img24.eu/v-826ock.jpg][IMG]http://img24.eu/h-826ock.jpg[/IMG
Odpojím-li USB od notebooku, motorka zareaguje tím, že se rozsvítí kontrolka - žlutý symbol trojúhelníku.
img24.eu/v-04xx0o93.jpg][IMG]http://img24.eu/h-04xx0o93.jpg[/IMG
Při opětovném připojení USB kontrolka vykřičníku zase zmizí. Zkusil jsem cable test v diagnostickém programu a ten proběhl - viz tabulka:
img24.eu/v-vp4ju26j.jpg][IMG]http://img24.eu/h-vp4ju26j.jpg[/IMG
Neřešil někdo z Ducatistů tuto diagnostiku??? Jaký vliv má zapojení zeleného a bílého drátu v diagnostickém konektoru? Já to libovolně přehazoval bez nějaké změny. Jedinou změnou bylo, že jednou neukazovalo GIpro a při druhém zapojení ano. Na motorce mám 4PIN konektor (bílý, zelený, černý a červený kabel), diagnostika má 3PIN konektor (nelze barevně rozlišit kabely, ale dle "pidischématu" v tabulce cable test jsem usoudil, že v konektoru není akorát červený kabel - napájení kladného pólu).
Zde foto "mého" zapojení:
img24.eu/v-50gp5kq2.jpg][IMG]http://img24.eu/h-50gp5kq2.jpg[/IMG
Nedal jsem za tu diagnostiku zase takový ranec peněz, ale těšil jsem se, že to bude fungovat. Obzvláště reset TPS a vynulování servisu mi přijde užitečné. Kdo má s podobnou problematikou zkušenosti, uvítám jakoukoliv radu. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika Ducati
Kdyby jsi s tím chtěl pomoct tak se ozvi, kdysi dávno jsem tu o tom něco psal.
Naposledy editováno 04.04.2014 22:22:28
2 reakcí na tento příspěvek Diagnostika Ducati
No ještě se v tom pohrabu, případně kdyby někdo potřeboval, rád poradím nebo tak něco. Na autě jsem už během pár let vyřešil několik nepříjemností, které bych bez kabelu jen stěží odhalil. Na té motorce předpokládám také jen spíš odhalování případných závad, než nějaké nastavování, ale uvidíme
Ještě přikládám pár fotek
Tohle jsou ty závady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika Ducati
Po najití správné zásuvky jsem se však potýkal s nekomunikavností PC a motorky. Zkoušel jsem náhodně měnit číslo COM portu u tlačítka Connect/Disconnect a tam byl zakopaný pes. U každého notebooku musím zadat jiné číslo, což zabere asi půl minuty, než se tím prokoušu.
Občas blikající kontrolku řízení motoru bych být tebou moc neignoroval - bude značit počínající problém. Mně motorka občas pod plným plynem zacukala, přes tuhle diagnostiku jsem si vyčetl problém se zapalovací cívkou. Po výměně motor šlapal zase jako hodinky! Jinak po prvním čtení chybových kódů jsem tam měl taky zapsáno hodně DTC, smazal jsem je a po zkušební jízdě znovu načetl, abych vyselektoval tu zásadní chybu - cívku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika Ducati
Hm, to je zajímavý, co píšeš. Mě to trochu cuká při malé rychlosti na míň plynu, ale trochu přidám a je po problému. Ta kontrolka svítí jen málokdy, narozdíl od auta, kde se rozsvítí a dokud nevymažeš registr, tak svítí pořád. Taky jak píšeš, že jsi smazal ty závady, já to zkoušel a smazat se mi je nepodařilo, nemáš nějaký fígl na tohle?
Taky jsem měl dilema, kterou zásuvku napíchnout, nabízely se dvě, jedna vpravo vepředu hned pod nádrží (dobře přístupná, ale měla 3 dráty - 3 pol) a druhá vlevo dole pod motorem (přístupná až po sundání levé části kapoty, ale měla dráty 2). Trochu mě zarazilo, že jsem musel u tý svojí redukce přehodit ten datový vodič z jedničky do trojky (veprostřed pin 2 je kostra), přitom jsem to zapojoval podle návodu z internetu.
A s tím COMem jsem problém neměl, nechal jsem to na 1 a u obou notebooků, co mám (jeden mám s XP, druhý Windows 8) to běželo hned, jen tedy v opačném pořadí zapnutí než u auta, nejdřív konektit a pak teprve zapnout klíček. U VW to mám obráceně, nejdřív musí být vše propojeno, pak zapnout zapalování a pak načítat jednotku. U toho autařskýho software jsem s těma COMama taky bojoval, tam se musel nastavit ve správci Windows virtuální port COM pro USB, pak to ještě nastavit i v tom programu (VAG COM), no ale to jsou ty počátky, pokus - omyl.
Na ty závady hned mrknu, vezmu to od konektoru ECU jednotky až po jednotlivé konektory těch snímačů, případně snímače samotný, možná mrknu i na tu jednotku pod lupou, uvidíme, třeba to budou jen "vakly" ve spojích na konektorech nebo tak něco.
Naposledy editováno 19.10.2014 12:49:35
Když mně cukal ten motor, tak jen při plném plynu a co zacukání, tak blikla kontrolka - jinak nesvítila. U auta to svítilo pořád, přesně jak píšeš.
Naposledy editováno 01.08.2017 21:53:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S | nickubik | 6 | 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík |
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S | nickubik | 1 | 7.5.2023 v 14:17 assassin |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
Servis Ducati Ducati 1098 S | Miroslav46 | 1 | 12.10.2020 v 21:09 Ivos |
Klic na kolo - letmak Ducati 1098 S | DoktorARO | 14 | 3.12.2019 v 21:07 zdenysrx6 |