prosím o doporučení vhodné motorky (výkonově, rozměrově) pro mou útlou postavu 194cm/120kg.
Navíc mám představu, že by motka měla mít bezúdržbový kardan, abych neřešil řetěz/řemen. Byla by to první motka, ale jsem klidná povaha, nechci závodit, chci se "kochat"=výjižďky, chci jezdit často o víkendech, i dálky. Cenový limit nemám. Ideálně bych chtěl nějaký obsah 600-800. Díval jsem se na Moto guzzi a BMW, ale nic s kardanem o obsahu cca 600-800ccm nenašel. Možná blbě koukám. Za tipy díky předem :o)
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120
Na dálky a 2 metry výšky je ideální osmistovka Yamaha FJR 1300.
Odkdy je FJRko osmistovka? Že by mě v Yamaze podvedli?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120
jarizz píše: [quote=seikos]Náháč, čopr, cenduro, cesťák?
Na dálky a 2 metry výšky je ideální osmistovka Yamaha FJR 1300.
Odkdy je FJRko osmistovka? Že by mě v Yamaze podvedli?
Prostě jestli má někdo 120 kilo, s výbavou 140, s batožinou na motorce 180 kilo, tak je 800ccm na solidní cestovnání málo. Nedejbože když vezme ještě baťůška
3 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120
zkušenosti z babety a první moto, cenový limit neomezen
193cm 120kg - na cestovani i sport, pro jizdu ve 2, něco co se neohledí a bude vypadat i za několik let porád dobře
6ku eee - to bylo jak na odrážedle
litra ??
porad mi to přišlo malý a hlavně ,,nijaký,,
Střelu ?
moc se mi to líbilo, ale jako první moto to TOP ?
zvítězil rozum a ikdyž jsem o nějaký Moto Guzzi v životě neslyšel, bylo rozhodnuto co jsem na ni sednul. Díky tomuto fóru jsem si ji vlastně koupil.....
a neměnil bych
možná k tomu jedině dokoupil
jinak pro cestovani ve dvou.... porád pohodlné, žena teda raději s kámošm na HD, ale poté co jela jak spolujezdec na CBR600 to po dvou kilometrech vzdala a říká že to ,,není tak hrozný,,
a ikdyž 90% lidí řekne že je nejlepší si koupit jako první moto něco slabšího a postupně přecházet na vyšší kubaturu.... Ano pro mladého ogaru plného testosteronu s chutí jezdit naplno beru, ale pro dospělého bych se toho nebál.
Můžeš se rozmáznout stejně na 600ce nebo 1300ce, když někdo nedá přednost, přehléde tě při odbočování, do cesty vběhne srna, nebo když nějaký kokot nechá rozlitý olej na cestě už prostě neovlivníš.
good luck
Naposledy editováno 14.04.2014 23:04:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120
kott píše: Ono je těžký někomu radit, když o své budoucí motorce ví jenom to, aby měla kardan a nějaký kubíkový rozmezí. Osobně si myslím, že pro tvoji postavu to začíná právě u XJ900 a i ta si myslím je na pohled málo. Já mám 180/86 a když jsem měl před lety Maraudra 800, tak jsem si na fotkách připadal jak na koloběžce. Myslím si, že zas nějak zapálenej srdcař nebudeš, tak si nejdřív nějakou někde vyzkoušej. Možná časem zjistíš, že ti bude motorka stejně stát v garáži a měl ses dát třeba na parašutismus . Na čem jsi vlastně už jezdil, nebo to je zase jenom módní výstřelek?
Zapálenej pro motorky jsem, denně nalítám 100 km, takže nechci řetěz a furt se s tím cicmat. Takže v garáži mi jen tak stát nebude, chuděra, to vím jistě No a parašutizmus, exorcizmus a travesti mě neberou... jasně že chci motku, jinak bych tu nebyl a nepsal. Jen se mi musí líbit, tak jsem prosil o tipy. Líbí se mi Moto Guzzi, ale je fakt, že se na to asi nevlezu (ty kolena a hlavy válců), líběj se mi Ducati (ale ty nedělaj kardany), takže stejně skončím, jak tu někdo podotkl, asik na Bramboře Nechci choppera kvůli ovladatelnosti a hmotnosti, spíš cesťák nebo cest.enduro. Naháč nebo kapota: jasně, že naháč je hezčí, o tom žádná, ale kapota má taky svoje výhody - menší aerodynm.turbolence (spotřeba), atd. Sbírám jen vaše tipy... pak si na to sednu a rozhodnu. HowghNaposledy editováno 15.04.2014 13:23:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120
seikos píše: to bys musel pochopit tu ironii
Prostě jestli má někdo 120 kilo, s výbavou 140, s batožinou na motorce 180 kilo, tak je 800ccm na solidní cestovnání málo. Nedejbože když vezme ještě baťůška
Ladajs píše: Zapálenej pro motorky jsem, denně nalítám 100 km, takže nechci řetěz a furt se s tím cicmat. Takže v garáži mi jen tak stát nebude, chuděra, to vím jistě No a parašutizmus, exorcizmus a travesti mě neberou... jasně že chci motku, jinak bych tu nebyl a nepsal. Jen se mi musí líbit, tak jsem prosil o tipy. Líbí se mi Moto Guzzi, ale je fakt, že se na to asi nevlezu (ty kolena a hlavy válců), líběj se mi Ducati (ale ty nedělaj kardany), takže stejně skončím, jak tu někdo podotkl, asik na Bramboře Nechci choppera kvůli ovladatelnosti a hmotnosti, spíš cesťák nebo cest.enduro. Naháč nebo kapota: jasně, že naháč je hezčí, o tom žádná, ale kapota má taky svoje výhody - menší aerodynm.turbolence (spotřeba), atd. Sbírám jen vaše tipy... pak si na to sednu a rozhodnu. Howgh
Nebudu ti vymlouvat kardan. Rozhodne je to dobra vec. Mam motku s kardanem i retezem a take me porad sr... kazdou chvili mazat nebl cistit. Tak jsem poridil Scottoiler a o te doby moc velky rozdil v udrzbe mezi kardanem a retezem nepocituji.
Jinak osobne bych doporucil navstivit par showroomu a posedat si na tech par tipu co tu bylo a podle toho co te chytne se pak rozhodnout. Ale urcite bych kvuli tomu nevyradil motky s retezem, jak jsem psal je to za par penez proti nove motorce resitelne.
Já mám litrovou motorku - cesťáka - a jsem motorově spokojen. Při pohodové jízdě to není trhač asfaltu, ale když ji roztočím, umí pěkně utíkat.
Ladajs píše: Zapálenej pro motorky jsem, denně nalítám 100 km, takže nechci řetěz a furt se s tím cicmat. Takže v garáži mi jen tak stát nebude, chuděra, to vím jistě No a parašutizmus, exorcizmus a travesti mě neberou... jasně že chci motku, jinak bych tu nebyl a nepsal. Jen se mi musí líbit, tak jsem prosil o tipy. Líbí se mi Moto Guzzi, ale je fakt, že se na to asi nevlezu (ty kolena a hlavy válců), líběj se mi Ducati (ale ty nedělaj kardany), takže stejně skončím, jak tu někdo podotkl, asik na Bramboře Nechci choppera kvůli ovladatelnosti a hmotnosti, spíš cesťák nebo cest.enduro. Naháč nebo kapota: jasně, že naháč je hezčí, o tom žádná, ale kapota má taky svoje výhody - menší aerodynm.turbolence (spotřeba), atd. Sbírám jen vaše tipy... pak si na to sednu a rozhodnu. Howgh
a obavy že na Sportce budeš kolenama drhnout o válce mít nemusíš, myslím že mám nohy ke své postavě i tak dost dlouhé a mám tam porád rezervu, respektive nikdy jsem se o válce neopřel
Ladajs píše: To víš, mám hodně svalů, hlavně kolem pasu, hehe
No musím souhlasit se Seikosem a z vlastní zkušenosti můžu říct,že 8kilo s baťůžkem a tvými proporcemi není nic moc a v krpálech bude pěkně dejchat.Asi bych šel do BMW 1200,můj názor a dá se sehnat už za docela slušný prachy.
Naposledy editováno 16.04.2014 10:38:50
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120
Naposledy editováno 16.04.2014 20:35:06
Hogon píše: pro vysoké postavy
Mam zatím jen ty nejlepši,co se týče jízdy a jeho vlastností. Měl jsem malou závadu takže byl u doktora v servisu. Moje maličkost je 190cm a 105kg. Měl jsem Tiger 1050 a byl na mně malej.
Motka je v pohodě zatím zajíždim a mám najeto 1100km. Je sice trochu težši, ale jen když neni v pohybu. Mohu jen doporučit. Hlavně třivál je super mám už druhý. T.
Naposledy editováno 20.04.2014 15:32:01