globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu: Servis v 50 tis. km
24.2.2014 v 22:06
Zdravím, chtěl bych se zeptat, co všechno zkontrolovat (vyměnit) v 50 tis.km (krom běžnýho servisu), aby motor a všechno okolo šlapalo i nadále tak jak šlape a vydrželo to nejlíp dalších 50 tisíc

Díky za rady

Naposledy editováno 24.02.2014 22:10:14

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

24.2.2014 v 22:25 | Nahoru | #1
Asi bych postupoval podle manuálu, resp servisního plánu

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

24.2.2014 v 22:28 | Nahoru | #2
vystrojit pohřeb, páč tolik km žádná motorka nedá
a nebo jí nechat omladit o 30 tkm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

24.2.2014 v 22:47 | Nahoru | #3
Jindrej> Kdybych věděl kde je

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

24.2.2014 v 23:04 | Nahoru | #4
Dobré by bylo, kdyby si zjistil kolikrát už to má najeto tech 50tis.km

(reakce na) Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

24.2.2014 v 23:40 | Nahoru | #5

J.e.r.r.y. píše: Jindrej> Kdybych věděl kde je



no, je pravda, že to dá dost práce, najít manuál třeba tady na m.cz
chtělo by to třeba nebejt línej, nebo neschopnej

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 00:34 | Nahoru | #6
Tak já nechal na svým sradovi 750 v 46 000 km udělat spojku ( komplet včetně koše a ložiska), ventily, rozvody, vyměnit ložiska v kolech, repasovat vidlice a zadní tlumič + tlumič řízení.
Sranda za 20 000...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 02:07 | Nahoru | #7

Krawatasakin píše: Tak já nechal na svým sradovi 750 v 46 000 km udělat spojku ( komplet včetně koše a ložiska), ventily, rozvody, vyměnit ložiska v kolech, repasovat vidlice a zadní tlumič + tlumič řízení.
Sranda za 20 000...



já měl na fárošovi při 80 tkm spojku pořád origo a byla jak nová
ale asi to hodně záleží na tom, jak jí "dáváš na prdel"

(reakce na) Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 06:17 | Nahoru | #8

Krawatasakin píše: Tak já nechal na svým sradovi 750 v 46 000 km udělat spojku ( komplet včetně koše a ložiska), ventily, rozvody, vyměnit ložiska v kolech, repasovat vidlice a zadní tlumič + tlumič řízení.
Sranda za 20 000...



tos zase někoho okradl, že jsi měl na to peníze nebo jsi odstrojil motorku nějakému známemu, co jsi mu ji hlídal u sebe v garáži

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 07:30 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 07:32 | Nahoru | #10
Jerry: ja bych doporucil se do motoru (pokud slape a radi) moc nesrat, a udelat prave jen tu vymenu. A zbytek penez vrhnout do "nepodstatnejch" veci jako gumy, podvozek (repase predku i zadku) atd A krome toho ze bude jezdit, tak bude jezdit i dobre

(reakce na) Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 08:18 | Nahoru | #11

Ozzy_ píše: Jerry: ja bych doporucil se do motoru (pokud slape a radi) moc nesrat, a udelat prave jen tu vymenu. A zbytek penez vrhnout do "nepodstatnejch" veci jako gumy, podvozek (repase predku i zadku) atd A krome toho ze bude jezdit, tak bude jezdit i dobre



asi tak, kromě věcí který by se měly dělat průběžně, jako všechny náplně, ventily, svíčky, brzdy, bych akorát repasoval podvozek, možná ložiska v kolech. U ostatních věcí nemá smysl se v tom preventivně hrabat.

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 08:24 | Nahoru | #12
Nevim jak u tehle motky, ale treba u me se pri servisech neresi lozisko rizeni a v techto km by si zaslouzilo minimalne kontrolu.

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 09:39 | Nahoru | #13
Spojku, pokud neprokluzuje, nechat tak, určitě to ložisko krku řízení, možná ještě bych změřil opotřebení kotoučů. Kontrola napínáku rozvoďáku a ventilových vůlí a pak ten podvozek! Určitě bych nic neměnil preventivně...

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 11:23 | Nahoru | #14
oukej, díky moc

(reakce na) Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

25.2.2014 v 16:21 | Nahoru | #15

mára929r píše: já měl na fárošovi při 80 tkm spojku pořád origo a byla jak nová
ale asi to hodně záleží na tom, jak jí "dáváš na prdel"


Je to bývalá okruhovka (ted i budoucí) takže jsem spojku nechal pro sichr vyměnit. (Ještě by tam sezónu vydržela).
Svíčky, olej, filtry, ložisko v krku, to všechno se taky měnilo. Stokorunovy položky a naskace to jako svine.

Prosím o radu: Servis v 50 tis. km

29.9.2014 v 14:40 | Nahoru | #16
Zdravím mohlo by to patřit k témuž tématu chtěl jsem se zeptat jestli lze někde najít nebo někdo má český uživatelský manuál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie


TOPlist