1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) velké kolo pod magnetem
Časování toho startovacího mechanismu se dá vyladit, aby se nestávalo, že se kola roztočí dřív, než zuby do sebe zapadnou. Akorát je to práce na dlouho, protože se to dělá opakovaně metodou pokus/omyl.
Co je ta podložka nahoře v té sestavě na fotce? Nepamatuju si, že by tam patřila.
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) velké kolo pod magnetem
....Časování toho startovacího mechanismu se dá vyladit, aby se nestávalo, že se kola roztočí dřív, než zuby do sebe zapadnou. Akorát je to práce na dlouho, protože se to dělá opakovaně metodou pokus/omyl.
Co je ta podložka nahoře v té sestavě na fotce? Nepamatuju si, že by tam patřila.
Jak jsem viděl na boku ty vyvrtané dirky,tak mi došlo,že je to asi vyvážené jako celek. A co mě čeká,když budu chtít to magneto sundat a a srazit ty hrany? Nevypadne na mě nic nebo nerozhodím něco? A to vyladění synchronizace se dělá jak? času i chutě do toho mám dost :) co mi chybí,jsou prachy na nové díly. 3600,-za jedno kolečko se mi dávat nechce.
a co se týče té podložky,tak to je součást toho spirálovitého vnitřku. Mám to rozdělané poprvé,tak nevím,jestli to mají ostatní jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) velké kolo pod magnetem
Vyladění se dělá tak, že se přidávají podložky mezi solenoid, který tahá za to vahadlo které přestavuje vidličku v ozubeném kole a mezi víko motorové skříně. Znamená to pokaždé rozebrat ten vahadlový mechanismus, odmontovat a vysunout solenoid (dvě matice M6), navlíknout podložku ve tvaru těsnění které tam je, smontovat, vyzkoušet... a pořád dokola.
Jde o to, že startér se musí roztočit až v okamžiku, kdy jsou zuby mírně v sobě. A ta pozice záleží právě na podložení solenoidu i na tloušťce těsnení pod motorovým víkem. Stačí tam dát silikon místo papíru a už se načasování lehce změní.
Háček je v tom, že to ani tak nebude nikdy stoprocentní. Protože když nejsou zuby natočené tak, aby mohly zapadnout mezi sebe, solenoid stejně sepne a napne pružinu, která má po pootočení kol startérem "střelít" to přestavné kolo na místo. A pokud jsou okraje zubů roztemované, pravděpodobnost úspěchu klesá.
e pozor jak jsem sundaval magneto tak na
me vypadlo sest pruzinek a sest valecku a uhl mi rozvot bo tokolecko co zene rozvod nema klinek a je hnane
od magneta
Ahoj,měl bych dotaz,jak hodně si ty zuby obrousil? Já jsem to nechtěl přehnat,tak jsem jen několik desetin až půl milimetru udělal náběhy,ale stejně ty kola do sebe nechcou. Tak nevím,jestli mám přitlačit nebo je problém jinde :( dík za odpověď (i ostatním)
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
a startovalo to jeste huř
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
Všimněte si rozdílu mezi "old style collar" a "new style collar" - u nového je zápich o 2 mm užší. Stačí do starého válečku nacpat vložku vyrobenou z pérové podložky, která se roztáhne, navlíkne a pak zmáčkne na příslušném místě a mohlo by to pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
když to nebude fungovat tak dám podložku aj na váleček. Každopádně díki za radu :DD
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
1 reakcí na tento příspěvek velké kolo pod magnetem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | Frantomas | 3 | 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf |
virago Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago | MaCoin | 0 | 5.8.2024 v 15:59 MaCoin |
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago | Pepanek | 7 | 18.6.2024 v 18:48 badyXV |
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago | Pepanek | 1 | 17.6.2024 v 09:14 ja1 |