1 reakcí na tento příspěvek Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
3 reakcí na tento příspěvek Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
hondic77 píše: www.tipmoto.com/motorky/bmw/250191-s-1000-rr.html
Prej se ty Báwa sypou-nějaký roky, slyšel jsem něco o motorech
Carlosovi z MH vyběhl pastorek i s hřídelí z bloku ven.../byl to asi Stock/
Proč z litru GSX-R chceš na něco vůbec přejít, když chceš znovu SS...?
Pořád je to stejná palba, všechny mají +/- 180 koní a na všech se sedí +/- stejně.
Jasně, strhnu se tu přestřelka, že Báwo má 200 a elektroniku.
Ale zajímá mě normální názor.
Jezdil jsem na GSX-R 750 a využít se dá jen na rovině
Chápu, když někdo chce funglovku, aby neutrácel za servis a při dlouhých cestách Evropou neriskoval, že zůstane viset někde tisíce kiláků od domova. Jenže se 180tis chceš znovu jetou.
V čem pak bude výhoda...?
Znovu říkám, že mě to zajímá jako průzkum.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
hondic77 píše: www.tipmoto.com/motorky/bmw/250191-s-1000-rr.html
Pro rozšíření mých obzorů:
Proč se takový zázrak prodává??? Vždyť majitel s tím musí být spokojený jako s ničím na světě, ne?
zrovna K4 ma koni jen 164, novejsi motorky maj o 20 i 30 koni vic a to je dost poznat, na druhou stranu oproti konkurenci jede uz od K1 znatelne dobre od spodu, cili pak zalezi (a to sem uz zminoval) koho co bavi, kde motor nejradsi toci, v jakych tockach nejradsi zveda na zadni, jestli jezdi casteji na okruhu atd atd, faktoru a rozdilu mezi SS je mraky, ze maj vsechny +/- 180 koni je brutalni zjednoduseni
a ze jde vykon vyuzit jen na rovine , mi jako vysvetli jak chces vykon vyuzivat v zatackach? vzdycky vyuzijes vykon pri akceleraci a ta je na vyjezdu ze zatacky a na rovine prece...
Naposledy editováno 02.03.2014 01:48:44
hondacbf1000 píše: Pro rozšíření mých obzorů:
Mě zajímá ze sociologického průzkumu jiná otázka:
Proč z litru GSX-R chceš na něco vůbec přejít, když chceš znovu SS...?
Pořád je to stejná palba, všechny mají +/- 180 koní a na všech se sedí +/- stejně.
Jasně, strhnu se tu přestřelka, že Báwo má 200 a elektroniku.
Ale zajímá mě normální názor.
Jezdil jsem na GSX-R 750 a využít se dá jen na rovině
Chápu, když někdo chce funglovku, aby neutrácel za servis a při dlouhých cestách Evropou neriskoval, že zůstane viset někde tisíce kiláků od domova. Jenže se 180tis chceš znovu jetou.
V čem pak bude výhoda...?
Znovu říkám, že mě to zajímá jako průzkum.
Proč se takový zázrak prodává??? Vždyť majitel s tím musí být spokojený jako s ničím na světě, ne?
..nechtěl jsem přispívat ,ale musím
..bez urážení,ale asi máš přehled a obzor a zkušeností velmi úzké a malé!
..u každého "stroje",se dá výkon a vlastnosti využít..záleží na mnoho okolnostech a situaci a konkretní "akci"!
...a k věci:..po roce 2005 se vývoj motocyklů SS a SBK posunul opět výrazně dál..hlavně technicky...viz.brzdy,rámy,antihoping,převodovky a i motory a výkon..prostě vývojově a konstrukčně nové typy.
...a po roce 2010 k tomu přibyla i "elektronika" a další technické novinky,i u seriových strojů,které výrazně změnily možnost využití moderních strojů..jezdecky a i bezpečnostně!
..takže modely cca 10 roků staré se prakticky s "novějšímy" nedají srovnat..jasně pro někoho zbytečnost a nebo ,kdo to nezná a neví a nemá zkušenosti a odjeté km na nových motorkách ,jak píše i ty,pro něho je to stejné a vlastně nezná a nepozná rozdíl!
hondacbf1000 píše: Pro rozšíření mých obzorů:
Proč se takový zázrak prodává??? Vždyť majitel s tím musí být spokojený jako s ničím na světě, ne?
..bez komentáře"..ty jsi fakt expert!
..třeba potřebuje peníze!...a mnoho dalších důvodů je možno vyjmenovat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
martin1 píše: Prej se ty Báwa sypou-nějaký roky, slyšel jsem něco o motorech
Carlosovi z MH vyběhl pastorek i s hřídelí z bloku ven.../byl to asi Stock/
Já to slyšel o Ducati,Suzuki,Yamaze a Hondě...a trochu i Aprilie a i Triumph!
..a nejvíce se sypou KTM..říkal Franta!
Naposledy editováno 02.03.2014 10:39:51
1 reakcí na tento příspěvek Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
V provozu ti udela stejnou sluzbu, jak S1000RR a po uprave pojede i na dlouhych rovinkach brnenskyho dromu stejne.
1 reakcí na tento příspěvek Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co by jste mi poradili, na co přejít po GSX-R 1000
Sonicek píše: Jak říká Bubrak, každej SS je úplně jinej, stačí sednou a hned poznáš rozdíl. A mimo to, je to taky už 10 let co moje motorka sjela z pásu, takže si myslím, že za tu dobu ušel vývoj o poznání dál. Když jezdíme tady s kámošem co má Blada 08, tak se musím docela snažit aby jsem mu stíhal..prostě ten výkon a průběh je někde poznat a to se nadá vůbec hovořit a podvozku. Myslím si, že dobrá volba by byla Gixer K6, ale kolik je jich v dobré formě, aby stály za ty love. Ve srovnání cen K6-K7 není skoro žádnej rozdíl, ale K7 už nebyla zas taková pecka (vetší váha, horší geometrie) R1 do ruko 06 mi nic nedá, ten 5 ventil prostě jede až nahoře a co jsem koukal na průběh ve srovnání s mou K4 je to dost podobný. Když už utratit prachy, tak aby to byla ta nejlepší varianta. K4 mi teď prostě po roce přijde, že to nechce moc jet. Chybí ji taková to dravost a hrubost, těžko se to popisuje, ale pacienti co to znají, určitě pochopí
I na slušnou K5/K6 se dá ještě v inzerátech narazit...