Takže můj problém: traktůrek domácí výroby, motor trabant.
Několik let dobrý a jednoho dne začal vynechávat jeden válec....
Všechno se tisíckrát zkontrolovalo, vyměnilo, seřídilo, dotáhlo, povolilo,namazalo,odmastilo,přetěsnilo,přeměřilo a jakkoliv jimak poléčilo a stejně bez výsledku...
po výměně svíčky to vždy chvilku vydrželo,ale poslední cca rok už ani to ne...
JEDINÝ ŘEŠENÍ, KTERÝ FUNGUJE:
ale proč?????
Když tam dáš fajfku tak ten válec nejde vůbec nebo jen např.vynechává v nízkých otáčkách?
Tohle většinou bývá špatné gufero > saje si falešný vzduch a jde jakoby na jeden a pul válce.
Ale jestli to bez faji funguje tak je to fakt záhada.
Zkus hodit dotaz na stránky trabime.cz, ale video tam asi nedáš, jen odkaz na YT.
1 reakcí na tento příspěvek problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
Wartburg má také tři cívky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek problém se zapalováním svíčka - fajfka
A vůbec, že te baví sedět u toho netu, venku je pěkně, jdi se třeba proběhnout nebo tak něco, čerstvý vzduch je fajn na mozek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
Takto vypadá deska s kladívky a kondíky:
Deska coby náhradní díl.
P.S. "Chlastma" chápu, ale slovo "hosipa" - volajak negómu tuten guldík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
J.M.K. píše: valibuk> Těžko může být jeden kondík na dvě kladívka - to by pak musely být "vršky" kladívek spojené a kladívka by byla de facto paralelně a obě cívky by "prskaly" v každé půlotáčce.
Takto vypadá deska s kladívky a kondíky:
Deska coby náhradní díl.
P.S. "Chlastma" chápu, ale slovo "hosipa" - volajak negómu tuten guldík.
Naposledy editováno 25.11.2013 11:36:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
A vidlicový motor 45° by těžko mohl mít jedno kladívko, to by nebylo jak seřídit předstih u obou válců. U jednoválce budiž, tak je to putna.
Jinak s tím hosipa jsme na tom leckdy stejně - něco mně řekneš, já se otočím a vím hovno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
valibuk píše: dva_hrnce> co to meleš? já šel jen tři metry do garáže a měl jsem chodidla zaťatý v pěst,jaká je tam kosa
První chyba je vzdálenost a druhá rychlost
Kdyby sis dal 3km během, tak ti bude teplo
Jinak jak te znám, tak máš na nohou sandále, přitom uz bys mel mit skoro mesic prezuto na zimni obutí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
valibuk píše: dva_hrnce> kdybych běžel tři kiláky,tak by mi bylo teplo až v sanitce
No dobře, raději buď u toho internetu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
dva_hrnce píše:
No dobře, raději buď u toho internetu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
valibuk píše: hledám díly na prase.
Kamarád je řezník, co potřebuješ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
Zapalování u Haryka jsem tedy nikdy nezkoumal, ale zajímalo by mě to. Pokud by skutečně měl jen jedno kladívko, pak leda, že by bylo nastavené pro jeden válec a pro druhý by byl v cestě zpožďovací prvek. Kdyby byly na vačce kladívka dva výstupky, tak by zase oba válce dostávaly na konci komprese dvě jiskry a jeden z nich by tím pádem dostal první jiskru příliš brzo.