globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Už jen AJP PR5 :)
10.3.2014 v 00:21
Čistě teoreticky uvažuju prodat silnici a jezdit zas enduro. Nechci nějaký kladivo, proto mě zaujaly tyhle "tupý" endura. Celkem je pro mě teď oříšek co vybrat. Zkusil někdo oboje a může porovnat? Na Motorkářích v testu se spíš klonili k 250, ale říkám si jestli ten 2T neudělá vír v nádrži a s tou mini bandou, co to má to nedojede nikam. Jsem zmaten, cítím se jak malý dítě v curárně


Naposledy editováno 23.03.2014 20:13:21

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 11:18 | Nahoru | #31
Koštěbuch> Vůbec se do budoucna toho motoru nebojím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 11:20 | Nahoru | #32
storeman> Mě na FR zklamal podvozek, zpracování i cena. Kdyby byla pod 130, tak bych asi hodnotil jinak. Tak jaká je teď je prostě moc drahá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 11:35 | Nahoru | #33
Fidži_CZ> Máš pravdu! Pokud srovnáváš podvozek Free z kroskou, věřím že tě zklamal.
Já naopak přesedlal na Free z LC4 640 a jsem nadšen! Motorka o 53 kg lehčí a podvozek do terénu perfektní

jen ta cena . A bohužel neklesá ani u ojetin.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 11:55 | Nahoru | #34

storeman píše: Fidži_CZ> Máš pravdu! Pokud srovnáváš podvozek Free z kroskou, věřím že tě zklamal.
Já naopak přesedlal na Free z LC4 640 a jsem nadšen! Motorka o 53 kg lehčí a podvozek do terénu perfektní

jen ta cena . A bohužel neklesá ani u ojetin.

motáš trochu jabka z hruškama. Fidži nesrovnává nic s kroskou, ale s jiným endurem který v o hodně lepší ceně nabídne podvozkově plně stavitelný nářadí... o to tu jde...

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 12:11 | Nahoru | #35
Koštěbuch> Tuto větu Fidžiho jsem měl na mysli. ".....Jelikož sem jezdil před lety na YZ125 a 250....."

Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 12:14 | Nahoru | #36
Jinak: AJP nijak nehaním. Stále budu sledovat zkušenosti majitelů V Brně jsem ho také zkoumal Co kdyby náhodou...

Naposledy editováno 23.03.2014 12:14:46

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 13:41 | Nahoru | #37
Koštěbuch> Ano, ano. S YZ to nesrovánávám. Nejen, že to byly staré vrány, ale i v lese by fugovali hůř, neboť jsou stavěné na ježdění na trati. Nebylo cílem srovnávat s něčím ostrým. Spíš jen dojmy, které jsem nachytal z ježdění obou motorek. A ten dojem je, že AJP má podvozek prostě někde jinde. Ať už tím, že je plně stavitelný, tak tím, že má o 5cm vyšší zdvihy. Celkově i je takovej příjemně plyšovej - není uskákaný, člověk přesně ví co se pod ním děje a fakt pěkně poslouchá.

Rozhodně chápu, že srovávám fakt spíš nesrovnatelné... Ale z pohledu zákazníka ty motorky patří tak trochu do jednoho ringu. Pokud člověk chce enduro na zábavu, tak mu hned vyjdou tři motorky: AJP PR5, Freeride a GasGas Cami. Bohužel až když je vyzkouší, tak je teprve možné se nějak vyprofilovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 16:50 | Nahoru | #38
Fidži_CZ> Tak to co píšeš o zpracování freerida mne opravdu dostalo. Jestli to myslíš vážně, tak já začínám věřit, že na té legrační fotce v profilu jsi ty sám osobně!

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 17:05 | Nahoru | #39
Q277> Spíš máš více štěstí. Zatím jsem viděl tři kusy a pěkně udělaný byl jen jeden. U motorky za tu cenu nečeká člověk nesedící plasty, nedotažené šrouby, otřepy na hranách a jako třešnička na dortu vrtačkou zvětšená díra v plastu, aby se dal vůbec přišroubovat. Třeba je to špatná várka, třeba je to chyba prodejce, nevím... ale tohle prostě není hezké. A jestli si ty spokojený, tak te stejně nepřesvědčím o tom co jsem viděl.

Naposledy editováno 23.03.2014 17:21:32

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 18:00 | Nahoru | #40
Q277> Tak já jsem se tou narážkou Fidžiho na "ZPRACOVÁNÍ" vůbec nezabýval. Předpokládal jsem že mu to slovo jen tak ulítlo.
Poslední příspěvek mě fakt trochu zarazil.
Moje Freeride je prostě KTMka. Vše pasuje, vše lícuje! Prostě solidní západoevropská kvalita.

A když jsem se o přechodu na něco lehčího uvažoval, byl to můj osobní argument, že si pořídím raději tradiční vyzkoušenou značku než něco úplně neznámého.

1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 18:08 | Nahoru | #41
Jinak s takovou zkušeností jsem se nesetkal jen já. Už jsem to slyšel od více lidí i jsem to četl v nějakém zahraničním testu. Ono je taky možné, že to byla otázka prvních várek. Ale jak jsem poznamenal, ať za tím bylo cokoliv na mě to rozhodně dobrý dojem nenechalo.

Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 19:58 | Nahoru | #42
Ikdyž jsem přes KTM, taky bych se v tomhle výběru přikláněl spíš k AJP nechci zatracovat majitele freeride, ale když jsem to viděl na živo tak mi to přišlo spíš jako motorka pro děti (s trochou nadsázky)
Pro větší osoby to moc nebude.. Na druhou stranu zase těžko říct jak to bude u AJP s kvalitou a spolehlivostí, jelikož ještě není tak časem ozkoušená jako KTM.
Jinak pokud freeride 350 x 250 tak bych se spíš přikláněl k 250.

1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 20:10 | Nahoru | #43





















Ještě pár fotek. Jinak tahle testovačka prošla jestli si dobře pamatuju asi 60 páry rukou. Každej s ní mlátil, někteří i hodně drsně. Má na kontě i závody včetně šestihodinovky. Údržbu nedostává takřka žádnou. Krom běžných opotřebení je v pohodě. Žádné popraskané plasty, netknuté chladiče, vše funguje :)

Naposledy editováno 23.03.2014 20:11:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 20:20 | Nahoru | #44
Fidži_CZ> sem vas videl asi streda je to mozny,jinak fotka vod papoilu tam sem vas videl
...nebo v patek?

Naposledy editováno 23.03.2014 20:21:01

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 20:23 | Nahoru | #45
hus> Jo,jo v pátek kolem 11, tak nějak.

Už jen AJP PR5 :)

23.3.2014 v 22:24 | Nahoru | #46
Mě ten freeride přišel jako aušus a když mrkneš na cenu, no ani bohovi..
Za ten cash je Yamaha WR 250R a ta je jinde, i když furt drahá..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.3.2014 v 22:24 | Nahoru | #47
Fidži_CZ> AJP jsem sice zahlédl jen koutkem oka na výstavě, ale ještě před měsícem jsem měl dva v garážii 4T i 2T. Zvítězil 2T, ale nadšený jsem byl z obou.
Dříve jsem KTM bral jako snobskou záležitost, ale teď na ni nedám dopustit. Snad nejvíc se mi líbí jak jsou KTM-ky udělány. To je prostě radost pohledět. Měl jsem i možnost vidět výrobu v Mattighofenuna vlastní oči a sám jsem strojař s vlastními letitými zkušenostmi s výrobou.
Proto opravdu startuju, když čtu tady tyto hlouposti o kvalitě KTM zvlášť ve srovnání s AJP.
Je to totiž tak trochu jako srovnávat výkovek s obrobkem.
Pozor, proti AJP nemám vůbec nic, naopak fandím lidem kteří dokážou dotáhnout tak poměrně složitý produkt jako je motocykl do funkčně úspěšného konce. Rozhodně to ale nebudbou mít na trhu snadné. Cena cca 135 tis. Je na první pohled super, ale právě Freeride 350 seženete nový už za 160 tis.. 25 tis. Rozdílu nemusí být pro každého málo, ale stačí ty dvě motorky postavit vedle sebe a porovnat:
čínský motor oproti jednomu z nejlepších enduro motorů současnosti
cca 15 kg váhového rozdílu, 100 kubíků navíc pro tah od spodu
Perfektní zpracování do posledního detailu oprocti strohosti AJP
Servisní síť a dostupnost náhradních dílů oproti (pravděpodobně) jednomu prodejci
vysoká cena ojetin KTM, resp. po roce bude větší ztráta u AJP
spousta dalších blbinek na vylepšování z katalogu KTM
pro naboby bude hrát roli i prestiž značek
nejistota, zda přīští rok bude AJP existovat a z toho důvodu i dostupnost dílů.

Suma sumárům těch 25 tis. za to stojí. Samozřejmě koncept Freeride nemusí vyhovovat každému - není to 100% enduro, i když komické mi přijdou tady některé poznámky od lidí, kteří tuto motorku zřejmě viděli jen na obrázku.
Měl jsem to stěstí, že jsem mohl v poslední době jezdit s jedním s mistrů endura 2014, vítězem závodů motocyklové GP i s člověkem co se povozil s F1, přičemž si můj 2T všichni vyzkoušeli a nikdo ani ze slušnosti mi neřekl, že se jedná o blbinu, naopak reakce byly pozitivní.

Ještě jeden dojem z této debaty - nejedná se tady o vlákno moderované prodejcem AJP ?

1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 07:11 | Nahoru | #48
No hlavně aby si to AJP už konečně někdo koupil a jezdi s tím a po roce si to povíme!

Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 09:33 | Nahoru | #49
Když je freeride tak kvalitní, proč má záruku jen 3měsíce? A proč ten třipade motor s krouťákem skoro jako konkurenční dvěpade má olej na motohodiny?

2 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:00 | Nahoru | #50
Zajimava diskuze Ja mam zatim v terenu plny ruce 80 kilovy randonky s cinskou ctyrtaktni dvacou Ale ma to jednu strasnou vyhodu, Tu vahu. I v ostrym svahu jsem to schopnej vzdycky nejak svepomoci otocit a dostat pryc. Nejak si nedokazu predstavit co bych delal se stodvacetikilovou motorkou

Ale jednu z techdle veci bych si jednou koupil. Kazdopadne me zajima vic nez cokoli jinyho jak je to tichy. Nehodlam provokovat a na randonce jsem si zvyknul, ze o me lidi nemaj tuseni dokud je nemijim, a jsem rad ze to tak je. Nerad bych se zaradil do kolonky "jednou vyjedu a vi o me celej les).

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:10 | Nahoru | #51

storeman píše: No hlavně aby si to AJP už konečně někdo koupil a jezdi s tím a po roce si to povíme!

Můžeš se jít podívat na tu testovačku a popovídat si. Jinak se prodalo už hodně kusů.

Naposledy editováno 26.03.2014 10:22:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:18 | Nahoru | #52

Q277 píše: Fidži_CZ>
Proto opravdu startuju, když čtu tady tyto hlouposti o kvalitě KTM zvlášť ve srovnání s AJP.
Je to totiž tak trochu jako srovnávat výkovek s obrobkem.
Pozor, proti AJP nemám vůbec nic, naopak fandím lidem kteří dokážou dotáhnout tak poměrně složitý produkt jako je motocykl do funkčně úspěšného konce. Rozhodně to ale nebudbou mít na trhu snadné. Cena cca 135 tis. Je na první pohled super, ale právě Freeride 350 seženete nový už za 160 tis.. 25 tis. Rozdílu nemusí být pro každého málo, ale stačí ty dvě motorky postavit vedle sebe a porovnat:
čínský motor oproti jednomu z nejlepších enduro motorů současnosti
cca 15 kg váhového rozdílu, 100 kubíků navíc pro tah od spodu
Perfektní zpracování do posledního detailu oprocti strohosti AJP
Servisní síť a dostupnost náhradních dílů oproti (pravděpodobně) jednomu prodejci
vysoká cena ojetin KTM, resp. po roce bude větší ztráta u AJP
spousta dalších blbinek na vylepšování z katalogu KTM
pro naboby bude hrát roli i prestiž značek
nejistota, zda přīští rok bude AJP existovat a z toho důvodu i dostupnost dílů.

Suma sumárům těch 25 tis. za to stojí. Samozřejmě koncept Freeride nemusí vyhovovat každému - není to 100% enduro, i když komické mi přijdou tady některé poznámky od lidí, kteří tuto motorku zřejmě viděli jen na obrázku.
Měl jsem to stěstí, že jsem mohl v poslední době jezdit s jedním s mistrů endura 2014, vítězem závodů motocyklové GP i s člověkem co se povozil s F1, přičemž si můj 2T všichni vyzkoušeli a nikdo ani ze slušnosti mi neřekl, že se jedná o blbinu, naopak reakce byly pozitivní.

Ještě jeden dojem z této debaty - nejedná se tady o vlákno moderované prodejcem AJP ?

Prosim tě, jaké hlouposti? Viděl jsem co jsem viděl. A výrobek, obrobek? Přestaň vidět oranžově. Takhle oranžovej není ani sqwer. Myslím, že vzhledem k tomu, že:

AJP jsem sice zahlédl jen koutkem oka na výstavě

bys tohle neměl vůbec hodnotit.

Na čínský motor jsi přišel jak? A proč by měl AJP za rok skončit? Po 27 letech vyrábění motorek k tomu nemá důvod Jo a prodejce nejsem. Kdyby ano, tak bych na něm jezdil a nesháněl prachy

Můj dojem z debaty s tebou je, že jsem ti pohanil tvou hračku a ty to nemůžeš zkousnout. Takže zkus to brát jako dospělý, že se mě KTM nelíbí, že mi nesedla a u AJP to bylo naopak. Stejně jako já ti neberu, že ti KTM vyhovuje.

Naposledy editováno 26.03.2014 10:25:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:21 | Nahoru | #53
Ozzy_> Upřímně i s tlumicí vložkou je to ještě furt relativně hlučné. 350 Freeride je tišší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:24 | Nahoru | #54

Fidži_CZ píše: Ozzy_> Upřímně i s tlumicí vložkou je to ještě furt relativně hlučné. 350 Freeride je tišší.



A na tom Gasikovi (Cami) jsi nahodou nejel ? Si zkusim pujcit.

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:26 | Nahoru | #55
Ozzy_> Nejel, ani se nechystám. Mě by dělal problém ten nenastavitelnej podvozek. Třeba ještě udělají nějakou "extended verzi" :) To by bylo pak zajímavé.

Naposledy editováno 26.03.2014 10:26:59

1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:33 | Nahoru | #56
To laborujes porad s podvozkem ? Randonka nastavitelnej ma, a za celej rok jezdeni sem na nej nesahl Na trati to pochopim, ale v neustale menicim se jezdeni pocinaje silnicnim prejezdem, pokracujice polnackou, a konce roklema a trialovejma pasazema pres koreny a po skalach bych stejne porad akorat slejzal a ladil, protoze kazdy potrebuje neco jinyho. Takze ve finale je to tam jen na obtiz Pokud nejezdim porad stejnou trat na kterou bych to doladoval mi to prijde divny.

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 10:53 | Nahoru | #57
Fidži_CZ> ještě bych možná kouknul po ojetym wr250r, stavitelnej podvozek má a 10kg navíc třeba přežiješ

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 12:07 | Nahoru | #58

Fidži_CZ píše: ... Takhle oranžovej není ani sqwer ...





no, ted uz ne. Uz mu zustaly akorat oranzove slipy .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 12:49 | Nahoru | #59
Ozzy_> Jo, ale předpětí by to minimálně chtělo. A když nasadíš motardový kola tak to bude chtít přeladit.

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.3.2014 v 20:38 | Nahoru | #60

Ozzy_ píše: Ja mam zatim v terenu plny ruce 80 kilovy randonky s cinskou ctyrtaktni dvacou Ale ma to jednu strasnou vyhodu, Tu vahu. I v ostrym svahu jsem to schopnej vzdycky nejak svepomoci otocit a dostat pryc. Nejak si nedokazu predstavit co bych delal se stodvacetikilovou motorkou ).



Váha! To byl hlavní důvod proč jsem prodal KTM LC4 640 a šel do Freeride, které je o 53 kg lehčí!!! A to jsem před tím jezdil v terénu na ještě těžší Kawě KLR650

Motorku která měla 160 kg a více jsem ve výjezdu otočil max 2x a byl jsem vyfluslej na celý den!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro Juri10 1 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro DanielKu 3 13.12.2021 v 11:24 udinar
Problém s KTM Freeride 350 KTM Freeride 350 DirtBike120 14 22.4.2020 v 20:27 zdenysrx6
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro Jakub_ttr 2 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr


TOPlist