globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky
10.3.2014 v 06:23
Zdar kolegové, měl bych dvě přihlouplé otázky
Chci své R1 (r.v. 2004) dopřát a proto koupim ukazatel zařazené rychlosti a pancéřové hadičky, a ptám se...
1. jaký ukazatel zařazené rychlosti by jste doporučili? je dobrý třeba tento? http://www.abmoto.c...azene-rychlosti.html
rád si nechám poradit, a ocenim kdo má dobré zkušenosti a hlavně bych si ho rád zapojil sám
2. jaké pancéřové hadičky? tyto se mi zdají o.k. - http://www.motorkar...asi-moto-620765.html
a opět primitivní otázka, výměnu zvládnu, ale jde mi o to, zda se to dá doma dobře odvzdušnit, a hlavně dřív než přijdu o svou nervovou soustavu
nemám na to zádný inštrumenty, takže to znamená že budu do nádobky jen dolejvat a mačkat a mačkat a modlit se aby těch bublinek bylo co nejmíň. jestli má s tim někdo zkušenost, jde to tedy třeba za dopoledne odvzdušnit? nebo to mám traději nechat na servis?
díky za pomoc

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 06:33 | Nahoru | #1
to gipro jsem měl na šestce a super Pokud jsi aspoň trochu zručný a máš pájku a izolačku, tak to zapojení je jednoduché.
A hadičky mám na aktuální mašině. S odvzdušněním je to trochu náročnější, musel jsem tomu trochu pomoct podtlakem. Jinak to nechtělo moc jít.

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 07:29 | Nahoru | #2
Mam Gipro DS (na konektor) , to jenom zapojis a ono funguje - cte info o zarazeny rychlosti z ridici jednotky. X-type ho pocita z rychlosti a otacek. Primo z nim zkusenost nemam, ale mival jsem drive PZ Racing GT 300 a nefungovalo to uplne nejlip. Muselo se nastavit, delal jsem to podle navodu asi petkrat a stejne bylo obcas trochu zmateny.
Jinak odvzdusneni je brnkacka. Vymenis hadice, nalejes brzdovku. Porid si k tomu jeste nekoho. Musis napumpovat (chvilku to trva), v nadobce musis porad mit kapalinu, tzn. porad sledovat a dolejvat. No a jeden bude pumpovat a druhej dole odvzdusnovat. Nasadis na odvzdusnovak hadicku, napumpovat a drzet, dole povolit odvzdusnovak - potece brzdovka s bublinkama, utahnout odvzdusnovak, teprve pak povolit paku brzdy. Tento postup dokola do zblbnuti nez potece nekolikrat za sebou jenom brzdovka bez bublinek. Vepredu je to krapet vetsi zabava protoze tam mas dva kotouce.

Sorry za interpunkci, pisu z mobilu.

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 07:57 | Nahoru | #3
Az to budes mit odvzdusneny, tak to urcite nebude eno nuno. Hooodne pomuze pres noc pritahnout packu brzdy k riditkum ( ja to nekolikrat obmotal provazkem) a pres noc bublinky odejdou do nadobky. Vecer jsem mel packu jak blato a rano jak beton. Taky jsem nedavno menil za hell

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 08:37 | Nahoru | #4
Hell brzdové hadice mám na FZ1 taky. Doporučuju-hezké zpracování, dobrá cen, funkčnost parádní. Já vybral carbon look a nerezové banjo-super kombinace. Ty barevné variace pro mně už tak atraktivní nejsou a pokud si objednáš barevné banjo, tak pokud se nemýlím, tak k nim stejně dostaneš nerezové šrouby-takže to barevně stejně neladí.

Odvzdušňoval jsem taky bez použití speciálního nářadí. Vrchem jsem doléval a mačkal a mačkal. Dělali jsme to ve dvou. Už jsem to po asi hodině pumpování chtěl vzdát a konečně se dole kapalina objevila. Strašná pakárna, ale povedlo se. Mít doma dobrou injekční stříkačku, tak to raději budu tlačit spodem přes ovzdušňovák.

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 08:37 | Nahoru | #5

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 08:47 | Nahoru | #6
výměnu brzdovky jako takový dělám každý rok, ale nikdy nebylo potřeba odvzdušňovat. vždy tam kapalina byla (stará - nová)
teď mám ale z toho trochu vítr, protože ty hadičky budou prázdné a to odvzdušňování je pakárna (znám to z auta)
ale snad to zvládnu. zkusim sehnat nějakou stříkačku a naprat tam tu brzdovku ze spoda pod tlakem

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 09:16 | Nahoru | #7
GiPro

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 10:03 | Nahoru | #8

Zx-10RCarlos píše: GiPro



tak už jsem objednal to, co mám v odkazu, tak snad to zvládnu zapojit

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 10:12 | Nahoru | #9
Já mám Gipro DS, funguje stoprocentně. Jak píše Piwell, jenom nacvakneš na konektor a hotovo. Sice je cca o 700,- dražší, ale to zapojení je jednoduché a není co zkazit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 10:37 | Nahoru | #10
Bafan21> jenže u některých motorek není kam zacvaknout a musíš objednat typ, co to počítá z otáček a rychlosti...a to se taky jen nacvakne, ale napájení musíš někam zapojit na kabel, takže cín a pájka...

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 11:55 | Nahoru | #11

choze69 píše: Bafan21> jenže u některých motorek není kam zacvaknout a musíš objednat typ, co to počítá z otáček a rychlosti...a to se taky jen nacvakne, ale napájení musíš někam zapojit na kabel, takže cín a pájka...



Tak tak, zrovna jsem prolítnul tu jejich "tabulku" a na R1'04 jde jenom X-Type.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 12:14 | Nahoru | #12
choze69> Nic letovat nemusí. Mám X-type na ZRX 1100 s mechanickým tachometrem,takže dle typu
motocyklu objedná montážní sadu se snímačem rychlosti. Já ji mám namontovanou na zadní kyvce
a snímá šrouby rozety. Ostatní dráty jsou zapojený dle návodu pomocí skřípacích konektorů nebo jak se to jmenuje(kabelová spojka).Funguje stoprocentně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 12:52 | Nahoru | #13
tibi> ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 13:38 | Nahoru | #14
Piwell> Jj,to je ono

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 13:43 | Nahoru | #15

tibi píše: Piwell> Jj,to je ono



To je na hovno ...

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 13:49 | Nahoru | #16
Piwell> Byla to součást balení,tak proč vymýšlet něco jiného? Navíc to zvládne i laik.

Ukazatel zařazené rychlosti + pancéřové hadičky

10.3.2014 v 16:56 | Nahoru | #17
Montoval jsem gipro-X na R6ku a zadny problem.

Jeden nacvakavaci konektor, a pak napichnout 2 draty. Otacky + napajeni (vzal jsem ze svetel, kdyz je na kruzitku stejne nemam).

Prace na hodinku i se zvednutim nadrze, hledanim spravnych kabelu a programovanim gipra na stojanu. Od ty doby jen jednou zlobilo (pri vyssich otackach nez 10 tisic zacala hazet paznaky na displeji). Podle navodu sem zrezetoval a znova naprogramoval gipro a zase chodi ok.

Za me spokojenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35784 Včera v 14:58 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist