1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Daart píše: uz aby byl pristi tyden. to uz na ni ofiko budu moci i ja
Tak tohle sis vyhlídnul????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: zkouška pružnosti a akcelerace
Je vysmátej od ucha k uchu, a má i tu Tvoji červenou
Jinak líbila se mi ta jeho angličtina a říkal jsem si, co je zač... V GB to nebylo, tam se jezdí vlevo a nemají tam palmy, a na amíka zase mluvil krásně srozumitelně a ne kvak kvak jak kačer Donald.
Tak potom až na konci jak vrací mašinu dealerovi Yamahy, hodil jsem tu firmu na štítu do googlu...
...a to poježdění s nadšenýma komentářema bylo zřejmě v Portugalsku.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
RUTAN píše: padáky na MT07 by měly být ready cca příští týden.
Za kolik se bude pohybovat pár slušivejch hříbků na motor?
SuperSic58 píše: Za kolik se bude pohybovat pár slušivejch hříbků na motor?
zatím nevím přesně, start okolo patnácti stovek za sadu..
edit - tu cenu beru zpět, po dnešním měření bude úplně jiný koncept sady než jsem původně předpokládal, prodraží to cnc frézovaná montážní sada. viz příspěvek níže.
Naposledy editováno 30.03.2014 20:38:40
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
(Z důvodu velkého zájmu jsou momentálně motocykly MT-07 v celé Evropě vyprodány a čeká se na výrobu nových kusů. Doporučujeme však motocykl zálohovat a zařadit se do pořadníku. Další informace u našich prodejců.)
Naposledy editováno 31.03.2014 13:30:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Bruneta píše: toto jsem včera objevila na stránkách y-moto
(Z důvodu velkého zájmu jsou momentálně motocykly MT-07 v celé Evropě vyprodány a čeká se na výrobu nových kusů. Doporučujeme však motocykl zálohovat a zařadit se do pořadníku. Další informace u našich prodejců.)
Je to jak za soudruha, když se čekalo na žigulíka, doba se nezměnila
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
nová doba!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
RUTAN píše: tak šup do fronty k mototechně:) rozdíl je pouze ten, že zatímco za komára stál žigul v přepočtu asi 100 výplat, na MTéčko jich potřebujete tak pět:)
nová doba!
No kolego, to by ten Žigul musel stát čtvrt milionu Kčs, a to byly nějaké peníze - za to tehdy byl slušný rodinný dům. Takže když čtu takovou blbost o 100 platech za Žigula, tak jsem se pro jistotu kouknul, že je Ti 31 let. Čili když komár končil, studoval jsi nejspíš poslední ročník mateřské školy, takže si z tý doby asi moc nepamatuješ.
Tehdy všeobecně velmi žádaný a možno říci luxusní dovozový Žigulík alias VAZ xxxx stál, jak který, zhruba 20 až 25 průměrných platů. A navíc toho průměrného platu tehdy dosahovalo nebo se k němu těsně blížilo MNOHEM víc lidí než dnes - dneska to hodně navyšuje horních deset tisíc s astronomickýma příjmama.
EDIT
P.S.
Jen pro jistotu a preventivně, aby případně někdo neměl zbytečný poznámky - nejsem a nikdy jsem nebyl komanč, a mj. kromě všech těch prvních májů, oslav Února, VŘSR, všemožných akcí, besídek a měsíců přátelství se Sovětským svazem atd. jsem celá dlouhá léta úspěšně bojkotoval i členství v Jiskrách a následně i v Pionýru. A dlouho se mi dařilo čelit i tlakům na vstup do SSM, kam jsem nakonec jako poslední černá ovce ve třídě byl nuceně "vstoupen" v posledním ročníku střední školy na jaře před maturitou kvůli výhrůžce našeho kovaného třídního a zároveň předsedy KSČ na škole, že mi jinak nedá doporučení ke studiu na VŠ. A to by bývalo kromě následujících dvou let ZVS (zelená pakárna a 2 roky ztracenýho života) znamenalo hlavně i konec nadějím na vytouženou profesi.
To jen tak ve stručnosti k některým mým nepříjemným vzpomínkám na tu dobu.
Ale bylo samozřejmě i spousta příjemnějších.
Naposledy editováno 01.04.2014 08:03:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
RUTAN píše: no, 25 platů sedí, budiž, střelil jsem to od boku.
20 až 25 platů - podle typu VAZu.
Ale OK - omluva se přijímá
Šlo mi v zájmu "historické pravdy" o korekci toho nesmyslu v podobě údajného 100 násobku platu za Žigulíka. Faktem ale samozřejmě zůstává, že spousta zboží včetně motorových vozidel byla za socíku nedostatková, o přemrštěných cenách např. elektroniky přitom ani nemluvě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Dovi píše: 20 až 25 platů - podle typu VAZu.
Ale OK - omluva se přijímá
Šlo mi v zájmu "historické pravdy" o korekci toho nesmyslu v podobě údajného 100 násobku platu za Žigulíka. Faktem ale samozřejmě zůstává, že spousta zboží včetně motorových vozidel byla za socíku nedostatková, o přemrštěných cenách např. elektroniky přitom ani nemluvě.
Abychom byli přesní,tak je to kolem 35 platů,Lada 1200 stála 65.000 a průměrná mzda v tu dobu byla pod dvěma tisíci (lehce nad 2000 hrubého).Ještě je nutné připočít úplatek,aby se dychtivý kupec vůbec dostal na řadu (běžně 5-10 tisíc),takže se dostáváme na 40 platů. To jen v zájmu historicky přesných údajů....
Naposledy editováno 01.04.2014 09:11:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
verybusy píše: Abychom byli přesní,tak je to kolem 35 platů,Lada 1200 stála 65.000 a průměrná mzda v tu dobu byla pod dvěma tisíci (lehce nad 2000 hrubého).Ještě je nutné připočít úplatek,aby se dychtivý kupec vůbec dostal na řadu (běžně 5-10 tisíc),takže se dostáváme na 40 platů. To jen v zájmu historicky přesných údajů....
Chtěl jsi to sice zpřesnit, ale bohužel jsi to znepřesnil.
Jaké doby se to má týkat, ta průměrná mzda "pod dvěma tisíci (lehce nad 2000 hrubého)"?
Jednak formulace "pod dvěma tisíci a lehce nad 2000 hrubého" říká, že do toho snad nechtěně mícháš čistou mzdu s hrubou? Ale hlavně ten údaj okolo 2 tisíc hrubého se v ČSSR týká už opravdu hodně dávných let (víš konkrétně, kterého roku?) a i zboží bylo tehdy zase nominálně levnější - Žigulíci/VAZy z Togliatti se k nám začaly importovat už začátkem 70. let, bezmála dvě desetiletí před pádem režimu.
A konkrétně v roce 1989 byla např. průměrná mzda pro někoho možná až překvapivých cca 3.170 Kčs, takže těch mnou uváděných 20 až 25 průměrných platů za "Žigulíka" (rozptyl dle modelu a výbavy) sedí.
P.S.
Co se úplatků týče, zelináři a řezníci si je mohli klidně dovolit a mohli mít novýho Žigula (Ladu VAZ) i do měsíce - jenže ti většinou preferovali spíš tuzexovýho Chryslera. Ostatní se holt zapsali do pořadníku a měli ho za rok, když si moc nevybírali barvu, nebo za dva roky, jak zrovna byla poptávka a stav bartrového obchodu se SSSR. Nebo si koupili dostupnější Škodovku. Zoufalé poměry, kdy např. rodiny v NDR čekaly v 60. a 70. letech na Wartburga nebo Trabanta i deset let, už totiž na konci éry lido-demo režimů dávno neplatily - trh pomalu začínal být auty z produkce východního bloku nasycen.
EDIT:
Jinak obecně - ona ta srovnávání dostupností a vybavenosti domácností výrobky, které podléhají technickému pokroku a růstu produktivity práce, jsou dost ošidná a každý režim s tím může manipulovat dle libosti. Za Husáka např. srovnání dostupnosti a vybavenosti pračkou za 1. republiky a za socialismu. Podobně dneska jiný extrém při srovnání dnešní přesycenost trhu s mobilními telefony s dobou (možnostmi a cenami) před 15 lety. Nebo dokonce před 20 lety, kdy "mobily" byly ještě analogové, oproti dnešním zvládaly pouze fonické spojení, vážily i se zdrojem a anténou dvě tři kila a stály mnoho měsíčních platů, o provozních nákladech nemluvě.
Naposledy editováno 01.04.2014 10:39:57
Rok 1989 už je trošku mimo mísu,to už klasickým Žigulům skoro odzvonilo,to už by spíš chtělo porovnat tehdejší platy s cenou s novýho Favoritu (základní verze stála 90kKčs) a opět budeme na 30 platech a více,protože tvůj údaj je předpokládám v hrubým....
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
verybusy píše: tvůj údaj je předpokládám v hrubým....
Ano, statistické údaje pracují s hrubou mzdou (hrubá = např. částka napsaná v pracovních smlouvách zaměstnanců). S čistou mzdou by to sice bylo pro konkrétného člověka názornější (tu dostane do ruky nebo na účet), jenže tam je problém, že obecně z jedné a té samé hrubé mzdy u iks lidí legislativně vychází iks různých čistých mezd dle různých okolností.
EDIT:
Jinak víceméně souhlas s výše uvedným včetně nástupu Favorita i úplatků při koupi nového motorového vozidla zejména v 70. letech - sám pamatuju, jak jsme tehdy jako 15 letý kluci s čerstvýma papírama na pincka slintali v Brně v Mototechně na začátku Cejlu nad kanárkově žlutýma Jawama 50 Mustang v exportní verzi (údajně pro USA) a všechny ty tenkrát pro nás "nádherný vytuněný" stroje s jinak vcelku přijatelnýma cenama byly už při příchodu na prodejnu "zarezervované"...
Naposledy editováno 01.04.2014 11:03:26
Dovi píše:
Ano, statistické údaje pracují s hrubou mzdou (hrubá = např. částka napsaná v pracovních smlouvách zaměstnanců). S čistou mzdou by to sice bylo pro konkrétného člověka názornější (tu dostane do ruky nebo na účet), jenže tam je problém, že obecně z jedné a té samé hrubé mzdy u iks lidí legislativně vychází iks různých čistých mezd dle různých okolností.
EDIT:
Jinak víceméně souhlas s výše uvedným včetně nástupu Favorita i úplatků při koupi nového motorového vozidla zejména v 70. letech - sám pamatuju, jak jsme tehdy jako 15 letý kluci s čerstvýma papírama na pincka slintali v Brně v Mototechně na začátku Cejlu nad kanárkově žlutýma Jawama 50 Mustang v exportní verzi (údajně pro USA) a všechny ty tenkrát pro nás "nádherný vytuněný" stroje s jinak vcelku přijatelnýma cenama byly už při příchodu na prodejnu "zarezervované"...
Já to tak nějak chtěl vyjádřit v čistým,páč za hrubý auto prostě nekoupíš.... Pincka jsem sehnal až jetýho za 650,-Kč,ale zase s luxusním drapákem vzadu!!!!
Co se týče platu, např. můj děda si kupoval novýho žigula v roce 74 a to byl řadovej ouřada. A to bylo žígo v té době luxusní auťák. Co si dnes koupí ouřada? Max tak fóbii, kterou bude horko těžko splácet ze svýho napjatýho rozpočtu. Málokdo si asi uvědomuje, že dnes jsou sice platy vyšší, ale také jsou procentuelně mnohem dražší režie, např bydlení, takže toho po zaplacení těchto už extra tolik nezbyde. Kdo za totáče řešil topení? Nikdo. Zkrátka jste otočili kolečkem a jela se trenýrková teplota. Dnes každej řeší, aby topil levně, zatepluje, přechází na dřevo atd. známe to všichni...
Co psal Rutan, že na MT-07 stačí 5 vejplat, tk to se týká hodně malé části populace, drtivá většina se pohybuje v příjmech mezi 12-17 tis a to nemyslim nějaký blbce se základkou co hrabou listí, ty berou tak 9.. Takže v průměru je MT za těch cca 8 výplat. Předem píšu, že návrat starých časů nechci, je mi dobře teď, žiju si dobře, mam vše co chci. Jen sem trochu alergickej na takový ty havlistický žvásty.. Howg co se týče starejch časů
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
A vrátíme-li se k tomu, kde ten náš exkurz do historie začal, tak momentální nedostatek nových, technicky zdá se kvalitních a překvapivě i cenově příznivých MT-07 svědčí o tom, že se výrobce trefil mnoha motorkářům do noty. A jako příznivec a majitel motorek obou největších japonských konkurenčních značek jsem tomu moc rád. Protože z mého pohledu po letech nemastného neslaného přešlapování Yamahy na místě (prosím nekamenovat, je to jenom názor zpovzdálí) už zase někdo začal Hondě pořádně šlapat na paty.
To je pro nás zákazníky, pro technický pokrok i pro příznivý cenový vývoj jenom dobře!
Naposledy editováno 01.04.2014 13:09:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |