Moto sice přikrývám dekami,ale napadlo mě omotat motor vč.karbeců tímhle:www.nextcomp.cz/main.aspx
při zakrytí deskou,by pak teplota motoru nemusela klesnout pod 0.
A kdyby byl zapnutý cca 3měsíce spotřebuje el za cca 600kč což není taková hrůza,lepší než měnit na jaře olej na kterém mám najeto cca 200Km ne?
Nebo radíte něco jiného?
Děkuji za rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
dědoušek píše: A to já ji v zimním období jednou za 3 týdny nebo měsíc nastartuju, ale zásada je, nechat ohřát, aby se někde v "útrobách" nevytvářel kondenz, který by mohl natropit hodně zla. Takže nastartuju, nechám cca 10.min. pobublat a je spokojená ona i já.
A je to tady. Deti se vzime kouluji a staveji snehulaky. Motorkari chodi co tyden do garaze startovat mrchu aby ji udelali dobre .
Tak kurva kdyz uz tu motku musite startovat tak se aspon projedte, ja si dal dneska 200 km a bylo to FINE.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
gugo píše: A je to tady. Deti se vzime kouluji a staveji snehulaky. Motorkari chodi co tyden do garaze startovat mrchu aby ji udelali dobre .
Tak kurva kdyz uz tu motku musite startovat tak se aspon projedte, ja si dal dneska 200 km a bylo to FINE.
a už si rosmrzl? u nás nebylo víc jak -1
gugo píše: A je to tady. Deti se vzime kouluji a staveji snehulaky. Motorkari chodi co tyden do garaze startovat mrchu aby ji udelali dobre .
Tak kurva kdyz uz tu motku musite startovat tak se aspon projedte, ja si dal dneska 200 km a bylo to FINE.
A je to tady. ...........
Tak kurva až budu bydlet v hlavním městě, kde při 3 cm sněhu je KALAMITA a nejede ani metro, a o sněhu si poslechnu v nějakých zprávách, třeba na ČT 24, tak si dám denně (!!!) třeba 300 km. A s radostí. Ale při 20 cm souvislé vrstvy (-11 st. ráno), jako je tady, tak to bys nedal ani ty, ani na Transalpu. Jakože věřím, že jsi boryš.
Naposledy editováno 03.12.2013 19:56:02
gumy na správný tlak ( né je přebouchat jak tady někdo psal) a jednou nebo dvakrát za zimu připojit inteligentní nabíječku na 24 hod. Na jaře jsem nikdy žádný problém se startem neměl.
-Jo, co dělám, abych nekecal, vytlačím motku a zatlačím aby gumy nestály na stejném místě.
Z toho mám největší obavu.
1 reakcí na tento příspěvek topný kabel
moj otec ma cez 80 a bezne mi obcas zoberie kluce a povozi sa na motke.
ako ho mam nazyvat ?
pra..pra..pra dedousek ?
a prestartovavanie motky v zime bola prva vec,
ktoru zakazal...ale mojmu synovi..LOL
1 reakcí na tento příspěvek topný kabel
nevíte zda pasuje i na 1100?
100 okt. do nadrze a karbcu trochu projet
Baterku co mesic dobit ideal skladovat okolo5-10C omezise samovybijeni...
Prikryt prodysnou hadrou prosteradlo apodobne
Aneni spatne vse umyt nalestit promazat nakonzervovat zvalst al casti.....
Aneotvirat promrzlou garaz kulnu v dobe otepleni v zime akorat ti zkondenzuje na vsem voda....
Pohledej tu nanetu jak zazimovat jsoutu clanky....
Na startovani se nazory ruzni zame ne.....
Olej doporucuje se spise menit posezone toznamena pres zimu novy cisty jetz pry obsahuje kysele slozky atd vetcina lidi stejne meni ale az na jare.... delam to tak x let v aute moto a vpoho takze olej pres zimu je ok.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
popinjay píše: hehehe, ze dedousek . ved mas iba 64 rokov chlapce !
moj otec ma cez 80 a bezne mi obcas zoberie kluce a povozi sa na motke.
ako ho mam nazyvat ?
pra..pra..pra dedousek ?
a prestartovavanie motky v zime bola prva vec,
ktoru zakazal...ale mojmu synovi..LOL
Netáraj tu somáriny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
dědoušek píše: Netáraj tu somáriny.
aj ja ta mam rad ! mas u mna pivo.
Motor nemá cenu v zimě startovat, na místě a na volnoběh se stejně neprohřeje jak má.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
dědoušek píše: Netáraj tu somáriny.
nepodpichoval som ta, nechcel som ta nahnevat, len som chcel pripomenut zlate pravidlo,
ze clovek nikdy nie je taky stary, aby nemohol prehodit nohu cez
motorku a jazdit. lebo vzdy sa najde niekto, kto ti nohu prehodit pomoze.
zelam ti, aby si este dlho "prehadzovaca" nepotreboval !
trafika píše: Mám ještě jeden problém jak udělat evidenčku a přepsat moto v takové kose
žádna kosa není,sedni na to a vše udělej do Valmezu nebo Vsetína to dnes stihneš,ještě snad zítra a pak už tam u vás bude bílo až do jaraNaposledy editováno 04.12.2013 10:32:52
1 reakcí na tento příspěvek topný kabel
popinjay píše: nepodpichoval som ta, nechcel som ta nahnevat, len som chcel pripomenut zlate pravidlo,
ze clovek nikdy nie je taky stary, aby nemohol prehodit nohu cez
motorku a jazdit. lebo vzdy sa najde niekto, kto ti nohu prehodit pomoze.
zelam ti, aby si este dlho "prehadzovaca" nepotreboval !
Šak já sa na tebe nehněvám. Proč také ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
ptaak píše: Jakej význam má nahustit gumy na skoro dvojnásobek?
No, to je věc názoru. Já myslím, že u mašiny, která má váhu třeba 300 a více kg, to jistý význam, při stání po celé zimní období, má. Já to dělám, určitě to minimálně ničemu neuškodí. Nebo myslíš že ano ? Nikomu ale tento názor a tuto moji praxi nenutím.
Natankuju plnou n95
Umeju
Projedu cca 10-20km
Dám do garáže Nafouknu pnue o 0,4bar víc než je doporučeno výrobcem
Vyčistím a namažu řetěz[/big] .
Celou mašinu stříknu důkladně silikonem - hlavně pryž okolo tlumičů a sání (kromě kol a brzd kotoučů.)
Do zapalování a zámků, stříknu WD40 a párkrát otočím klíčkem.
Vyndám Baterku - tu následně doma nabiju a dám do sklepa.
Zacpu sání a výfuky hadrama - aby tam nešla vlhkost, hlodavec, mravenci atd.
Přes moto hodím silnější hadr - kdyby nějaký chytrák si na ní něco odložil- aby nedošlo k poškození laku.
A následně přikryju plachtou na moto až k zemi a zatěžkám plachtu na zemi na koncích kamenem, aby pod ní nic nevlezlo či prášilo.
Na Jaře přijdu:
Dám baterku, umeju, tlak pneu a jedu na první pokus.
dědoušek píše: No, to je věc názoru. Já myslím, že u mašiny, která má váhu třeba 300 a více kg, to jistý význam, při stání po celé zimní období, má. Já to dělám, určitě to minimálně ničemu neuškodí. Nebo myslíš že ano ? Nikomu ale tento názor a tuto moji praxi nenutím.
Myslim, že nacpat do gum dvojnásobek tlaku taky neni to pravý ořechový - přeci jen se ta kostra pneu zbytečně namáhá - když už tak přidat jen pár desetinek baru. Myslim, že větší význam, obvzlášť u těžký mašiny, má zvednutí mašiny aby se ulevilo pružinám v tlumičích - přeci jen je zbytečný aby byly celou zimu stlačený - každá pružina se časem unaví a takhle se dá její životnost prodloužit.