globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Větší sekundární kolečko
25.3.2014 v 15:08
Ahoj, přemýšlel sem nad tím, že bych dal na volnej vítr větší sekundární kolečko... co vy na to? Jde vůbec sehnat?.. resp.. je víc verzí?.. Jde mi o to, pokud je tedy moje teorie správná.. abych zvýšil cestovní rychlost.. (momentálně je ideální rychlost cca 100-110..podle mě..) chtěl bych aby byla cca 110-120.. on teda sice jede.. ale mám pocit, že už není v ideálních otáčkách..
Další věc.. pokud to schvalujete.. o kolik zubů větší kolečko? o jeden? o dva?.. nedokážu si představit jaký to bude rozdíl ve výkonu/rychlosti.. jezdím už sám.. .. takže ohledně spojky by snad problém být neměl

Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 15:18 | Nahoru | #1
Hrej si tumas kohouta

Vzdycky to mas neco za neco. Budes to mit vice chciple.

1 reakcí na tento příspěvek Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 15:19 | Nahoru | #2

(reakce na) Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 15:21 | Nahoru | #3
Zx-10RCarlos> Platis pivo

Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 15:28 | Nahoru | #4
Originálně tam je 15zubů primární kolečko a rozeta 43zubů. Jestli chceš to do rychla, tak buď větší primár nebo menší rozetu. 1zub na primáru = 3zuby na rozetě. Do síly primár menší nebo rozeta větší. Menší primár na Freewinda nedáš, protože se ohlodá ten krycí plech co je před ním, na kterým je kolečko přišroubované a 16zuby prímár se myslím nedělá, takže ti zbývá koupit menší rozetu. Doporučuji o 3 zuby menší tzv. 40zubu. To by mělo stačit, cca ti klesne 500ot/min při stejně rychlosti. To by odpovídalo cca posunutí o 10km/h. Zase počítej, že 5 zařadíš až minimálně v 80Km/h, jinak to budeš podtáčet. Otec má Freewinda dlouhou a vyzkoušel hodně převodů a nakonec skončil u originálního 15/43.

Naposledy editováno 25.03.2014 15:28:25

1 reakcí na tento příspěvek Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 15:33 | Nahoru | #5
chlapy tak nějaká zrada asi... buď je chyba v odkazu nebo ve velikosti kolečka teď sem to byl vyzkoušet, na 5tku.. 4900 otáček jedu +-104 - 105km/h... podle tabulek-odkaz bych měl jet cca 114km/h... 114km/h jedu až když mám +- 5200-5300 otáček..

(reakce na) Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 15:56 | Nahoru | #6

1kolda1 píše: chlapy tak nějaká zrada asi... buď je chyba v odkazu nebo ve velikosti kolečka teď sem to byl vyzkoušet, na 5tku.. 4900 otáček jedu +-104 - 105km/h... podle tabulek-odkaz bych měl jet cca 114km/h... 114km/h jedu až když mám +- 5200-5300 otáček..

A počet zubů ti sedí?

Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 16:19 | Nahoru | #7
vzadu na rozetě je napsáno 43 tak asi jo, na sekundár sem nekoukal

1 reakcí na tento příspěvek Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 17:25 | Nahoru | #8
Otec, říkal ze při 5000 otáčkách jede +-117
Asi máš na primaru narváno 14zubi kolečko

Naposledy editováno 25.03.2014 17:26:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 19:15 | Nahoru | #9
killabees> Když to tak čtu, jak tu házíte slovama jako primár a sekundár, tak se nestačím divit...
Od kdy se řetězové kolečko na sekundárním převodu nazývá primárem a rozeta sekundárem???
Nechám se rád poučit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 20:00 | Nahoru | #10

Kůča-ČZ-MTX píše: killabees> Když to tak čtu, jak tu házíte slovama jako primár a sekundár, tak se nestačím divit...
Od kdy se řetězové kolečko na sekundárním převodu nazývá primárem a rozeta sekundárem???
Nechám se rád poučit...

Já odjakživa sekundárnímu kolečku říkám primár. Nevím proč. Jasný že primár je v motoru od kliky a sekundár je malé kolečko + rozeta. Když tě to vadí, tak to nečti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 20:06 | Nahoru | #11
killabees> Já se s tím popasuju,vím že pojem a průjem zní podobně, ale jsou to dvě odlišný věci.. Čte to ale spousta lidí kteří vědí kulový a berou to tak, že co je tu napsaný, tak je svatý... Pak se blbost rozšiřuje n-tou mocninou dál.

(reakce na) Větší sekundární kolečko

25.3.2014 v 23:18 | Nahoru | #12

Kůča-ČZ-MTX píše: killabees> Já se s tím popasuju,vím že pojem a průjem zní podobně, ale jsou to dvě odlišný věci.. Čte to ale spousta lidí kteří vědí kulový a berou to tak, že co je tu napsaný, tak je svatý... Pak se blbost rozšiřuje n-tou mocninou dál.

1 reakcí na tento příspěvek Větší sekundární kolečko

26.3.2014 v 12:23 | Nahoru | #13
Loni sem kupoval řetěz a přemyšlel sem taky o změně velikosti koleček.Nakonec sem koupil originál obě plus smozřejmě ten řetěz.Oni to mají dobře spočítaný.Pokud ti to jede tak blbě tak si sešteluj ventily a karburátory.Já to moc nehoním protože jezdím po městě,ale při 4000 jedu 90.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší sekundární kolečko

26.3.2014 v 14:58 | Nahoru | #14
honza780> ventili sem sešteloval před 3ma tisíci.. ale.. myslíš že ventil/karburátor bude mít vliv na rychlost/otáčky?

(reakce na) Větší sekundární kolečko

26.3.2014 v 15:24 | Nahoru | #15
1kolda1> Máš vepředu určitě 15 zubů? Nejdřív si to zkontroluj, nemá cenu laborovat dál, když nevíš jaký máš skutečný převod.

(reakce na) Větší sekundární kolečko

27.3.2014 v 04:21 | Nahoru | #16
1kolda1> Pravda je že sem taky zrušil mag.ventil.Hadičky mám na přímo.Mrkni do deníku.Když sem s tim laboroval na začátku,tak se mi stalo že sem je nějak blbě propojil a nedostal sem z toho víc jak 80.Vyčisti karbec,zkontroluj(opatrně)membrány,zkontroluj jetli máš obě jehly na membránách stejně,hladinu na plovácích stejně a bohatost stejně-viz.deník.

Větší sekundární kolečko

9.5.2014 v 20:03 | Nahoru | #17
Já jsem právě objednal o zub větší pastorek na TA 600. Dle tohoto kolegy by to mělo mít příznivější vliv na cestovní rychlost, bez následku mrtvé motorky. Tak uvidíme...

(reakce na) Větší sekundární kolečko

9.5.2014 v 23:46 | Nahoru | #18

Kůča-ČZ-MTX píše: killabees> Když to tak čtu, jak tu házíte slovama jako primár a sekundár, tak se nestačím divit...
Od kdy se řetězové kolečko na sekundárním převodu nazývá primárem a rozeta sekundárem???
Nechám se rád poučit...



Já jsem si vždy myslel a pořád myslím, že motorka má primární a sekundární převod a každý z těchto převodů má primární a sekundární kolečko. Nevím kde bych hledal nějakou oficiální terminologii, ale v eshopech je všude malé přední kolečko sekundárního převodu prodáváno pod názvem primární.

Větší sekundární kolečko

17.6.2014 v 22:40 | Nahoru | #19
Tak výsledek = úhel pohledu trochu klame ale je to fakt znát. Mlátím se do hlavy, že jsem to tam nedal už dávno.





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind Míra-Prcek 9 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind Kane1905 4 27.4.2024 v 22:43 Kane1905
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
motor Suzuki XF 650 Freewind jawaboy1 17 6.11.2023 v 08:55 primera
Moderní moto místo veterána [1, 2] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, Suzuki XF 650 ... Theor 53 14.8.2023 v 12:48 Koudy01


TOPlist