paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klub příznivců motocyklů Intruder
18.1.2012 v 22:28
Zdravím vás pánové a dámy, bude tomu na jaře rok kdy jsem si pořídil svou druhou motorku Intruder VS 800. Tenhle vetřelec mne nadchnul a věřím, že nejsem jediný. Napadlo mne - co shromáždit všechny příznivce této mašiny? Znám například nadšence Hondy Shadow a vím že existují i nadšenci Kawasaki Vulcan riders. Zajímalo by mě, zda sdílíte se mnou někdo to samé nadšení, spojit všechny jezdce Intrudra, ať už se bude jedna o VL 125 nebo VS 1400.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

7.1.2014 v 21:51 | Nahoru | #121
pijanst> Tak to jsem si myslel že máš tu svojí mášu víc prolezlou.VS 800 čerpadlo má u všech ročníků výroby.S porovnáním s VS 1400 je jen jinak zapojený.Nejde spustit samostatně ale začíná pracovat až v okamžiku startování,což je pro někoho právě ten problém nastartování po dlouhém stání.Proto tam taky není slyšet žádný bzučení čerpadla.I to má ale řešení a dá se zapojit na samostatné tlačítko. Na obrázku je část toho čerpadla vidět pod tím krytem (ty dvě zahnutý kolínka a na nich hadičky) to je přívod z nádrže a výstup do krbeců (žádnej samospád).





Naposledy editováno 07.01.2014 22:01:09

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

7.1.2014 v 22:23 | Nahoru | #122
kutil1: A není jednodušší přepojit to čerpadlo natvrdo na spínačku? To řízení z jednotky zapalování je stejně jen kvůli tomu, aby se čerpadlo zastavilo když motorka lehne a motor chcípne - jinak by čerpadlo pracovalo dál a protože ventily v karburátorech se vleže nezavřou, benzín by tekl přepady na silnici a hrozilo by vzplanutí. Ale to by se dalo vyřešit vypnutím klíčku nebo červené kolíbky.

Klub příznivců motocyklů Intruder

8.1.2014 v 08:01 | Nahoru | #123
aloha....precetl jsem si par radku jak by jsi chtel spachat sraz urciteho modelu...moje zkusenosti ti muzou pomoci do budoucna..... pred 12 lety jsem vsude obvolaval majitele motocyklu Honda Magna,na ruznych srazech strkal papirky s telefonem na nadrze,reagoval na prodejce at mi poslou kontakt ma noveho majitele....po urcite dobe jsme se sesli v jedne knajpe a nova parta byla na svete....kazdy rok Magna sraz dela nekdo jiny a tak se jezdi po cele republice,srazek je mensi,na pohodu.....mam na 200 kontaktu,prijede tak do 40 Magen,lidi tak 70. Neni jednoduche,aby ti lide dojeli,pro nekoho je to daleko,nekdo maka,nemoci a nebo se vubec neozvou,protoze jim chybi to nadseni co ted vidim u tebe. Ale me to treba bavi,bavi otravovat . Je to nevdecne,ale kdyz pak dorazis na misto,kde stoji 40 stejnych motorek srovnanych vedle sebe,reknes si,ze to stalo za to. A takhle to funguje uz 11 let !

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

9.1.2014 v 21:05 | Nahoru | #124
ac nerad, musim pripustit, ze se stydim. Vzhledem k tomu, ze jsem nikdy nemusel resit nic s benzinem jsem se domnival, ze tam cerpadlo neni. K tomuto mne vedlo i to, ze proste nemam vstrikovani a tlakovat netreba a take i to, ze 1400 si proste pred startem heykz slzsitelne nacerpa.

Nicmene jsem rad ze jsem se zostudil a prisel tak k nove informaci.

Koukal jsem na ten plan elektriky. Myslim, ze by asi bylo dobre pridat proste jen tlacitko na predcerpani po dlouhem stani. Ostatni funkce bych zachoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.1.2014 v 21:40 | Nahoru | #125
pijanst: Neznalost není ostuda. Ostuda by byla čerpadlo najít a přesto trvat na svém. I takoví se na fóru vyskytují

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

10.1.2014 v 18:49 | Nahoru | #126
Mohl by mi teda nekdo poradit jak to mam zapojit a napojit tlačítko na to čerpadlo abych nic nespalil nebo nedomrvil díky

Klub příznivců motocyklů Intruder

10.1.2014 v 20:13 | Nahoru | #127
Ted jsem na to zase tak zlehka mrknul a:

Drát kterej je černo/bílej by mělo bejt mínus.
Drát kterej je žluto/zelenej by mělo být plus od starteru.

já bych dal na ten plusovej drát přepínač. V jedný poloze by byl stejnš zapojenej, jak je ted a po přepnutí bys odpojil starter a připojil plus přímo z baterky.

Klub příznivců motocyklů Intruder

10.1.2014 v 21:17 | Nahoru | #128
Budu muset na to mrknout přímo na motorce bo sem to moc nepochopil jak to přesně myslíš

Klub příznivců motocyklů Intruder

11.1.2014 v 10:47 | Nahoru | #129
No když se podíváš do schematu, tak uvidíš, že do čerpadla jdou 4 dráty.
Z těch čtyř jsou dva napojený přímo z cívky starteru.
Jeden je kostra a druhej je plus, který je zárověň i spínací impuls pro startér.
Kostru necháš tak, jak je a ten druhej drát přestřihneš a vložíš do něj přepínač.
V jedný poloze bude přepínač fungovat tak, jako by tam vlastně nebyl.
Na třetí vývod přepínače přitáhneš plus přímo z baterky.
Pak by to fungovalo tak, že když ten přepínač přepneš, odpojíš si starter a připojiš plus přímo z baterky.

Akorát se teda musim přiznat, že nevim k čemu jsou tam ty další dva dráty na pumpu-ty vedou přímo ze zapalování a to není ve schematu samostatně rozkreslený. Ale počítám, že to je napájení čerpadla při nastartovaným motoru, takže bych se toho ani nějak nevšímal.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

11.1.2014 v 11:01 | Nahoru | #130

1100Virago píše: pijanst: Neznalost není ostuda. Ostuda by byla čerpadlo najít a přesto trvat na svém. I takoví se na fóru vyskytují


Tak to beru už skoro jako poklonu za blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.1.2014 v 08:18 | Nahoru | #131
kajman78> Způsob,pokus - omyl,bych nedoporučoval.U starších ročníků bylo čerpadlo jen na dva dráty a potom na čtyři (i můj případ ).A tady je dost důležitý jak správně připojit to náhradní tlačítko pro samostatný chod čerpadla a přitom nepoškodit řídící jednotku.Nadělat tak víc škody než užitku.Jeden čas jsem se po tom taky pídil a nakonec jsem to právě z tohoto důvodu vzdal.Během sezony mi to startuje dobře i když třeba měsíc nejedu a po zimní odstávce to řeším tak že připojím přes startovací kabely autobaterii abych zbytečně netrápil tu poměrně malou motobaterku a bez větších problémů to za chilku bafne. Tak držím palce a až se zadaří tak dej vědět.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 12:16 | Nahoru | #132
kutil1> tak teď nevím jestli do toho jít zase se mi nechce trápit startér při dlouhém startovani přes druhou baterku moc toho nenajezdim tak to víc stoji jak jezdí asi se poradím z elektrikařem jak na to.

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 12:20 | Nahoru | #133
Tak mě napadlo jestli někdo nezna osobně Generala z K1400 jestli to náhodou už nedělal nebo jaky ma na to názor jestli to ma vůbec cenu dělat ???

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 18:30 | Nahoru | #134
kajman78> Dělal. Záleží ovšem v jaké verzi je provedena, jsou tam rozdíly v zapojení.Je také při špatném zapojení možnost zničení řídící jednotky.

2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 19:34 | Nahoru | #135
Ja to musím rozdelat a mrknout na to jak to mam ja udělané a pak se tu jeste skusim zeptat jak na to

Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 20:27 | Nahoru | #136
Hmmm tospis poradi na k1400. Musis byt ale dost konkretni a lepsi je prilozit foto.

Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 21:38 | Nahoru | #137
Našel jsem příspěvek přímo od Generála,jen nevím jestli se mi povede odkaz umístit sem.

http://www.k1400.cz/...deo/VS800_cudlik.wmv

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 21:50 | Nahoru | #138
kajman78> Pust si zvuk.Tak to funguje když se u VS 800 udělá to zvláštní tlačítko.Přes známýho z K 1400 jsem se na to u Generála informoval už kdysi dávno a ten mi právě vzkázal že zapojení raději nebude nikomu radit jelikož je právě více druhů schemat a chyba se nevyplácí.Samozřejmě že tajný to není ale pokud má někdo zájem ,bude lepší když se s motorkou staví u něj.To stejný nabízel i mě ale protože to mám trohu "z ruky ", vzdal jsem to

Naposledy editováno 13.01.2014 22:08:59

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 22:04 | Nahoru | #139

kutil1 píše: kajman78> Pust si zvuk.Tak to funguje když se u VS 800 udělá to zvláštní tlačítko.Přes známýho z K 1400 jsem se na to u Generála informoval už kdysi dávno a ten mi právě vzkázal že zapojení raději nebude nikomu radit jelikož je právě více druhů schemat a chyba se nevyplácí.Samozřejmě že tajný to není ale pokud má někdo zájem ,bude lepší když se s motorkou stavíš u něj.To stejný nabízel i mě ale protože to mám trohu "z ruky ", vzdal jsem to


U nás je totiž čerpadlo ovládaný právě přes řídící jednotku a její "exitus" tě příjde cca na 20000kč.

Naposledy editováno 13.01.2014 22:08:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 22:50 | Nahoru | #140

kutil1 píše: kajman78> Pust si zvuk.Tak to funguje když se u VS 800 udělá to zvláštní tlačítko.Přes známýho z K 1400 jsem se na to u Generála informoval už kdysi dávno a ten mi právě vzkázal že zapojení raději nebude nikomu radit jelikož je právě více druhů schemat a chyba se nevyplácí.Samozřejmě že tajný to není ale pokud má někdo zájem ,bude lepší když se s motorkou staví u něj.To stejný nabízel i mě ale protože to mám trohu "z ruky ", vzdal jsem to


Je to přesně tak, jak píšeš,generál nepatří k těm, kteří by neporadili,protože ale ví o nebezpečí při špatném zapojení, tak to raději nedoporučuje. Pár let generála znám a vím, že nikdy nikomu pomoc neodmítl a navštívit ho se určitě vyplatí.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 23:03 | Nahoru | #141

kajman78 píše: Ja to musím rozdelat a mrknout na to jak to mam ja udělané a pak se tu jeste skusim zeptat jak na to


Přesto bych ti radil,přidělej si tlačítko tam, kam se ti to bude líbit, zavolej generálovi a domluv s ním návštěvu a máš jistotu. Máš to co by kamenem dohodil a za dvě hodinky kochací jízdy si u něj.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.1.2014 v 23:12 | Nahoru | #142
jezdec68> No tak vidím že to neni žádná levna záležitost tak to nechám na odborníky až se bude dat jezdit tak zavolám Generála a nějak se domluvíme😄 ani nevím kde Generál bydlí ale kvůli dobré radě zjedu kamkoli 😃

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

14.1.2014 v 20:08 | Nahoru | #143
kajman78> Nemusíš se stydět a koukni se na stránky K1400, když tam budeš chvilku hledat, tak se bez problému dostaneš ke kontaktu na generála.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

14.1.2014 v 21:02 | Nahoru | #144
kajman78>Myslel jsem že stránky K 1400 sleduješ ale pro jistotu to sem dám.Když se v tom trochu zorientuješ,jsou tam pro nás bezva rady,co a jak.Tam si najdeš skoro všechno co se našíh strojů týká.Hlavně v nabídce "články".

http://www.k1400.cz/chopper.htm

Naposledy editováno 14.01.2014 21:06:02

Klub příznivců motocyklů Intruder

14.1.2014 v 21:06 | Nahoru | #145
No super. Jeste ze to vlakno mame.

Klub příznivců motocyklů Intruder

14.1.2014 v 21:28 | Nahoru | #146
Nestydím se a samozřejmě ze sleduju K 1400 jen sem si zrovna nemohl vzpomenout kde bydly Generál a uz sem si toho na K 1400 hodně početl o moji motorce ale zrovna tento knoflík o čem se bavíme sem tam nevidel tak si udělám v létě pěknou projížďku za Generálem

Klub příznivců motocyklů Intruder

15.1.2014 v 16:43 | Nahoru | #147
Já bych benzínové čerpadlo řešil asi takto.





Přeruším vodič/šipka/ke startéru a vložím vypínač.Má to proti tlačítku jednu nevíhodu,
že musím mít sklopený stojánek,neutrál a pravděpodobně i zmáčklou spojku.Tlačítkem
start rozběhnu čerpadlo a cívka startéru je odpojená - nestartuji.Přepnu vypínač
a nastartuji.Téměř bez zásahu.
Nebo použitím relátka s tlačítkem.Přeruším vodič Y/G/šipka s jedničkou nahoře/
a zapojím zde klidový kontakt relé.Z klidového kontaktu udělám propojku na pracovní.
Druhou stranu pracovního kontaktu zapojím na pojistku,která bude pod napětí při zapnutí klíčku.Z této strany kontaktu zapojím tlačítko.Z tlačítka cívku relátka a druhou
stranu cívky relé na kostru.
Při seplé spínací skříňce zmáčknu tlačíko,cívka relé sepne a pustí proud do čerpadla,
zároveň přeruší svým klidovým kontaktem cestu k cívce startéru.
Týká se tohoto schématu.

2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

18.1.2014 v 09:28 | Nahoru | #148
Projela jsem vlákno a docela mi padá huba na hrudník pošlete mi někdo odkaz na ten servisek ke Generálovi, kde to v té Bechyni je, já jsem schopná zabloudit i ve vlastni lednici.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

18.1.2014 v 17:30 | Nahoru | #149
Tirrilca> Zavolej rovnou Generalovi+420 777 812288 a on ti řekne kde bydlí a kdy ma čas

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

19.1.2014 v 08:31 | Nahoru | #150
Tirrilca> Těžko to budeš na nějaký mapě hledat.Opravujou to (zatím) v řadový garáži a říkaj tomu JIPka (Jednotka Intenzivní Péče).Pokud ale znáš jejich stránky,kontakt na něj tam je,jak píše "kajman 78" a určitě se nějak domluvíte.







a takhle nějak to tam vypadá.

Naposledy editováno 19.01.2014 09:14:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist