1 reakcí na tento příspěvek větrák/olejovej chladič GSX600F
Libor.gs500e píše: Jak jsi poznal, že se ti motorka přehřívá? Jinak větrák před chladič je rozhodně blbost, když už tak za něj.
Tak on určitě myslel za něj :) hele kámoš ho měl na gsxr 750, páč měl čidlo na teplotu oleje a ten olej měl vážně celkem vysoký teploty...Tak tam dal ventilátor ze srada..ALe měl ho teda na vypínač..
1 reakcí na tento příspěvek větrák/olejovej chladič GSX600F
Akorat kdyz jsem chtel bouchnout zadní pneu, tak po 20minutách gumování mela zvýšený volnoběh, ale vzhledem k absenci teploměru jsem teplotu motoru nikdy neřešil.
Podle mě je to úplně zbytečný.
Uka fotku tečícího válce, to jsem taky jeste neviděl
dva_hrnce píše: Mel jsem tuhle moto 5 sezón a nikdy jsem s teplotou neměl problém.
Akorat kdyz jsem chtel bouchnout zadní pneu, tak po 20minutách gumování mela zvýšený volnoběh, ale vzhledem k absenci teploměru jsem teplotu motoru nikdy neřešil.
Podle mě je to úplně zbytečný.
Uka fotku tečícího válce, to jsem taky jeste neviděl
Jooo, to by mě po pravdě taky zajímalo :)
Naposledy editováno 02.04.2014 18:42:55
1 reakcí na tento příspěvek větrák/olejovej chladič GSX600F
Duritio píše: ..olej neni voda takze se nevari pri 100 stupnich a snasi teploty mnohem vyssi a kdyby byla teplota oleje pro jizdu dulezita tak bychom tam urcite vsuchni meli teplomer.....naprotitomu jestli si tam hodlas bastlit protikolonovej vetrak tak jo klidne to vyzkousej a dej vedet
Hele sice se nevari pri 100 stupnich jako voda (záleží samozřejmě na tlaku) ale optimální provozní teplota oleje je cca 100°C..Při téhle teplotě má optimální mazací vlastnosti...Vyšší teplotou se mazací schopnost snižuje a olej degraduje...Proto máš na mašině rádoby chladič oleje...On funguje i obráceně tj. že při nízkých teplotách ti ho voda pro změnu zase ohřívá...A věř, že když stojíš někde v koloně, nebo gumuješ tak na olejáči není problém dostat se s teplotou oleje na cca 140°C - 150°C a to mu samozřejmě moc nesvědčí...