2 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
Pokud se to pootočilo všetšinou to odnese držák uhlíků, u mne to bylo až tak daleko že se prohnul a ustřihly se zarážky tím pádem se změní poloha uhlíků vůči komutátoru a startér pak neměl sílu.
Naposledy editováno 06.03.2014 07:46:51
1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
Naposledy editováno 06.03.2014 08:02:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
Jinak mi přijde, že těch 20.000km je asi těch posledních, co ta tvá motorka najela. Jiné vysvětlení by bylo jen to, že jí někdo ku..vsky zatápěl pod kotlem. Jinak by přeci nemohla až tak vypadat. Já mám na tachometru 30tkm a myslím, že ta motorka má min. jednou tolik. Ale je to jen pocit.
Ale přeci jde o to, v jakém je stavu a ne kolik má na tachometru, že?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
Ch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
Čau tak naměřil jsem následující :
Velkej černej : Síla něco pod 2mm tak 1,8 (dal bych 2mm) vnitřní průměr 56mm
Červenej : Síla 2mm vnitřní průměr 55mm
Malej černej: Síla 2mm vniřní průměr 7mm
Ber to radši s rezervou docela blbě se to měří na přesno... ikdyž i kdyby sis vzal od každého kroužku 2 velikosti tak to pořád vyjde o hodně levněji než originál...
1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
SBR ( pryž pro méně náročné požadavky)
NBR (pryž odolná olejům )
EPDM (pryž ředěným kyselinám ,odolná ozónu a povětr.vlivům)
CR Neopren (pryž odolná povětrnostním vlivům , ozonu )
VITON ( pryž odolná benzínu , chemikáliím , teplotám do 250°C )
SILIKON ( pryž odolná teplotám 180°C , do potravinářství )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100
Ještě se chci zeptat , když uvolním všechny šrouby co drží startér .....půjde normálně
vyndat ? Jinak mám najeto 23500km , startuje v poho bez žádných pazvuků.
Předem díky za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |