globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KLX650 Motard
 
29.12.2013 v 00:02
Dobrý den, prošel jsem tu spoustu diskuzí, bohužel rozumnou odpověď na svou otázku jsem nenašel tudíž zakládám téma. Jde o to, že mám KLX650C rok 1993 a chtěl bych ji dostat na motardová kola. Spoustu lidí už to tu přestavovalo, některým jsem již psal, bohužel zatím bez odezvy. Chci se zeptat zda je vůbec možné zapsat do papírů této konkrétní motorky tato kola, a pokud ano jak mám postupovat. Dealerovi Kawasaki pro ČR jsem již psal, bohužel bez odezvy. Děkuji za odpovědi.

KLX650 Motard

29.12.2013 v 10:53 | Nahoru | #1
hoj,jelikož sem před týdnem koupil přestavěné DRko na motarda tak to taky řeším,mělo by stačit když kola budou certifikované na silniční provoz,zajet na STK,tam by měl přepsat jiný rozměr jako závadu,potom na inspektorát s papírem o tom že ty kola jsou certifikovaná a měli by to za 50kč přepsat v TP. (kola kupodivu nemusí byt určené přímo pro danou motorku) kdyžtak mě opravte kdyby měl někdo jinší info

KLX650 Motard

29.12.2013 v 11:20 | Nahoru | #2
Ty sis myslel, že ti poradí dealer Kawasaki pro čr To jsou vyhlášený pitomci a neschopové ty neuměj ani prodávat, natož poradit... No myslim, že tě čeká pěkný sraní, nejlíp sehnat komplet předek a bastlit to pak jen krku řízení, určitě nic nebude pasovat a bude to porod. A u stk bude problém, pokud tam nemáš tlačenku. Změna zápisu v tp tak jednoduchá nebude, tam tě čeká druhej byrokratickej porod... Good speed

2 reakcí na tento příspěvek KLX650 Motard

29.12.2013 v 13:52 | Nahoru | #3
Nejjednodušší způsob jsou dvoje kola.Jedny na normální ježdění a jedny speciálky na STK.protože legální cestou je to fest opruz.

(reakce na) KLX650 Motard

29.12.2013 v 14:05 | Nahoru | #4
Anti> Toto řešení není problém, ale co když nastane nehoda ? Jak to řeší pojišťovna v takovéto situaci ?

KLX650 Motard

29.12.2013 v 15:48 | Nahoru | #5
Ano,není to košer řešení,ale jediné lepší řešení je mít známého technika na úřadě který ti tam zapíše alternativní pneu.Tahle motorka se nevyrábí ve verzi motard,proto podle mě oficiální řešení není,se zastoupením Kawasaki bys stejně vyřešil prd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX650 Motard

29.12.2013 v 17:48 | Nahoru | #6
Anti> No jenom "přehodit kola" asi stačit nebude Co osa kola, bude pasovat? Délka náboje? Kotouč? Brzdič? Uchycení brzdiče? Tam se musí jít cestou komplet jinýho předku-kolo, brzda, vidle, brejle, blatník.

(reakce na) KLX650 Motard

29.12.2013 v 20:24 | Nahoru | #7
SuperSic58> Kdybych to dělal já,tak bych si samozřejmě nechal naplést ráfky na původní středy.Fajnšmekr by si pořídil jiný brzdič,není problém ho napasovat na původní úchyt.
Ale samozřejmě se dá jít složitější cestou a řešit to výměnou celýho předku s tím,že budu laborovat co sedne do krku řízení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist