paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Gixxer 6 vs 7,5
Čaute, projel sem tu tisíce vláken a stejně sem se rozhod napsat svůj problém a obrátit se na Vás všeci s žádostí o radu :D
Dal jsem dohromady prachy a chci koupit gixxer K4-K5 a nevim, jestli 6ku nebo sedmpade.
Povětšinou jezdim s batůžkem, ale když jedu sám, tak si rád zajedu pilu, na což mi už můj 6kovej bandit nestačí :D 80 % všech projížděk ale budem absolvovat ve dvou. Chci raketu, ale ne zas aby mi při každym otočení heftu šlo kolo do nebes. Na dlouhý vejlety do ciziny ponechám bandasku, takže budem absolvovat vejlety jenom kolem komína, žádný štreky. Bohužel nemam možnost se na těhle strojích svíst a proto by mě zajímalo, co byste doporučili. O litru vůbec nepřemejšlim, do toho nepůjdu 100%. Chtěl bych vědět od těch, co na těhle strojích jezděj, jestli má smysl kupovat šestku, nebo se mi na tohle ježdění hodí víc 750. Primární otázka tedy zní, originálně , koupit 600 nebo 750? :D díky za názory

Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 10:09 | Nahoru | #31
GSXR Tác!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 10:21 | Nahoru | #32

Rebel83 píše: mno nevim no



Tak tohle už dáávno neplatí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 10:50 | Nahoru | #33

Erfa píše: Tak tohle už dáávno neplatí

co neplatí prosimtebe?

3 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 11:18 | Nahoru | #34

Haesty píše: 750 Vypadá jako šestka,jede jako litr


Asi si na litu nikdy nejel co? Kdyby jo tak tohle nikde nenapíšeš. Když přesedneš s litru na 750, když to přeženu tak to je jak motorka a odstrkovadlo, nemá to žádnej spodek, když otočíš plynem tak se nic extra neděje, zato když zatáhneš na litru tak už je to slušný porno

Nevím kdo toto vymyslel že "750 váži jak šestka a jede jak litr" je to blbost

Nixxik- pokud chceš jezdit ve dvou tak 600 nekupuj, bude to pod tebou knučet ale nepojede to, bude se trápit motorka i ty

2 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 12:21 | Nahoru | #35
Vy jste všihcni chytrý jak radio...GSX-R 750 co váží opravdu skoro stejně jak 600ccm je odstrkovadlo...To mě poser. Každej druhej má litra a doporučuje litra ale na silnici pak otevírá plyn na 50%..To pak musí být zábava. Nehledě na to že on po banditovy 600ccm přesedne na K5 1000 co má 120nm a omylem přidá kde nemá a potáhá ho to tak že ...Měl jsem R1 99 karbec naladěnou, pár km jsem najel na gsx-r 1000, nějaký dvouválce a haybusa pod. A pak sem se vozil na Gsr-r 750 k5 a hned bych to vyměnil. Od 5-6 tis bylo kurva poznat že nejedu na 600ccm. A od 10 tis se odlepovalo přední kolo do vzduchu. Lehký, menší setrvačný hmoty motoru apod. Ty uplně nový 750 už nejedou ve spod jak k4-k7. To je pro vás kurva 150 koní málo?

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 12:37 | Nahoru | #36
Být tebou bych výběr rozdělil na 750 a 1000. I tak bych volil 750. Měl jsem K2 a byl jsem z ní nadšenej. Neskutečná hračka s výborným motorem. Podvozkově jsem jí měl zrepasovanou a i tovární podvozek šel vyladit a funguval precizně. Rozhodně doporučuju nastavitelný tlumič řízení (mrkni ke mně do profilu, tam je toho víc). Výkon ti chybět nebude - rozhodně ne v porovnání s Banditem. Já měl GiXeRo společně s Busou a litra jsem nechtěl, protože jednu výkonou motorku jsem už doma měl. Nedostatek výkonu jsem pociťoval akorát v prudkých kopcích na výjezdech z měst / obcí, protože tam kde jsem měl s Busou s přehledem 260 a víc, jelo GiXeRo "jen" 240 km/h - 250 km/h. Že se to musí točit oproti litru - jo, je to tak, ale pokud to bude druhá motorka do garáže na vyřádění, tak to lze brát jedině jako plus, ne? Oproti šestce jede sedmpade od cca 6 - 7000 otáček sakra víc. Takže za mě ve čtyřválu 750 a ve dvouválu litr (klidně i víc) = ideální kombinace. Jo a jestli budeš jezdit 80% jízd s batůžkem, tak ti po přestupu z Bandita "poděkuje".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 13:21 | Nahoru | #37

Smrči-GSX-F píše: Být tebou bych výběr rozdělil na 750 a 1000. I tak bych volil 750. Měl jsem K2 a byl jsem z ní nadšenej. Neskutečná hračka s výborným motorem. Podvozkově jsem jí měl zrepasovanou a i tovární podvozek šel vyladit a funguval precizně. Rozhodně doporučuju nastavitelný tlumič řízení (mrkni ke mně do profilu, tam je toho víc). Výkon ti chybět nebude - rozhodně ne v porovnání s Banditem. Já měl GiXeRo společně s Busou a litra jsem nechtěl, protože jednu výkonou motorku jsem už doma měl. Nedostatek výkonu jsem pociťoval akorát v prudkých kopcích na výjezdech z měst / obcí, protože tam kde jsem měl s Busou s přehledem 260 a víc, jelo GiXeRo "jen" 240 km/h - 250 km/h. Že se to musí točit oproti litru - jo, je to tak, ale pokud to bude druhá motorka do garáže na vyřádění, tak to lze brát jedině jako plus, ne? Oproti šestce jede sedmpade od cca 6 - 7000 otáček sakra víc. Takže za mě ve čtyřválu 750 a ve dvouválu litr (klidně i víc) = ideální kombinace. Jo a jestli budeš jezdit 80% jízd s batůžkem, tak ti po přestupu z Bandita "poděkuje".



Právě: Ty 80% jízdy ve dvou..NA to by bylo dobré spíš fazer 1000 s polokapotou a nebo něco podobnýho

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 14:29 | Nahoru | #38
gsxrrridet> tak přesně tuto větu použila suzuki v roce 2000, když představila y2k. a ta ve své době měla opravdu váhu 600 a výkon litru. od té doby samozřejmě litry prošly dlouhou cestu, kterou odstartovala R1 přes GSXR a potom se přidaly i Honda s Kawou. Je jasné, že pro 750 hovoří jasně nevýhodně chybějících 250 ccm, ale skoro stejný rozdíl jako mezi 750 a 1000 je mezi 600 a 750

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 14:33 | Nahoru | #39
AdosR> Tak po banditovi by asi bylo opravdu vhodnejsi gsxr 750 , ale asi zalezi jak kdo je vyjezdeny. Ja mam fazera jako prvni moto najeto na nem 20000km z toho hodne v Sosnovy a parkrat v Mostu a Srad 750 me teda moc nenadchnul, naopak z litrovyho monstru ktery ma 95 koni jsem byl daleko vic nadseny jak to melo silny stred a nemuselo se to tocit aby to nejak jelo, to samy hayabusa to bylo taky super svezeni, jasny ze u takovy motorky na silnici nikdy nevyuzijes potencial motoru naplno, ale me by asi ani nevadilo to netocit furt k cervenymu. Hlavne na silnici clovek ctyrvalej mensich objemu ani kolikrat nemuze vytocet poradne protoze uz prijde zatacka, tak mi prijde mozna lepsi koupit neco co ma vetsi objem a uzivat si zatah ze zatacky uz v nizkych otackach a necekat nez na 750 vytocic 7000-8000 a pak se to teprve poradne rozjede. Tot jen muj nazor

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 15:05 | Nahoru | #40
gsxrrridet> Jel jsem SV1000N,Hondu X11,Hondu CBR 1000F a ještě dvanáctkovýho Bandita a troufám si říct,že by jim dalo 750 Gsx-r na prdel

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 15:06 | Nahoru | #41

AdosR píše: To je pro vás kurva 150 koní málo?



ano

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 15:10 | Nahoru | #42

gsxrrridet píše: Nixxik- pokud chceš jezdit ve dvou tak 600 nekupuj, bude to pod tebou knučet ale nepojede to, bude se trápit motorka i ty



Jezdim z 95% ve dvou a nevidim problém Nemám pocit,že by se motorka nějak trápila.Litr mi přijde naopak zbytečně nevyužitej (kort na naše silnice) pokud nejezdíš dálky.Je to akorát o krouťáku.Stejně můžeš jet 50/70/90/130km/h a to dneska jede kdejaká 125ka

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 15:26 | Nahoru | #43
Šel bych do 750 ač mám 600 RR ale aby to jelo musím točit u omezovače jinak nestíhám. Mě to ale baví takže si nestěžuji, jen pokud jezdíš ve 2 tak už bych koukl i po litru.
Však je to vše jen o kroutáku, všechno to jede jak prase i šestka, jen se ti bude pohodlněji jezdit ve dvou s větším objemem

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 15:55 | Nahoru | #44

dareckov píše: Šel bych do 750 ač mám 600 RR ale aby to jelo musím točit u omezovače jinak nestíhám. Mě to ale baví takže si nestěžuji, jen pokud jezdíš ve 2 tak už bych koukl i po litru.
Však je to vše jen o kroutáku, všechno to jede jak prase i šestka, jen se ti bude pohodlněji jezdit ve dvou s větším objemem



1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 16:16 | Nahoru | #45

Haesty píše: gsxrrridet> Jel jsem SV1000N,Hondu X11,Hondu CBR 1000F a ještě dvanáctkovýho Bandita a troufám si říct,že by jim dalo 750 Gsx-r na prdel


Samozřějmě jsem myslel porovnání gsxr 1000 a gsxr 750 a né tady SV1000, která má sice krouták diky 2V, ale to je tak všechno.
Puč si litra od gsxr a pak 750 a porovnej a pak uznáš moje tvrzení.

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 16:48 | Nahoru | #46
gsxrrridet> To je jasný,že rozdíl mezi 750 a 1000ccm bude znát.Jen říkám,že tam už je to jen o krouťáku,jinak žádnej jinej rozdíl mezi nimi není.Maximálku budou mít stejnou,jen litr se na ní dostane rychleji.

Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 16:58 | Nahoru | #47

Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 18:32 | Nahoru | #48
taky bych spíš na ježdění ve dvou zvážil třeba toho fazera 1000

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 19:37 | Nahoru | #49
No a co B12. Nějákej vykon tam je ,ve dvou v pohodě.
Litr je pro puberťáky

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 20:15 | Nahoru | #50

soson20 píše: No a co B12. Nějákej vykon tam je ,ve dvou v pohodě.
Litr je pro puberťáky



Psal, že si občas rád zajede pilu. Už jsi někdy viděl jet někoho na B12 pilu?

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 20:36 | Nahoru | #51
Tak u někdo je pojem "pila" symbolem překračováni rychlostních limitů mimo obec tz.91km/h nedej bože 92km/h, v tom případě by bala vhodná i malínkatá cbr 125RRRRR
Pod pojmem pila si předtavuju 200+ všude (obec, vesnice 51km/h) kolena a ramena pořád přilepený na asfaltu.

Je třeba si stanovit pojmy a poté se zabývat dalšími zkutečnostmi.

Ale litr je litr

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 20:45 | Nahoru | #52
Tak do 200 v obci stačí!
Vše je o kompromisu. Jinak hlasuji pro litr.
A na moje slova dojde!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 20:46 | Nahoru | #53

gsxrrridet píše: Tak u někdo je pojem "pila" symbolem překračováni rychlostních limitů mimo obec tz.91km/h nedej bože 92km/h, v tom případě by bala vhodná i malínkatá cbr 125RRRRR
Pod pojmem pila si předtavuju 200+ všude (obec, vesnice 51km/h) kolena a ramena pořád přilepený na asfaltu.

Je třeba si stanovit pojmy a poté se zabývat dalšími zkutečnostmi.

Ale litr je litr



Je fakt, že pojem pila je relativní.

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 21:45 | Nahoru | #54

Smrči-GSX-F píše: Je fakt, že pojem pila je relativní.



Pila je pocitová věc
kolegové jezdí pilu imrvére a přitom já se s nimi v klidu kochám sem-tam tam hodím dvojku
pak 10min počkám a závidím jim že můžou ject pilu celou dobu a užívají si to.
Pak se u kafe každý pochlubí jak jel pilu a já se pochlubím jak jsem jel na spotřebu

Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 22:19 | Nahoru | #55
Když je tady řeč o tom, že 750 má váhu 600 a výkon 1000, tak by mě zajímalo, jak je to myšleno. Třeba litrová K5 má asi o 30 koní více a váhu stejnou, jako 750 stejného ročníku...
Edit: Pokud je to tak, jak píše Kubát, tak by se to ještě dalo pochopit, ale už o rok později se to s příchodem litru docela měnilo...

Naposledy editováno 21.02.2014 22:26:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

21.2.2014 v 22:19 | Nahoru | #56

soson20 píše: Tak do 200 v obci stačí!
Vše je o kompromisu. Jinak hlasuji pro litr.
A na moje slova dojde!

Super avatar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

22.2.2014 v 04:15 | Nahoru | #57
Rebel83> Exploited oujéé

Gixxer 6 vs 7,5

22.2.2014 v 11:30 | Nahoru | #58
750 nebo litr, o život/papíry můžeš přijít i na 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

22.2.2014 v 13:46 | Nahoru | #59

Haesty píše: Rebel83> Exploited oujéé

mno minulý čtvrtek dostal Wattie infarkt

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

22.2.2014 v 14:03 | Nahoru | #60
Rebel83> Vím,četl jsem to na na netu.Snad bude v pohodě a nezanechá to na něm žádný následky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist