globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnostika Ducati
Ahoj, pořídil jsem tuto diagnostiku na Ducati. Instalace software proběhla v pořádku. Konektor diagnostiky samozřejmě nepasuje (to mě ani nepřekvapuje, diagnostický konektor na mojí Ducati zatím neseděl s žádným příslušenstvím, které mělo být zaručeně plug&play). Propojil jsem přes krokodýlky (černý a červený je jasný, bílý a zelený jsem zkoušel prohazovat). Bohužel, narážím na problém s připojením. Když zapojím vše do PC, při pokusu o připojení píše program stále jen "Connecting...", proužek v kolonce COM svítí zeleně. K připojení ale nedojde.
img24.eu/v-826ock.jpg][IMG]http://img24.eu/h-826ock.jpg[/IMG

Odpojím-li USB od notebooku, motorka zareaguje tím, že se rozsvítí kontrolka - žlutý symbol trojúhelníku.
img24.eu/v-04xx0o93.jpg][IMG]http://img24.eu/h-04xx0o93.jpg[/IMG

Při opětovném připojení USB kontrolka vykřičníku zase zmizí. Zkusil jsem cable test v diagnostickém programu a ten proběhl - viz tabulka:
img24.eu/v-vp4ju26j.jpg][IMG]http://img24.eu/h-vp4ju26j.jpg[/IMG

Neřešil někdo z Ducatistů tuto diagnostiku??? Jaký vliv má zapojení zeleného a bílého drátu v diagnostickém konektoru? Já to libovolně přehazoval bez nějaké změny. Jedinou změnou bylo, že jednou neukazovalo GIpro a při druhém zapojení ano. Na motorce mám 4PIN konektor (bílý, zelený, černý a červený kabel), diagnostika má 3PIN konektor (nelze barevně rozlišit kabely, ale dle "pidischématu" v tabulce cable test jsem usoudil, že v konektoru není akorát červený kabel - napájení kladného pólu).
Zde foto "mého" zapojení:
img24.eu/v-50gp5kq2.jpg][IMG]http://img24.eu/h-50gp5kq2.jpg[/IMG

Nedal jsem za tu diagnostiku zase takový ranec peněz, ale těšil jsem se, že to bude fungovat. Obzvláště reset TPS a vynulování servisu mi přijde užitečné. Kdo má s podobnou problematikou zkušenosti, uvítám jakoukoliv radu. Díky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika Ducati

19.10.2014 v 12:47 | Nahoru | #1
Smrči-GSX-F>
Hm, to je zajímavý, co píšeš. Mě to trochu cuká při malé rychlosti na míň plynu, ale trochu přidám a je po problému. Ta kontrolka svítí jen málokdy, narozdíl od auta, kde se rozsvítí a dokud nevymažeš registr, tak svítí pořád. Taky jak píšeš, že jsi smazal ty závady, já to zkoušel a smazat se mi je nepodařilo, nemáš nějaký fígl na tohle?
Taky jsem měl dilema, kterou zásuvku napíchnout, nabízely se dvě, jedna vpravo vepředu hned pod nádrží (dobře přístupná, ale měla 3 dráty - 3 pol) a druhá vlevo dole pod motorem (přístupná až po sundání levé části kapoty, ale měla dráty 2). Trochu mě zarazilo, že jsem musel u tý svojí redukce přehodit ten datový vodič z jedničky do trojky (veprostřed pin 2 je kostra), přitom jsem to zapojoval podle návodu z internetu.
A s tím COMem jsem problém neměl, nechal jsem to na 1 a u obou notebooků, co mám (jeden mám s XP, druhý Windows 8) to běželo hned, jen tedy v opačném pořadí zapnutí než u auta, nejdřív konektit a pak teprve zapnout klíček. U VW to mám obráceně, nejdřív musí být vše propojeno, pak zapnout zapalování a pak načítat jednotku. U toho autařskýho software jsem s těma COMama taky bojoval, tam se musel nastavit ve správci Windows virtuální port COM pro USB, pak to ještě nastavit i v tom programu (VAG COM), no ale to jsou ty počátky, pokus - omyl.
Na ty závady hned mrknu, vezmu to od konektoru ECU jednotky až po jednotlivé konektory těch snímačů, případně snímače samotný, možná mrknu i na tu jednotku pod lupou, uvidíme, třeba to budou jen "vakly" ve spojích na konektorech nebo tak něco.

Naposledy editováno 19.10.2014 12:49:35

(reakce na) Diagnostika Ducati

19.10.2014 v 17:32 | Nahoru | #2
mar36> Fígl na smazání nemám, prostě jsem kliknul na tlačítko "click to delete". Jinak k tomu připojení - já musím mít prvně vše propojené a zapnuté zapalování, teprve pak stisknu Connect.
Když mně cukal ten motor, tak jen při plném plynu a co zacukání, tak blikla kontrolka - jinak nesvítila. U auta to svítilo pořád, přesně jak píšeš.

(reakce na) Diagnostika Ducati

29.6.2022 v 06:12 | Nahoru | #3
mar36> Ahoj, začal mi podobný problém cukání při nízkých otáčkách a rychlosti , jak jsi to nakonec vyřešil ne co jsi nechal vyměnit ??

děkuji za informaci Pavel

(reakce na) Diagnostika Ducati

29.6.2022 v 09:24 | Nahoru | #4
mar36> Ahoj, začal mi podobný problém cukání při nízkých otáčkách a rychlosti , jak jsi to nakonec vyřešil ne co jsi nechal vyměnit ??

děkuji za informaci Pavel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 6 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 1 7.5.2023 v 14:17 assassin
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
Servis Ducati Ducati 1098 S Miroslav46 1 12.10.2020 v 21:09 Ivos
Klic na kolo - letmak Ducati 1098 S DoktorARO 14 3.12.2019 v 21:07 zdenysrx6


TOPlist