img24.eu/v-826ock.jpg][IMG]http://img24.eu/h-826ock.jpg[/IMG
Odpojím-li USB od notebooku, motorka zareaguje tím, že se rozsvítí kontrolka - žlutý symbol trojúhelníku.
img24.eu/v-04xx0o93.jpg][IMG]http://img24.eu/h-04xx0o93.jpg[/IMG
Při opětovném připojení USB kontrolka vykřičníku zase zmizí. Zkusil jsem cable test v diagnostickém programu a ten proběhl - viz tabulka:
img24.eu/v-vp4ju26j.jpg][IMG]http://img24.eu/h-vp4ju26j.jpg[/IMG
Neřešil někdo z Ducatistů tuto diagnostiku??? Jaký vliv má zapojení zeleného a bílého drátu v diagnostickém konektoru? Já to libovolně přehazoval bez nějaké změny. Jedinou změnou bylo, že jednou neukazovalo GIpro a při druhém zapojení ano. Na motorce mám 4PIN konektor (bílý, zelený, černý a červený kabel), diagnostika má 3PIN konektor (nelze barevně rozlišit kabely, ale dle "pidischématu" v tabulce cable test jsem usoudil, že v konektoru není akorát červený kabel - napájení kladného pólu).
Zde foto "mého" zapojení:
img24.eu/v-50gp5kq2.jpg][IMG]http://img24.eu/h-50gp5kq2.jpg[/IMG
Nedal jsem za tu diagnostiku zase takový ranec peněz, ale těšil jsem se, že to bude fungovat. Obzvláště reset TPS a vynulování servisu mi přijde užitečné. Kdo má s podobnou problematikou zkušenosti, uvítám jakoukoliv radu. Díky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika Ducati
Hm, to je zajímavý, co píšeš. Mě to trochu cuká při malé rychlosti na míň plynu, ale trochu přidám a je po problému. Ta kontrolka svítí jen málokdy, narozdíl od auta, kde se rozsvítí a dokud nevymažeš registr, tak svítí pořád. Taky jak píšeš, že jsi smazal ty závady, já to zkoušel a smazat se mi je nepodařilo, nemáš nějaký fígl na tohle?
Taky jsem měl dilema, kterou zásuvku napíchnout, nabízely se dvě, jedna vpravo vepředu hned pod nádrží (dobře přístupná, ale měla 3 dráty - 3 pol) a druhá vlevo dole pod motorem (přístupná až po sundání levé části kapoty, ale měla dráty 2). Trochu mě zarazilo, že jsem musel u tý svojí redukce přehodit ten datový vodič z jedničky do trojky (veprostřed pin 2 je kostra), přitom jsem to zapojoval podle návodu z internetu.
A s tím COMem jsem problém neměl, nechal jsem to na 1 a u obou notebooků, co mám (jeden mám s XP, druhý Windows 8) to běželo hned, jen tedy v opačném pořadí zapnutí než u auta, nejdřív konektit a pak teprve zapnout klíček. U VW to mám obráceně, nejdřív musí být vše propojeno, pak zapnout zapalování a pak načítat jednotku. U toho autařskýho software jsem s těma COMama taky bojoval, tam se musel nastavit ve správci Windows virtuální port COM pro USB, pak to ještě nastavit i v tom programu (VAG COM), no ale to jsou ty počátky, pokus - omyl.
Na ty závady hned mrknu, vezmu to od konektoru ECU jednotky až po jednotlivé konektory těch snímačů, případně snímače samotný, možná mrknu i na tu jednotku pod lupou, uvidíme, třeba to budou jen "vakly" ve spojích na konektorech nebo tak něco.
Naposledy editováno 19.10.2014 12:49:35
Když mně cukal ten motor, tak jen při plném plynu a co zacukání, tak blikla kontrolka - jinak nesvítila. U auta to svítilo pořád, přesně jak píšeš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S | nickubik | 6 | 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík |
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S | nickubik | 1 | 7.5.2023 v 14:17 assassin |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
Servis Ducati Ducati 1098 S | Miroslav46 | 1 | 12.10.2020 v 21:09 Ivos |
Klic na kolo - letmak Ducati 1098 S | DoktorARO | 14 | 3.12.2019 v 21:07 zdenysrx6 |