Rad by som sa dozvedel vase skusenosti so stylom podpory tela (drzania hmotnosti) pri klopeni. Vseobecne sa hovori o zachyteni tela pri naklonr pomocou nohy z vonkajsej strany o stupacku a nadrz a takyo sa zafixovat, zatial co vnutorna (vyklonena cast tela) strana, resp noha je pomerne volne polozena na stupacka.
Nedavno som sa dozvedel ze vzhladom k lepsej centralizacii hmotnosti motocykla je vhodnejsie preniest vahu prave na vnutornu stranu stupacky (noha s vystrcenym kolienkom). Par dni dozadu som to skusal s prenesenim maximu vahy na stupacku a pocit z jazdy bol pozitivny, avsak je to fyzicky hodne narocne ked som po 30 minutach prakticky ani nedokazal stat po jazde s tak namahanym stehennym svalom kt drzal velku hmotnost v kazdej zakrute.
Zaujima ma ci je podla vasich skusenosti tento sposob skutocne efektivnejsi a je na mieste zacat pracovat na svojej kondicke alebo je to nezmysel? Pripadne ma kazdy svoj "vlastny" styl uchytenia sa pri vysadnuti a kazdy je pouzitelny - do istej miery .
Dakujem za vase nazory
Pekny den a ospravedlnujem sa za formu - pisane z mobilu
Naposledy editováno 24.03.2014 12:32:11
2 reakcí na tento příspěvek okruh - sposob drzania tela pri klopeni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
ariba píše: nevysedám....a gumu sjíždím až ke kraji...
No ono se prave vysedava, aby jsi nemusel tolik klopit. Pri vysednuti projedes zatacku rychleji se stejnym naklonem. Protoze tak zmensis ucninek odstredive sily, ktera se musi vyrovnavat naklonem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
ariba píše: nevysedám....a gumu sjíždím až ke kraji...
Neříkám že je to nutný, ale až pojedeš gumu do kraje tak okolo tebe klidně druhej profrčí o 10 km rychlejc s kolenem na zemi.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
az ted jsem si vsiml ze pise na okruhu....tak sorry
Naposledy editováno 24.03.2014 13:04:32
1 reakcí na tento příspěvek okruh - sposob drzania tela pri klopeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
a to se vyplatí!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
kubacech píše: Artepx> to je ten problém vnitřní stupačky Máš celou váhu na vnitřní, trefíš díru, noha ti sklouzne a najednou máš plnou váhu jezdce na cestě a vzápětí ti tu nohu ještě přejede zadní kolo
a to se vyplatí!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Artepx píše: jj já vím
vlastní zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
kubacech píše: vlastní zkušenost?
nn, na toto bych asi neměla odvahu2 reakcí na tento příspěvek okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Z hlediska bezpečnosti zcela určitě první varianta z důvodů, které uvádí kubacech.
Z hlediska ergonomie a fyzické námahy také první varianta. Torzo mám uvolněné pouze tehdy když jsem fixovaný zvnějšku. Samozřejmě, že nevisím na nádrži ze 100 procent, vnitřní noha určitou podporu vždy poskytuje, ale čím méně, tím lépe (protože ji navíc mám v pozici, kdy je na stupačce pouze vnější hrana chodidla, vnitřní hrana je opřená "o rám". Líp tak vytočím kyčelní kloub dovnitř.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Artepx píše: nn, na toto bych asi neměla odvahu
to je o zvyku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
kubacech píše: to je o zvyku
nerada si zvykám na blbosti1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Artepx píše: nerada si zvykám na blbosti
Mírné vysednutí se občas hodí Ale na silnici běžně bohatě stačí náklon těla do středu zatáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
kubacech píše: Mírné vysednutí se občas hodí Ale na silnici běžně bohatě stačí náklon těla do středu zatáčky
no to ano, ale ne s váhou na vnitřní nohu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Artepx píše: no to ano, ale ne s váhou na vnitřní nohu
jednou jsem to zkusil a málem jsem na výjezdu zezadu trefil motorku, co jsem během průjezdu nečekaně dojel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
kubacech píše: jednou jsem to zkusil a málem jsem na výjezdu zezadu trefil motorku, co jsem během průjezdu nečekaně dojel
bratranec?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Artepx píše: bratranec?
ne, nějaký šestkový supersport Když mě bral na rovince, tak jsem čekal, že už je dávno za zatáčkou a on ji snad v zatášce tlačil
Naposledy editováno 24.03.2014 15:06:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
Artepx píše: kubacech> nebudem mu zasírat vlákno, on se pak nic nedoví
ok, přesuneme se zase do MS vlákna
Jinak k tématu váha na stupačce má za účel přesunout váhu těla co nejníže, takže až pod nádrž, za kterou se jen přidržuješ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruh - sposob drzania tela pri klopeni
SVSkritek píše: No ono se prave vysedava, aby jsi nemusel tolik klopit. Pri vysednuti projedes zatacku rychleji se stejnym naklonem. Protoze tak zmensis ucninek odstredive sily, ktera se musi vyrovnavat naklonem.
Jeste ze uz sem dawe02 nechodi