2 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
1 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
jinak mně, když se rozsvěcela za jízdy kontrolka, dolil jsem na max a bylo po závadě.
Joxa píše: Jak psal zakladatel, Yamaha má hladinové čidlo, tudíž rozsvícená kontrolka značí nižší hladinu oleje, než se líbí čidlu a ne nízký tlak oleje, ikdyž to se nevylučuje..
Je to opačně.Pokud je pokud je oleje dostatek,tak před nastartováním svítí kontrolka.Po nastartování hladina klesne a kontrolka má zhasnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
choze69 píše: WhiteX> jenže fazer nemá snímač tlaku, ale hladiny, takže nikdy nevíš, jestli máš tlak.
jinak mně, když se rozsvěcela za jízdy kontrolka, dolil jsem na max a bylo po závadě.
No a já to mám opačně.Až po vypuštění zhasla.
2 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
This warning light comes on when the
engine oil level is low.
The electrical circuit of the warning light
can be checked by turning the key to
“ON”.
If the warning light does not come on
for a few seconds, then go off, have a
Yamaha dealer check the electrical circuit
To jest rozsvítí se když je hladina nízká ,Kontrola kontrolky je že se při zapnutí klíčku rozsvítí na pár vteřin a pak zhasne není tak je něco špatně.
Atrotoxin píše: Přesná funkce je :Oil level warning light “ ”
This warning light comes on when the
engine oil level is low.
The electrical circuit of the warning light
can be checked by turning the key to
“ON”.
If the warning light does not come on
for a few seconds, then go off, have a
Yamaha dealer check the electrical circuit
To jest rozsvítí se když je hladina nízká ,Kontrola kontrolky je že se při zapnutí klíčku rozsvítí na pár vteřin a pak zhasne není tak je něco špatně.
Podle toho to mám opačně,kde tedy hledat chybu?
1 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
JardelT píše: to jsi dosti odvážný, už v autoškole učili, že jakmile se ti rozsvítí kontrolka oleje, že máš zajet na nejbližší místo, kde můžeš zastavit a vypnout motor. Ty kontrolky tam jsou z nějakého důvodu, já bych to čidlo vyměnil hned, abych pak mohl jezdit s klidným svědomím
To jsem nepsal ale čidlo tam mám už druhé a děláto stejně.A nejde o odvahu,to čidlo je hladinové a ne tlakové.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
motorku máš od dubna - byla to bouračka - svítila ti ta kontrolka od začátku?
-čidlo máš druhé - po výměně žádná změna?
-oleje jsi měl max?
-čidlo je obyč spínač - spíná kostru - na levé straně pod krytem je konektor - dá se proměřit
-zkoušel jsi rozpojit konektor, jestli se něco změní?
PetrH6 píše: To jsem nepsal ale čidlo tam mám už druhé a děláto stejně.A nejde o odvahu,to čidlo je hladinové a ne tlakové.
ale i tak do čidlo je tam z určitého důvodu, dám trochu extrémní případ, pojedeš delší trasu v kuse, olej se ti může začít pomalu ztrácet a ty z důvodu nefunkčnosti čidla na tu změnu nezareaguješ, tím chci říct, že když mě něco svítí na palubovce jak na motorce, tak i v autě, tak to raději opravím(dám opravit), abych měl ten svůj klid, mě i vadí, když na mě svítí hladový oko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
choze69 píše: PetrH6> zkus dát víc informací:
motorku máš od dubna - byla to bouračka - svítila ti ta kontrolka od začátku?
-čidlo máš druhé - po výměně žádná změna?
-oleje jsi měl max?
-čidlo je obyč spínač - spíná kostru - na levé straně pod krytem je konektor - dá se proměřit
-zkoušel jsi rozpojit konektor, jestli se něco změní?
kontrolka svítí od začátku.Nemám ale or.tachometr ale od Koso.
První co jsem udělal byla výměna čidla a žádná změna
olej byl na max
čidlo jsem nechal proměřit a vje vpořádku.
konektor jsem nerozpojoval.
Jen je divný,že po vypuštění kontrolka zhasla.Tak že úplný opak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
E: tím jsi měl začít
Naposledy editováno 03.01.2014 20:52:25
1 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
1 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
choze69 píše: PetrH6> tož je to jasne, chyba je v tachometru, asi má opačnou logiku
E: tím jsi měl začít
může být tachometr s opačnou logikou?
PetrH6: může být tachometr s opačnou logikou?
Jistě. Pokud je určený pro tlakové čidlo, tak očekává přesně opačný signál. Tlakové čidlo totiž sepne až když tlak oleje stoupne (=je ho dostatek a motor běží), hladinové sepne, když je oleje málo.
1 reakcí na tento příspěvek olejové čidlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové čidlo
WhiteX píše: No ale však to si může nasimulovat... Popř. si někde pujč, nebo kup překlápěcí relé a vyzkoušej...
Co to je překlápěcí relé?Má to nějaký ofiko název?
budík požaduje pro rozsvícení kontrolky kostru
u fazera, je hladinové čidlo, které je stále ukostřené,
až když hladina klesne pod určitou hladinu, obvod se přeruší.
takže logicky, pokud by mu ubyl olej, kontrolka by zhasla.
Stačí do obvodu kontrolky vložit přepínací relé a funkci čidla otočit.
Jinak pozor na funkci ventilátoru chladiče, řídící jednotka je v origo budíkách
a když je odpojíš, ventilátor se ani nehne. Musí se předělat obvod.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |