Naposledy editováno 23.03.2014 20:13:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Já naopak přesedlal na Free z LC4 640 a jsem nadšen! Motorka o 53 kg lehčí a podvozek do terénu perfektní
jen ta cena . A bohužel neklesá ani u ojetin.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
storeman píše: Fidži_CZ> Máš pravdu! Pokud srovnáváš podvozek Free z kroskou, věřím že tě zklamal.
Já naopak přesedlal na Free z LC4 640 a jsem nadšen! Motorka o 53 kg lehčí a podvozek do terénu perfektní
jen ta cena . A bohužel neklesá ani u ojetin.
Rozhodně chápu, že srovávám fakt spíš nesrovnatelné... Ale z pohledu zákazníka ty motorky patří tak trochu do jednoho ringu. Pokud člověk chce enduro na zábavu, tak mu hned vyjdou tři motorky: AJP PR5, Freeride a GasGas Cami. Bohužel až když je vyzkouší, tak je teprve možné se nějak vyprofilovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Naposledy editováno 23.03.2014 17:21:32
Poslední příspěvek mě fakt trochu zarazil.
Moje Freeride je prostě KTMka. Vše pasuje, vše lícuje! Prostě solidní západoevropská kvalita.
A když jsem se o přechodu na něco lehčího uvažoval, byl to můj osobní argument, že si pořídím raději tradiční vyzkoušenou značku než něco úplně neznámého.
1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
Pro větší osoby to moc nebude.. Na druhou stranu zase těžko říct jak to bude u AJP s kvalitou a spolehlivostí, jelikož ještě není tak časem ozkoušená jako KTM.
Jinak pokud freeride 350 x 250 tak bych se spíš přikláněl k 250.
1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
Ještě pár fotek. Jinak tahle testovačka prošla jestli si dobře pamatuju asi 60 páry rukou. Každej s ní mlátil, někteří i hodně drsně. Má na kontě i závody včetně šestihodinovky. Údržbu nedostává takřka žádnou. Krom běžných opotřebení je v pohodě. Žádné popraskané plasty, netknuté chladiče, vše funguje :)
Naposledy editováno 23.03.2014 20:11:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
...nebo v patek?
Naposledy editováno 23.03.2014 20:21:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Dříve jsem KTM bral jako snobskou záležitost, ale teď na ni nedám dopustit. Snad nejvíc se mi líbí jak jsou KTM-ky udělány. To je prostě radost pohledět. Měl jsem i možnost vidět výrobu v Mattighofenuna vlastní oči a sám jsem strojař s vlastními letitými zkušenostmi s výrobou.
Proto opravdu startuju, když čtu tady tyto hlouposti o kvalitě KTM zvlášť ve srovnání s AJP.
Je to totiž tak trochu jako srovnávat výkovek s obrobkem.
Pozor, proti AJP nemám vůbec nic, naopak fandím lidem kteří dokážou dotáhnout tak poměrně složitý produkt jako je motocykl do funkčně úspěšného konce. Rozhodně to ale nebudbou mít na trhu snadné. Cena cca 135 tis. Je na první pohled super, ale právě Freeride 350 seženete nový už za 160 tis.. 25 tis. Rozdílu nemusí být pro každého málo, ale stačí ty dvě motorky postavit vedle sebe a porovnat:
čínský motor oproti jednomu z nejlepších enduro motorů současnosti
cca 15 kg váhového rozdílu, 100 kubíků navíc pro tah od spodu
Perfektní zpracování do posledního detailu oprocti strohosti AJP
Servisní síť a dostupnost náhradních dílů oproti (pravděpodobně) jednomu prodejci
vysoká cena ojetin KTM, resp. po roce bude větší ztráta u AJP
spousta dalších blbinek na vylepšování z katalogu KTM
pro naboby bude hrát roli i prestiž značek
nejistota, zda přīští rok bude AJP existovat a z toho důvodu i dostupnost dílů.
Suma sumárům těch 25 tis. za to stojí. Samozřejmě koncept Freeride nemusí vyhovovat každému - není to 100% enduro, i když komické mi přijdou tady některé poznámky od lidí, kteří tuto motorku zřejmě viděli jen na obrázku.
Měl jsem to stěstí, že jsem mohl v poslední době jezdit s jedním s mistrů endura 2014, vítězem závodů motocyklové GP i s člověkem co se povozil s F1, přičemž si můj 2T všichni vyzkoušeli a nikdo ani ze slušnosti mi neřekl, že se jedná o blbinu, naopak reakce byly pozitivní.
Ještě jeden dojem z této debaty - nejedná se tady o vlákno moderované prodejcem AJP ?
1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
2 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
Ale jednu z techdle veci bych si jednou koupil. Kazdopadne me zajima vic nez cokoli jinyho jak je to tichy. Nehodlam provokovat a na randonce jsem si zvyknul, ze o me lidi nemaj tuseni dokud je nemijim, a jsem rad ze to tak je. Nerad bych se zaradil do kolonky "jednou vyjedu a vi o me celej les).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Q277 píše: Fidži_CZ>
Proto opravdu startuju, když čtu tady tyto hlouposti o kvalitě KTM zvlášť ve srovnání s AJP.
Je to totiž tak trochu jako srovnávat výkovek s obrobkem.
Pozor, proti AJP nemám vůbec nic, naopak fandím lidem kteří dokážou dotáhnout tak poměrně složitý produkt jako je motocykl do funkčně úspěšného konce. Rozhodně to ale nebudbou mít na trhu snadné. Cena cca 135 tis. Je na první pohled super, ale právě Freeride 350 seženete nový už za 160 tis.. 25 tis. Rozdílu nemusí být pro každého málo, ale stačí ty dvě motorky postavit vedle sebe a porovnat:
čínský motor oproti jednomu z nejlepších enduro motorů současnosti
cca 15 kg váhového rozdílu, 100 kubíků navíc pro tah od spodu
Perfektní zpracování do posledního detailu oprocti strohosti AJP
Servisní síť a dostupnost náhradních dílů oproti (pravděpodobně) jednomu prodejci
vysoká cena ojetin KTM, resp. po roce bude větší ztráta u AJP
spousta dalších blbinek na vylepšování z katalogu KTM
pro naboby bude hrát roli i prestiž značek
nejistota, zda přīští rok bude AJP existovat a z toho důvodu i dostupnost dílů.
Suma sumárům těch 25 tis. za to stojí. Samozřejmě koncept Freeride nemusí vyhovovat každému - není to 100% enduro, i když komické mi přijdou tady některé poznámky od lidí, kteří tuto motorku zřejmě viděli jen na obrázku.
Měl jsem to stěstí, že jsem mohl v poslední době jezdit s jedním s mistrů endura 2014, vítězem závodů motocyklové GP i s člověkem co se povozil s F1, přičemž si můj 2T všichni vyzkoušeli a nikdo ani ze slušnosti mi neřekl, že se jedná o blbinu, naopak reakce byly pozitivní.
Ještě jeden dojem z této debaty - nejedná se tady o vlákno moderované prodejcem AJP ?
AJP jsem sice zahlédl jen koutkem oka na výstavě
bys tohle neměl vůbec hodnotit.Na čínský motor jsi přišel jak? A proč by měl AJP za rok skončit? Po 27 letech vyrábění motorek k tomu nemá důvod Jo a prodejce nejsem. Kdyby ano, tak bych na něm jezdil a nesháněl prachy
Můj dojem z debaty s tebou je, že jsem ti pohanil tvou hračku a ty to nemůžeš zkousnout. Takže zkus to brát jako dospělý, že se mě KTM nelíbí, že mi nesedla a u AJP to bylo naopak. Stejně jako já ti neberu, že ti KTM vyhovuje.
Naposledy editováno 26.03.2014 10:25:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Fidži_CZ píše: Ozzy_> Upřímně i s tlumicí vložkou je to ještě furt relativně hlučné. 350 Freeride je tišší.
A na tom Gasikovi (Cami) jsi nahodou nejel ? Si zkusim pujcit.
1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Ozzy_ píše: Ja mam zatim v terenu plny ruce 80 kilovy randonky s cinskou ctyrtaktni dvacou Ale ma to jednu strasnou vyhodu, Tu vahu. I v ostrym svahu jsem to schopnej vzdycky nejak svepomoci otocit a dostat pryc. Nejak si nedokazu predstavit co bych delal se stodvacetikilovou motorkou ).
Váha! To byl hlavní důvod proč jsem prodal KTM LC4 640 a šel do Freeride, které je o 53 kg lehčí!!! A to jsem před tím jezdil v terénu na ještě těžší Kawě KLR650
Motorku která měla 160 kg a více jsem ve výjezdu otočil max 2x a byl jsem vyfluslej na celý den!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro | Juri10 | 1 | 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife |
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro | DanielKu | 3 | 13.12.2021 v 11:24 udinar |
Problém s KTM Freeride 350 KTM Freeride 350 | DirtBike120 | 14 | 22.4.2020 v 20:27 zdenysrx6 |
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro | Jakub_ttr | 2 | 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr |