2014 20:23:10

Jawablázni

21.4.2014 v 20:22 | Nahoru | #37862
Bimbo -tak to je celkem nehorázná cena za odrazku. Myslím že jsem ji viděl před časem na stránkách Domu motocyklů z Ostravy (maj tam téměř vše na 634 a podobný postarší typy a na hranatý 477) a myslím že stála tak kolem stokoruny (nevím jestli původní stará zásoba nebo replika).

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.4.2014 v 20:26 | Nahoru | #37863
bimbam> v Berouně jsem byl s Doris...sháním vidle na Nastěnku...

(reakce na) Jawablázni

21.4.2014 v 20:27 | Nahoru | #37864

Bimbam píše: Kafi - To jako po tý kryse v Berouně?

To je na Nasťu, krysa byla s Doris.

(reakce na) Jawablázni

21.4.2014 v 20:37 | Nahoru | #37865

Kafi píše: bimbam> v Berouně jsem byl s Doris...sháním vidle na Nastěnku...


Co to je vidle na odpis??? Co jim konkrétně je? Nestačí jen přefutrovat?

Naposledy editováno 21.04.2014 20:38:00

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.4.2014 v 20:41 | Nahoru | #37866
Hans - no taky jsem nad tím takhle dumal, ale pak jsem si řekl že to asi kafičko rozebíral s někým a ten někdo zřejmě stanovil závažnou diagnózu. Třeba je něco jo zkřivenýho. Jinak já měl starý vydřený a hodně zničený tlumiče na 477 a přefutrování dostačuje.

(reakce na) Jawablázni

21.4.2014 v 20:42 | Nahoru | #37867
Bimbam> Jestli Kafi rozebíral vidle na Nasťu v přítomnosti Doris, tak se nedivím, že je vše špatně. Ženská na ženskou vždycky strašně prudí...

Jawablázni

21.4.2014 v 20:48 | Nahoru | #37868
Tož teda, možná jsi Hansi udeřil hřebík na hlavičku, asi by měl kafíčko přejmenovat Doris na Borise a pak bude vše v klidu a bez prudění dívčího mezi stroji

Jawablázni

21.4.2014 v 20:53 | Nahoru | #37869
Kafi-a jak moc jsou vidle včudu,jestli potřebuješ jenom kluzáky tak tady je maj,za pár to nejni zas tak strašná cenovka a když už tak nový,jakmile koupíš něco jetýho tak to bude jako to cos vyndal http://www.moto-ust...zi.asp?klic_ma=10055

Jawablázni

21.4.2014 v 20:56 | Nahoru | #37870
Trubky jsou orezlé..rozebíral jsem to s Vencou co na 634 jezdí celý život, když mi řekne on, že jsou na odpis tak má pravdu :) Spodek je zrezlý jak hovado, nepůjde to už ani vyleštit, pokud bych dal nový simering je za pár km znovu v prdeli...na jedné třeba ty futra nejdou už ani sundat jak jsou přirezlé....

Jawablázni

21.4.2014 v 21:58 | Nahoru | #37871
Dnes jsem chvilku montil v garáži a namontil novej zhášeč misto toho páčkového,ale protože jsem nakonec použil jen ten zhášeč,přece jenom mám origo z nějaké slitiny tak ať jsou obě stejné,tak mi zustala celá ta plastová krabička s rukojetí a horním přepínačem,je to zánovní defacto nové tak pokud by někdo potřeboval můžu poskytnout a ještě mám jednu plastovou brzdovou páčku,ale teď nevím jestli pravou či levou





(reakce na) Jawablázni

21.4.2014 v 22:07 | Nahoru | #37872

Bimbam píše: Hans - no taky jsem nad tím takhle dumal, ale pak jsem si řekl že to asi kafičko rozebíral s někým a ten někdo zřejmě stanovil závažnou diagnózu. Třeba je něco jo zkřivenýho. Jinak já měl starý vydřený a hodně zničený tlumiče na 477 a přefutrování dostačuje.



Kafi mi jistě odpustí, ale myslím si totéž co ty Míro.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.4.2014 v 22:22 | Nahoru | #37873
lubossak> v pohodě...měl jsem Vám je vyfotit...řeknu to asi takhle..představte si vidle ve kterých je přes půl roku pouze voda...

(reakce na) Jawablázni

21.4.2014 v 22:35 | Nahoru | #37874

Kafi píše: lubossak> v pohodě...měl jsem Vám je vyfotit...řeknu to asi takhle..představte si vidle ve kterých je přes půl roku pouze voda...


Voda na plicích-by byla horší.....
V..e KAFI -kup si VAPE........

(reakce na) Jawablázni

21.4.2014 v 22:36 | Nahoru | #37875

Kafi píše: lubossak> v pohodě...měl jsem Vám je vyfotit...řeknu to asi takhle..představte si vidle ve kterých je přes půl roku pouze voda...



Za to ovšem nemohou vidle

Jawablázni

21.4.2014 v 23:04 | Nahoru | #37876
Končíto> to ne no...jsem blbec, že jsem nezkontroloval jejich stav už při koupi..očividně tam olej totiž nebyl celou dobu

Jawablázni

21.4.2014 v 23:33 | Nahoru | #37877
Asi nejdou použít přední tlumiče z panelky na 634 co?

Jawablázni

22.4.2014 v 08:55 | Nahoru | #37878
V Březnici myslím vyrábějí furt ještě komplet tlumiče do všech jaw a číz, tak si prostě kup přímo od výrobce kompletní nový a máš to bez obchodnický přirážky. Ale jinak často se dá většina rezatostí pokud není ta koroze už vyloženě dolíčková vypucovat a vyleštit a funguje to pak zase další roky. Byť třeba s hustším olejem. Nebo je ještě jedna cesta - dát si je někam zrepasovat když nemáš možnosti podomácku si to udělat.

K panelkovejm - nevím, jestli jsou použitelný, domnívám se že jsou kratší a mají jinej průměr. Ale jistě to nevím, panelárnu nemám. Kejchačkový použít nejdou.

Naposledy editováno 22.04.2014 08:57:38

(reakce na) Jawablázni

22.4.2014 v 09:28 | Nahoru | #37879
Koudy01> Seřizuješ to ze špatné, "chudé" strany .
To znamená, že máš chudý volnoběh a zřejmě ti to aj studené blbě chytá.
Pokud tomu tak je, tak v té poloze šroubku bohatosti směsi, jak ho máš, ho začni utahovat.
Po tém mírném zvýšení otáček ony opět začnů klesat a pak začne jít motor nepravidelně - v tomto případku vlivem bohatší směsi.
No a v této poloze ten šroubek povol...o stený kůsek, jaks před tým utahoval...
Přechody dolaď jehlů.
A uvidíš.

Jawablázni

22.4.2014 v 10:08 | Nahoru | #37880
Kafi> Přední vidle můžeš dát i z 638, ale změníš tím vzhled. Třeba viz http://www.jawakole...gentina/P1010185.JPG

a nebo zkusit ty zrezlý přetočit na soustruhu a v Buzuluku Komárov nachromovat.

Naposledy editováno 22.04.2014 10:11:24

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.4.2014 v 10:37 | Nahoru | #37881
Bimbam> jsou právě doličkatý

(reakce na) Jawablázni

22.4.2014 v 11:26 | Nahoru | #37882

Kafi píše: Bimbam> jsou právě doličkatý



Učiň tady dotaz.....třeba je bude mít.TADY

TADy

Jawablázni

22.4.2014 v 11:45 | Nahoru | #37883
Tak jsem se dostal taky k pár písmenkám Velikonoční vyjížďka byla super,moc jsem si to užíval.Pátek jsme měli sraz v Nižboru kam jsem přijel pozdě,ale včas jsem informoval o pozdním příjezdu Tam se k nám přidal Akamu,který nás doprovodil na spací místo.
Přespali jsme v Chrástu v kempu u Oldova kamaráda,který nám poskytl jak izbičku pre opilcou tak hromadu dříví,kterou jsme statečně ztopili viď Oldo
Ráno byl budíček příjezd Maaba,kterýho nám sekretářka Bimbam zařídil na 8:00.Pak jsme trochu posnídali a vyrazili.V sobotu první etapa vedla až do Úterý s mezipřistáním v leteckém muzeu cca 5 km.V Úterý na nás čekal Kehaj a Marauder.Jelikož tam nebylo co sežrat,tak jsme popojeli na oběd K pejskovi a kočičce Za mně dobrý jídlo,ale obsluha nic moc.
Projeli jsme ML,kde se od nás odpojil Maabo,jelikož mu manželka vysvětlila,že mu zkracuje vycházku,tedy vyjížďku Dál jsme to mastili s měr Český les,kde byla trochu enduro vložka,pivovar Kynšperk kde jsme natankovali a pak už směr Sausforg
Úžasné místo a ještě úžasnější hostitel .Postavil se přístřešek na přespání,ale jelikož Sema s Kafim chtěli být v noci sami (můžete si všimnout,že na fotce u pivovaru už spolu laškovali ),tak mi Jarda vytáhnul spartakiádní lehátko,které jsme měli co dělat aby jsme ho udrželi v rozloženém stavu A pak nastala vlahá a teplá noc jak Sema ráno neprozřetelně prohlásil.Místama se ozývalo vytí zaběhnutých šakalů
Ráno bylo plné nočních suvenýrů Posnídali jsme výbornou Jardovu držkovou s ještě lepšíma domácíma houstičkama a kolem půl jedenácté jsme vyrazili směr Kraslice.V Oloví jsme se rozloučili s Kehajem,kterému ukončili výjezd aktivní zedníci.
Z Kraslic jsme nalinkovali trasu podél hranic s měr Fláje.Chvílema jsme se ocitali v Německu, chvílema byly i enduro vložky a krásné serpentýny,jak u nás,tak na německé straně.Tam jsme měli štěstí a akorát jsme chytli přijíždějící páru
Tentokrát jsem si skoro veškeré jawení vyžral já .Než jsme dojeli v sobotu k Jardovi,tak těsně před šraňkama mi prasklo plynové lanko,pak v neděli v serpentinách kousek od Svahové se mi začal protáčet řetěz.Myslel jsem,že spadnul jelikož už byl docela volnější,ale pak jsme zjistili,že se ohnul pravý napínák Takže jsem zase zrdžoval,ale aspoň to bylo na sluníčku.Děkuji všem za pomoc a asistenci,zase se člověk něčemu přiučil No a aby toho nebylo málo,tak mi po ujetí pár kilometrů začal vynechávat motor.Nejhorší bylo,že to zase mizelo.Chyba nechyba.V Klínech jsme se rozhodli,že na Fláje už nepojedem,kde jsme chtěli potřetí zabivakovat a otočili to nejkratší cestou domu.Po cestě se objevila zase chyba a u jedný benzínky,když už se začalo smrákat jsem chtěl dělat rozborku karburátoru,ale přimotal se ke mně Olda,který se už těšil k Tondovi na kafe a moučník a povídá, hele mladej s tim si hraj až doma,když to jede,tak to nech bejt a jedem A měl pravdu,dojelo to až domu
Tož tak, najeto něco kolem 570 km
Zbytek fotek a jedno video,které potěší hlavně Bimbama
Ještě jedno upozornění na místního debila ,takže kdyby jste tudy někdy projížděli,tak se mu prosím vyhněte

Naposledy editováno 22.04.2014 16:11:23

Jawablázni

22.4.2014 v 11:57 | Nahoru | #37884
Tak vidle jsem sehnal za 600 teď už jen řidítka na 640 a doutníky...protože ty dvoukomory si doma neudělám, musí se upravit na absorbční tlumení...a TK moto to dělá za cca 3000,- a dodací lhůta až rok Neválej se doma někomu navíc doutníky i s kolenama?

Jawablázni

22.4.2014 v 12:36 | Nahoru | #37885
Mám dotaz, když koupím řidítka, které nemají ty držáky páček, a koupím držák páčky co je na fichtla, narvu do toho stejnou páčku spojky jako je na J350?

Jawablázni

22.4.2014 v 13:34 | Nahoru | #37886
Kafi - Noo. Dobrá cena, raději je ale prohlídněte nebo do nich aspoň dolej volej.

Čmoud - ólala, malletka a v chodu, náramný stroje. Díky za vídělo, Od letoška bude opět jezdit po dlouhý opravě mašina stejnýho systému čtyř parních strojů na jindřichohradecký úzkokolejce. Velikonoční vlaky už tento víkend co včera skončil vozila.

Naposledy editováno 22.04.2014 13:36:49

Jawablázni

22.4.2014 v 13:38 | Nahoru | #37887
Kafi - a jak tam dostaneš hydrauliku? Řídítka na 639 a 640 maj pravou stranu trošku jinou než osmičkový nebo čtyřkový o dvojkovejch nemluvě.

Jawablázni

22.4.2014 v 14:14 | Nahoru | #37888
bimbam> prave, když koupim hola řidítka, tak ta hydraulika ma vlastní objímku kterou mám..ptám se jen na levou stranu právě..jestli ty držáky paček jsou stejne od fichtla až po 350...
jojo olej tma doleju:)

Jawablázni

22.4.2014 v 15:03 | Nahoru | #37889
Kluci, šli by použít tyhle výfuky na 640? jsou sundané z 634...chci tam zatím dát nějaké vejfuky než ty dvoukomory nějak vyčistím....

Jawablázni

22.4.2014 v 15:23 | Nahoru | #37890
Držáky páček z fichtla jsou jiný,slabý, kratší - kratší konec páčky mezi šroubem a uchycením lanka, musel bys použít čezeťácký anebo ty co se prodávají na endura či krosky (ty prodávaj ale už i s páčkama).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist