globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnostika Ducati
Ahoj, pořídil jsem tuto diagnostiku na Ducati. Instalace software proběhla v pořádku. Konektor diagnostiky samozřejmě nepasuje (to mě ani nepřekvapuje, diagnostický konektor na mojí Ducati zatím neseděl s žádným příslušenstvím, které mělo být zaručeně plug&play). Propojil jsem přes krokodýlky (černý a červený je jasný, bílý a zelený jsem zkoušel prohazovat). Bohužel, narážím na problém s připojením. Když zapojím vše do PC, při pokusu o připojení píše program stále jen "Connecting...", proužek v kolonce COM svítí zeleně. K připojení ale nedojde.
img24.eu/v-826ock.jpg][IMG]http://img24.eu/h-826ock.jpg[/IMG

Odpojím-li USB od notebooku, motorka zareaguje tím, že se rozsvítí kontrolka - žlutý symbol trojúhelníku.
img24.eu/v-04xx0o93.jpg][IMG]http://img24.eu/h-04xx0o93.jpg[/IMG

Při opětovném připojení USB kontrolka vykřičníku zase zmizí. Zkusil jsem cable test v diagnostickém programu a ten proběhl - viz tabulka:
img24.eu/v-vp4ju26j.jpg][IMG]http://img24.eu/h-vp4ju26j.jpg[/IMG

Neřešil někdo z Ducatistů tuto diagnostiku??? Jaký vliv má zapojení zeleného a bílého drátu v diagnostickém konektoru? Já to libovolně přehazoval bez nějaké změny. Jedinou změnou bylo, že jednou neukazovalo GIpro a při druhém zapojení ano. Na motorce mám 4PIN konektor (bílý, zelený, černý a červený kabel), diagnostika má 3PIN konektor (nelze barevně rozlišit kabely, ale dle "pidischématu" v tabulce cable test jsem usoudil, že v konektoru není akorát červený kabel - napájení kladného pólu).
Zde foto "mého" zapojení:
img24.eu/v-50gp5kq2.jpg][IMG]http://img24.eu/h-50gp5kq2.jpg[/IMG

Nedal jsem za tu diagnostiku zase takový ranec peněz, ale těšil jsem se, že to bude fungovat. Obzvláště reset TPS a vynulování servisu mi přijde užitečné. Kdo má s podobnou problematikou zkušenosti, uvítám jakoukoliv radu. Díky

Diagnostika Ducati

4.4.2014 v 20:54 | Nahoru | #1
Bohužel nejezdim na kompjůtrech, takže ti neporadim ale držim palce

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika Ducati

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2014 v 22:06 | Nahoru | #2
Kam to připojuješ????? Z té foto to není moc poznat ale doufám že to nemáš píchlé v konektoru pro datalog?

Kdyby jsi s tím chtěl pomoct tak se ozvi, kdysi dávno jsem tu o tom něco psal.

Naposledy editováno 04.04.2014 22:22:28

(reakce na) Diagnostika Ducati

4.4.2014 v 23:00 | Nahoru | #3
Namork1> Super - viz PM!

Edit: Díky Namork1 to už funguje...chybama se člověk učí.

Naposledy editováno 05.04.2014 00:22:04

2 reakcí na tento příspěvek Diagnostika Ducati

18.10.2014 v 21:46 | Nahoru | #4
Trochu bych tohle téma chtěl oživit. Taky jsem si stáhnul ten prográmek a jelikož KKL kabel jsem už měl (používám ho s jiným softwarem na VW Sharan), vyrobil jsem si jen tu redukci na 3 pol a bylo. Trochu mě zarazilo, jak jsi psal o těch 4 drátech, co jsi přehazoval, i ten KKL kabel samotný využívá jen plus, mínus a data, takže 3 dráty. Taky mi při napojení a zapnutí stále svítil jen ten "connecting", ale zjistil jsem, že nejdřív se musí zmačknout to tlačítko Connect a teprve potom otočit klíčkem ve spínací skříňce pak už to běželo. Už jsem si ten prográmek i částečně počeštil, ale zatím jsem se jen koukal, co to všechno ukazuje, do ničeho jsem se nehrabal. Trochu mě překvapilo, že mi v registru závad vypsal 5 chyb, něco s barometrickým tlakem, pak teplotou v sacím potrubí, snímač polohy kliky, ovládání fénu 1 a chybu polohy škrticí klapky, přitom motorka jede skvěle, zatím jsem neměl problém. Je fakt, že občas se rozsvítí ta oranžová kontrolka řídící jednotky , asi to budou spíše jen sporadický závady, ani to nepíše žádný error na přístrojovce.
No ještě se v tom pohrabu, případně kdyby někdo potřeboval, rád poradím nebo tak něco. Na autě jsem už během pár let vyřešil několik nepříjemností, které bych bez kabelu jen stěží odhalil. Na té motorce předpokládám také jen spíš odhalování případných závad, než nějaké nastavování, ale uvidíme
Ještě přikládám pár fotek
















Tohle jsou ty závady




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika Ducati

19.10.2014 v 11:35 | Nahoru | #5
mar36> Ahoj, téma už je starší a zásadní problém byl ve mně - připojoval jsem to do špatné zásuvky.
Po najití správné zásuvky jsem se však potýkal s nekomunikavností PC a motorky. Zkoušel jsem náhodně měnit číslo COM portu u tlačítka Connect/Disconnect a tam byl zakopaný pes. U každého notebooku musím zadat jiné číslo, což zabere asi půl minuty, než se tím prokoušu.
Občas blikající kontrolku řízení motoru bych být tebou moc neignoroval - bude značit počínající problém. Mně motorka občas pod plným plynem zacukala, přes tuhle diagnostiku jsem si vyčetl problém se zapalovací cívkou. Po výměně motor šlapal zase jako hodinky! Jinak po prvním čtení chybových kódů jsem tam měl taky zapsáno hodně DTC, smazal jsem je a po zkušební jízdě znovu načetl, abych vyselektoval tu zásadní chybu - cívku.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika Ducati

19.10.2014 v 12:47 | Nahoru | #6
Smrči-GSX-F>
Hm, to je zajímavý, co píšeš. Mě to trochu cuká při malé rychlosti na míň plynu, ale trochu přidám a je po problému. Ta kontrolka svítí jen málokdy, narozdíl od auta, kde se rozsvítí a dokud nevymažeš registr, tak svítí pořád. Taky jak píšeš, že jsi smazal ty závady, já to zkoušel a smazat se mi je nepodařilo, nemáš nějaký fígl na tohle?
Taky jsem měl dilema, kterou zásuvku napíchnout, nabízely se dvě, jedna vpravo vepředu hned pod nádrží (dobře přístupná, ale měla 3 dráty - 3 pol) a druhá vlevo dole pod motorem (přístupná až po sundání levé části kapoty, ale měla dráty 2). Trochu mě zarazilo, že jsem musel u tý svojí redukce přehodit ten datový vodič z jedničky do trojky (veprostřed pin 2 je kostra), přitom jsem to zapojoval podle návodu z internetu.
A s tím COMem jsem problém neměl, nechal jsem to na 1 a u obou notebooků, co mám (jeden mám s XP, druhý Windows 8) to běželo hned, jen tedy v opačném pořadí zapnutí než u auta, nejdřív konektit a pak teprve zapnout klíček. U VW to mám obráceně, nejdřív musí být vše propojeno, pak zapnout zapalování a pak načítat jednotku. U toho autařskýho software jsem s těma COMama taky bojoval, tam se musel nastavit ve správci Windows virtuální port COM pro USB, pak to ještě nastavit i v tom programu (VAG COM), no ale to jsou ty počátky, pokus - omyl.
Na ty závady hned mrknu, vezmu to od konektoru ECU jednotky až po jednotlivé konektory těch snímačů, případně snímače samotný, možná mrknu i na tu jednotku pod lupou, uvidíme, třeba to budou jen "vakly" ve spojích na konektorech nebo tak něco.

Naposledy editováno 19.10.2014 12:49:35

(reakce na) Diagnostika Ducati

19.10.2014 v 17:32 | Nahoru | #7
mar36> Fígl na smazání nemám, prostě jsem kliknul na tlačítko "click to delete". Jinak k tomu připojení - já musím mít prvně vše propojené a zapnuté zapalování, teprve pak stisknu Connect.
Když mně cukal ten motor, tak jen při plném plynu a co zacukání, tak blikla kontrolka - jinak nesvítila. U auta to svítilo pořád, přesně jak píšeš.

Diagnostika Ducati

19.10.2014 v 22:44 | Nahoru | #8
Taky jsem klikal na to tlačítko, ale bezvýsledně. Asi dělám něco špatně, ale až budu mít čas, tak si ji znovu napojím a sjedu to ještě jednou. Jinak díky za info, měj se

(reakce na) Diagnostika Ducati

26.7.2017 v 21:43 | Nahoru | #9
mar36> Ahoj, tohle mě zajímá moc, hypermotard sp 821 2014 - prosím, jak vyrobit ten redukční kabel? Nebude na to sedět redukce fiat? redukce fiat

Diagnostika Ducati

1.8.2017 v 21:52 | Nahoru | #10
Ahoj, mohlo by to pasovat, on i ten software je snad Fiat-Alfa Romeo-Lancia, akorát to může mít jinou tu zásuvku směrem k motorce. V tom 3-polu je jen +,- a vodič pro data, nic víc. Já měl konektory, tak jsem si ho vyrobil sám a funguje to. Ty redukce v odkazu by mi taky pasovaly. Zkus to a dej vědět.

Naposledy editováno 01.08.2017 21:53:37

Diagnostika Ducati

19.5.2018 v 11:25 | Nahoru | #11
Ahoj. Mel by nekdo prosim doporuceni diag kabel a program na maleho streetfightera? Dekuji Pavel...

Diagnostika Ducati

23.1.2021 v 19:16 | Nahoru | #12
Zdravim, mam Monstera 821(2016). Objednal sem si redukci na obdéčko...někdo nějakej tip na diagnostiku? Dík

(reakce na) Diagnostika Ducati

29.6.2022 v 06:12 | Nahoru | #13
mar36> Ahoj, začal mi podobný problém cukání při nízkých otáčkách a rychlosti , jak jsi to nakonec vyřešil ne co jsi nechal vyměnit ??

děkuji za informaci Pavel

(reakce na) Diagnostika Ducati

29.6.2022 v 09:24 | Nahoru | #14
mar36> Ahoj, začal mi podobný problém cukání při nízkých otáčkách a rychlosti , jak jsi to nakonec vyřešil ne co jsi nechal vyměnit ??

děkuji za informaci Pavel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 6 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 1 7.5.2023 v 14:17 assassin
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
Servis Ducati Ducati 1098 S Miroslav46 1 12.10.2020 v 21:09 Ivos
Klic na kolo - letmak Ducati 1098 S DoktorARO 14 3.12.2019 v 21:07 zdenysrx6


TOPlist