globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tajemná závada
2.3.2014 v 18:52
Zdravím všechny zasvěcené do nesmyslných závad. Upozorňuji, že jsem střízlivý. GPZ mám po servisu. Jezdím týden a pomalu se mi plíživě objevuje občasné vynechání motoru při akceleraci nebo volnoběhu. Tak 2x škubne a zase jede jak má. Dnes mě ovšem dostala. Vrátil jsem se po 50 km jízdy - zastavím a chci dát motku na boční stojan - chcípla. Sednu na ni zaklapnu stojan - chytne na cvrnk startéru nakloním ji na levou stranu (stojánek zaklapnutý) a chcípne. Opakuji asi 10x a pokaždé stejné - buď chcípne nebo má nepravidelný chod s viditelným poklesem svítivosti kontrolek. Za dvě hodiny jsem se vrhl do garáže na akci hledaní závady a nic se neděje. Jede bez problémů. Nechcípá. Nechce se mi celou sezonu jezdit jen pravé zatáčky. Nečekám radu. Jen se chci podělit o radosti nové sezony.

1 reakcí na tento příspěvek Tajemná závada

2.3.2014 v 18:57 | Nahoru | #1
Nevim,neznám tuhle mašinu,má náklonové čidlo?

(reakce na) Tajemná závada

2.3.2014 v 19:00 | Nahoru | #2
burdus> Nemá. Je to cestovní dvouvál motor jako ER-5, KLE 500 nebo EN 500.

Tajemná závada

2.3.2014 v 19:14 | Nahoru | #3
a) když vyhodíš bočák se zařazenou rychlostí, tak se motor vypne - je tam čidlo, takže to je normální. někdy, když je blbě vyřazeno, tak to může udělat. pokud tohle nedělá pravidleně na neutrálu, tak to není vada
b) k lepšímu chodu vždy pomohou nové svíčky, já doporučuju Brisk, NGK se mi moc neosvědčily
c) jinak zkus zkontrolovat kontakt na baterce a dráty, podle mě máš někde špatný kontakt. Mě kdysi dělala, že jsem jel jel, vypnul motor a zaboha nemohl ten zahřátý motor nastartovat. neházelo to jiskru. ale to bylo až poté, co mi při výměně chladicí kapaliny trocha utekla na svice, takže se to tam asi nějak zalepilo.

Naposledy editováno 02.03.2014 19:19:03

Tajemná závada

2.3.2014 v 19:19 | Nahoru | #4
To bude někde počátek špatného elektro.spoje. Podívat se po paticích,zdali se na nich neprojevuje tavení z nich zčernalé dráty,prohlédnout dotažení pólů na baterce,atd...Možná,že dosluhují kabely okolo krku řízení.

Tajemná závada

2.3.2014 v 19:51 | Nahoru | #5
Ahoj, známej ma kawu klr 600 a teď řeší úplně stejnej problém
Vyměnil baterku, protože když jí vyndal a otočil tak zhasínaly kontrolky, samozřejmě i když byla v motorce a naklonil jí.
No zlepšilo se to, ale když jede přes nějakou nerovnost tak prý pořád vynechává, takže asi ještě někde špatnej kabel.

Tajemná závada

2.3.2014 v 21:00 | Nahoru | #6
Díky za rady. Svíce jsou nové. Ten bočák jsem vyhodil bez rychlosti a stejně potom chcípala i se zaklapnutým. Ale ta baterie by mohla být problém. Je tam podivné napojení přes mosaznou redukci. Vyndám baterii a použiji jinou . Uvidím.

Tajemná závada

3.3.2014 v 03:58 | Nahoru | #7
Me se zase stalo, ze byla dobita elektrika tazena kolem krku rizeni. Pri zataceni na jednu stranu to fungovalo a na druhou uz ne. Dopadlo to tak, ze jsem svazek kompletne vyndal ven z motorky, a vsechno prosel. Spatny kabely jsem nahradil novyma a vsechno zaizoloval do smrstovaci buzirky. Byl to sice vopruz na celej den, ale aspon mam ted pokoj.

Naposledy editováno 03.03.2014 03:59:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist