2 reakcí na tento příspěvek kolo háže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo háže
ja1 píše: vycentrovat a dotahnout výplet. jak praskne drát tak to jde rychle. muže to odrovnat nábu
U litýho kola?
1 reakcí na tento příspěvek kolo háže
nahoru a dolů by bylo horší.
jde to i srovnat-je mi jasné,že tam nejsou dráty,ale klasický liťák....
pokud za jízdy necítíš vibrace a pod.,tak bych se na to asi vyprdnul....
než jsem to sesmolil,tak už tady byli rychlejší..
Naposledy editováno 07.01.2014 21:50:47
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo háže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo háže
OPO píše: Piwell> jo jasně u litého a není to gumou - háže ráfek - dá se to srovnat, nemůžou to být třeba ložiska - dík
pokud by házely ložiska,tak by to dělalo šílený bordel....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo háže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo háže
OPO píše: Piwell> jo jasně u litého a není to gumou - háže ráfek - dá se to srovnat, nemůžou to být třeba ložiska - dík
Sundej to,zajeď do pneuservisu,dej to na vyvažovačku a pokud háže ráfek,dej to srovnat,najdi si v okolí firmu na opravu elektronů anebo v tom pneuservisu budou určitě vědět.To je takový problém?
1 reakcí na tento příspěvek kolo háže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo háže
OPO píše: Piwell> jo jasně u litého a není to gumou - háže ráfek - dá se to srovnat, nemůžou to být třeba ložiska - dík
Zvednout mašinu (nejsnazší je přes hlavní - centrální stojánek), chytni kolo a zalomcuj s nim. Nesmí tam být vůle, nesmíš cítit drhnutí při otáčení. Pokud je toto v pořádku (to předpokládám), zkus to kolo roztočit a možná už to uvidíš od oka. Pokud ne, vezmi si třeba tužku, přilož k vidlici tak, abys měl jeden konec těsně u ráfku v místě patky pneu. Zatoč a už to musíš vidět. Je dobrý si to místo rovnou označit (pokud neni do vrtule celej ráfek).
1 reakcí na tento příspěvek kolo háže
Jinak neklid při vyšších rychlostech řeším už taky dlouho. Co jsem vypozoroval záleží na gumách. Třeba na Michelin PilotRoad mě přijde že to "plave" nejvíc - hodně pomohlo foukat gumy o 2-3 destiny víc. Motorka se neuvěřitelně zklidnila - a není to jen můj poznatek
Příští rok skusím jiný pryže a uvidíme
Tohle téma jsme celkem řešili u nás na webu ODKAZ
OPO píše: Dolph-cz> necítím vibrace ale ve vyšších rychlostech cejtim plavání, což asi neni nenormální, ale chci se spíš zeptat - nemůže to mít vliv na přilnavost k vozovce? chci dát Alpy trochu sportovně a nerad bych vydržtil?
jo,to plavání může být způsobeno tím...
a z vlastních zkušeností vím,že když cítíš neklidnou motorku pod zadkem-tak je to na hovno
takže asi srovnat.na 99% to půjde,ale počítej s tím,že se to kolo asi bude muset nahřát a tím se poškodí lak...
samozřejmě ten problém může být i jinde-jak píšou kluci nademnou,nicméně rovné kola o dobré pneumatiky jsou základ pro nějaké další zkoumání....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |