![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek CO svářečka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek CO svářečka
1 reakcí na tento příspěvek CO svářečka
1 reakcí na tento příspěvek CO svářečka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
3 reakcí na tento příspěvek CO svářečka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
takže klasika vyjde určitě nejlevněj. Trubičkový drát bych nebral.
A aby se stím dalo aspon trochu svařovat, viděl bych to minimalně tak na 10 tisic
V_i_c_i píše: Vari se s tim pekne na hovno. Neni nad normalni bombu a jeste s primesi argonu.
No souhlasim, varim rovnou v argonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
BTW: trubickovej drat je na picu
je to drahy a defakto to je obalena ekektroda naruby.
JInak pozor na levny invertory, bejva to tak trochu DODO a nekdy dost k nasr... napr nedostanes dovnitr standardni civku s dratem a musis previjet atd.