Téma: Výber auta
 
19.10.2013 v 21:50
Ahoj Všichni

Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :

Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace


Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo

Volkswagen - Pasat


Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)

Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi

Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu


Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)


Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .

Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)

Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(

Díky woky
Anketa: Jáky
Altea
4%
2
ALtea Xl
4%
2
Toledo
4%
2
Superb s automatem
9%
4
Superb s manuálem
29%
13
Octavia II s automatem
4%
2
Octavia II s manualem
44%
20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 08:46 | Nahoru | #61

Krovak píše: Bavil ses o 2x spodní čepy a 2x čepy řízení, na to ti odpovídám. K blbcům ti samozřejmě gratuluju, ale nejspíš to budou lidi úplně leví, nebo ti co na to prostě maj. Ono se všechno kupuje většinou, taky můžu jít koupit celej zadní kotouč kvůli ložisku za 3500, nebo koupit jenom lóžo za litr, vylisovat, nalisovat a valím dál. Pokud je ale samotná náprava v prdeli, je to něco jinýho. Ale o tom jsme se nebavili. A u kelly na cokoli koukat... to není ani pro orientaci, protože dost často tam maj věci předražený o 100 a více procent.


čteš to vůbec?
já napsal tohle "....takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč..." a ty mi na to napíšeš,že na dvojkového supa stojí čep stejně jak na oktávku-je to normální?

neodpověděl jsi mi,kde koupíš ty čepy na jedničkového supa od 350-1000kč

ložiska v kotouči a podobné zvěrstva najdeš nečastěji renaultech a citroenech,ale i opel se přidává..... a přelisovat jen ložisko většinou nejde.tohle na škodovkách nenajdeš.

PS:když je blbec ten co mění čepy v servisu,tak motorkář co mění v servisu i olej,to musí být u tebe úplná pí+ča .

Naposledy editováno 23.10.2013 08:50:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 10:49 | Nahoru | #62
Dolph-cz> čteš to vůbec?
Já napsal tohle "...nejspíš to budou lidi úplně leví, nebo ti co na to prostě maj...." Takže mi tu nepodsouvej co si o kom myslím. Navíc srovnáváš výměnu oleje za 100Kč a s výměnou všech čepů? Bravo, tak jestli mi uděláš spodek auta za stovku, též se na to vyseru a to kilo ti klidně dám. A nebo radši ne, protože jakmile mi jakýkoli servis sáhl na auto, tak vždycky něco domrdali a pak zatloukali a zatloukali...

Čep řízení LEMFÖRDER (LMI 25863 01) - 709Kč
Čep řízení LEMFÖRDER (LMI 25972 01) 984Kč
Příčné táhlo řízení TRW JRA500 - 930Kč
Hlava příčného táhla řízení TRW JTE143 - 512Kč
A ty tvý podělaný hliníkový ramena od Lemfordera všechny možný typy 900- 2300Kč.

Ano možná ty ložiska nacházíš jen na podřadných francouzských autech, ale přelisovat rozhodně jdou, tuhle jsem jedno s najetými 250 tkm dělal. A jestli tě to potěší, tak na trojkový laguně na přední nápravě jsou ložiska už samostatně, na zadní pořád snadno opravitelné tebou nazvané zvěrstvo

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 14:34 | Nahoru | #63

radimXVZ píše: ...co se Schade Wagen týče žádný přehled nemám a ani nechci mít. Pro mě to nemá hodnotu, dostálo to svému jménu - "Škoda" a nemíním se zde nadále montovat do diskuze, kde na jedné straně stojí 2/3 národa, která tvrdí, že Ochcaviapičowoe TDI v metle a na hlínách je nejlepší auto na světě, aniž by vyzkoušeli cokoliv jiného. Nemá to smysl.


Ono to máš těžký. Třeba jedeš na lyže, tak sklopíš opěrku v zadním sedadle a lyže protáhneš z kufru. To je něco, co nemá subaru outback, legaxy, nemaj to audi a4, a6 (nebo se za to připlácí a nikdo to nedělá), možná některý bmw to maj, nemá to hjundaj...
nebo si zvykneš, že při zamykání podržením tlačítka na dálkáči zavřeš všechny okna. má to škoda, vw, možná audi, některý fordy, některý peugeoty.
nebo si zvykneš, že se v zimě nemusíš doprošovat aby tě někdo zatlačil když nemáš 4x4
nebo si zvykneš, že máš po ruce hafo různejch schránek na kravinky, na nožejk, na propisku s blokem, na brejle, na kapesníky, na telefon, na vestu...
pak zjistíš, že ten "vrak s nápisem Škoda" je docela vymyšlenej a říkáš si, proč auto za milion nemá takovou a takovou blbost. oktávka/superb 1.8tsi 4x4 rozhodně neni špatný auto

(reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 15:08 | Nahoru | #64
karf> To je pravda co píšeš. bráchu sem vezl k oltáři nějakým mercedesem, nic proti mercedesu, ale když sem ho chtěl zamknout, tak držim čudlík, okýnka furt otevřený, no nakonec sem to udělal zevnitř, no. Že nějaký auta nemaj automaticky díru na lyže sem vůbec nevěděl, ale vím, že některý auta nemají třeba isofix (známá má jaguára a sedačku musí kurtovat pásama).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 18:54 | Nahoru | #65

Krovak píše: Dolph-cz> čteš to vůbec?
Já napsal tohle "...nejspíš to budou lidi úplně leví, nebo ti co na to prostě maj...." Takže mi tu nepodsouvej co si o kom myslím. Navíc srovnáváš výměnu oleje za 100Kč a s výměnou všech čepů? Bravo, tak jestli mi uděláš spodek auta za stovku, též se na to vyseru a to kilo ti klidně dám. A nebo radši ne, protože jakmile mi jakýkoli servis sáhl na auto, tak vždycky něco domrdali a pak zatloukali a zatloukali...

Čep řízení LEMFÖRDER (LMI 25863 01) - 709Kč
Čep řízení LEMFÖRDER (LMI 25972 01) 984Kč
Příčné táhlo řízení TRW JRA500 - 930Kč
Hlava příčného táhla řízení TRW JTE143 - 512Kč
A ty tvý podělaný hliníkový ramena od Lemfordera všechny možný typy 900- 2300Kč.

Ano možná ty ložiska nacházíš jen na podřadných francouzských autech, ale přelisovat rozhodně jdou, tuhle jsem jedno s najetými 250 tkm dělal. A jestli tě to potěší, tak na trojkový laguně na přední nápravě jsou ložiska už samostatně, na zadní pořád snadno opravitelné tebou nazvané zvěrstvo



takže se spolu dopátráme toho,že ta náprava na supa stojí opravdu přes 10tis.kč.-jak jsem psal?to rameno totiž stojí jedno 900kč-2300kč a je jich tam 8!!!

k těm blbcům-ty by jsi zapřel nos mezi očima!!v jedné větě napíšeš,že k blbcům mi gratuluješ,ale ty stejně tady zkopíruješ druhou část věty a tvrdíš,že jsi o blbcích nic nepsal a že já ti něco podsouvám.proboha,vždyď to tady pořád všechno je,černé na bílém,to ti není trapně??

téma ložisko v kotouči je už úplně mimo,je x případů,kdy to přelisovat nejde,nebo když to jde,tak stejně nekoupíš samostatně jen kotouč,musíš i s ložiskem a podobné pasti...

(reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 19:31 | Nahoru | #66

Krovak píše: Tak se nedohaduj, jen blbec dává auto kvůli čepům do servisu. Dále je předpoklad, že dotyčnej si nebude kupovat 2.5 tdi, když každej ví, že ten motor stál za hovno, na 1.9 je cena rozumná. Za 380 šmejdy? Jestli je pro tebe šmejd FEBI (jo, poslední dobou se hodně zkurvili), pak ano. Ale těch tvejch 10 litrů na superba je fakt dobrej fór, kam na to chodíš? Ta čepařina vychází od FEBI, TRW a Lemfordera od 350-1000Kč/ks.
Dle mých zkušeností se náprava mění podle toho, kde auto jezdilo. Protože u nás - 260 najeto, třetí tlumiče, čepy druhé/třetí a o zbytku raději nemluvím. Auto z DE - 260 najeto, tlumiče, čepy, všechno origo, všechno funguje. Takže asi tak.



Hele ja si tedy vetsinou na aute delam vetsinu veci sam, ale treba konretne cepy a tlumice si taky nechavam delat. Jsem blbec ? Asi jo ale hrbit se u toho nehodlam a kvuli par opravam si fakt velkej hever kupovat nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 19:32 | Nahoru | #67
Dolph-cz> Hele, s demagogií na mě nechoď, té jsem si užil ažaž.

Dolph-cz píše: ...takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč a práce...


Vidíš tam napsané to samé jako já? Nemluvils o celé nápravě! Takže mi tu nezkoušej dělat kázání, když je všechno černé na bílém. Není ti trapně?
Samozřejmě blbci byli myšleni ti leváci, protože když to někdo umí, ale má prachy na to, aby si zaplatil jinýho, tak proč by to neudělal?
Takže, opět ti gratuluju k blbcům/levákům/neschopům/popř. k ing. ti to tak občas taky mívaj , že ti plněj servis na banálních opravách. Mimochodem, jen málo aut má tak dementní nápravu, aby její servis vyšel na tvých udaných minimálně 10tkč s 10x dražší prací

Jo, já zapomněl, škodovky jsou vlastně nejlepší auta na světě, takže za tu nápravu se omlouvám, je to vlastně brilantní řešení (pro servisy ).

edit: A vůbec, můžou za to ti blbí němci, bo je to jejich platforma z prasáta

Naposledy editováno 23.10.2013 19:35:56

(reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 19:47 | Nahoru | #68

karf píše: Ono to máš těžký. Třeba jedeš na lyže, tak sklopíš opěrku v zadním sedadle a lyže protáhneš z kufru. To je něco, co nemá subaru outback, legaxy, nemaj to audi a4, a6 (nebo se za to připlácí a nikdo to nedělá), možná některý bmw to maj, nemá to hjundaj...
nebo si zvykneš, že při zamykání podržením tlačítka na dálkáči zavřeš všechny okna. má to škoda, vw, možná audi, některý fordy, některý peugeoty.
nebo si zvykneš, že se v zimě nemusíš doprošovat aby tě někdo zatlačil když nemáš 4x4
nebo si zvykneš, že máš po ruce hafo různejch schránek na kravinky, na nožejk, na propisku s blokem, na brejle, na kapesníky, na telefon, na vestu...
pak zjistíš, že ten "vrak s nápisem Škoda" je docela vymyšlenej a říkáš si, proč auto za milion nemá takovou a takovou blbost. oktávka/superb 1.8tsi 4x4 rozhodně neni špatný auto


A6 2008 i 2013 ty sklopný opěrky mají. V ceně i vak na lyže např. I ty okýnka na dálkáč(mám je i na vw).

Naposledy editováno 23.10.2013 19:48:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 20:01 | Nahoru | #69
Krovak> Dolph-cz> Hele, s demagogií na mě nechoď, té jsem si užil ažaž.

Dolph-cz píše: ...takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč a práce...

Vidíš tam napsané to samé jako já? Nemluvils o celé nápravě! Takže mi tu nezkoušej dělat kázání, když je všechno černé na bílém. Není ti trapně?
Samozřejmě blbci byli myšleni ti leváci, protože když to někdo umí, ale má prachy na to, aby si zaplatil jinýho, tak proč by to neudělal?
Takže, opět ti gratuluju k blbcům/levákům/neschopům/popř. k ing. ti to tak občas taky mívaj , že ti plněj servis na banálních opravách. Mimochodem, jen málo aut má tak dementní nápravu, aby její servis vyšel na tvých udaných minimálně 10tkč s 10x dražší prací

Jo, já zapomněl, škodovky jsou vlastně nejlepší auta na světě, takže za tu nápravu se omlouvám, je to vlastně brilantní řešení (pro servisy ).

edit: A vůbec, můžou za to ti blbí němci, bo je to jejich platforma z prasáta

Naposledy editováno 23.10.2013 19:35:56
........................................................................................
já s tebe vyrostu.
když napíšu náprava,myslím náprava,né jen třeba půl...

a to co jsem tam psal o té oktávce-2+2 čepy jsou na té oktě v podstatě celá náprava,chybí už jen dva silenbloky na každou stranu a je to hotovo.nádhera.čepy šroubované,silenbloky snadno přelisovatelné-na takovou práci se vyloženě těším,za 2 hodiny s kafíčkem v ruce hotovo,zákazník vysmátý,já jsem vysmátý,zadarmo to nedělám a zákazník mi tam nebrečí,že na to padne celý plat.

jen pro zajímavost pár dalších "debilních" aut co má nápravy k hovnu je např. vectra C-to je pecka,2 obyčejné ramena,ale hliníkové,čepy nevyměníš a cena nekřesťanská,stejně tak menší peugeoty,citroeny a fiaty s oblibou dělají ramena litinová a zase s čepem co nejde vyměnit,takže na takového malého zmetka místo čepu za 500kč kupuješ rameno za 1500kč,stejně tak bych ti mohl vykládat o lančii,kde kvůli výměně stupidních brzdových lanek,musíš vytáhnout sedačky,oplastování prahů a celý koberec.

pro mně je škodovku radost dělat,nikde nejsou vyložené pasti,když už je někde fakt málo místa,tak je to udělané alespoň inteligentně....,teda až na toho superba,špatné auto to není,ale ta náprava fakt stojí za hovno a její výměna mně fakt nebaví.

Naposledy editováno 23.10.2013 20:02:20

Výber auta

23.10.2013 v 21:54 | Nahoru | #70
já bych bral Octávii kombajna nebo Superba,ale u toho by mě vadil sedanový kufr.
Taky pokukuju po nějakém druhém autě a docela se mě líbí Ford Mondeo. Za ty peníze se dá sehnat docela slušný a se skvělou výbavou. U šády by se pěkně připlatilo.
Seat Altea mě přišla uvnitř docela malá a ten interiér.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 21:54 | Nahoru | #71

karf píše: oktávka/superb 1.8tsi 4x4 rozhodně neni špatný auto



špatný rozhodně není. dokonce bude i dobrý, ale rozhodně to není taková modla, jaká se z toho v čechách dělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 22:13 | Nahoru | #72

S.h.I.t. píše: špatný rozhodně není. dokonce bude i dobrý, ale rozhodně to není taková modla, jaká se z toho v čechách dělá


Jestli ono to nebude tím, že se tu vyrábí zkus v itálii říct, že Fiati jsou sračky, v německu zkus pomluvit Golfa a za louží Mustanga

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 22:33 | Nahoru | #73
karf> v Itálii není Fiat předražený a dražší než kdekoliv jinde... Což je velice podstatný rozdíl , kdežto škodovka je tady modla a ještě k tomu je dražší než všude kolem a než cokoliv srovnatelného.

(reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 22:45 | Nahoru | #74
S.h.I.t.> v čem je dražší?

(reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 22:46 | Nahoru | #75

S.h.I.t. píše: karf> v Itálii není Fiat předražený a dražší než kdekoliv jinde... Což je velice podstatný rozdíl , kdežto škodovka je tady modla a ještě k tomu je dražší než všude kolem a než cokoliv srovnatelného.



To je nevyhoda pri koupi a vyhoda pri prodeji..bych rek, ze je plno aut, co ztraci hodnotu vic..treba koupis novy mondeo za 700 a za 10 let za nej dostanes min nez za fabii..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 23:21 | Nahoru | #76
Dolph-cz> No já nevim, člověče, ale posledně švára dělal přední tlumiče na oktávce a jak já furt nadávám na frantíky, že to jsou idioti a co můžou, to udělaj dementsky, tak na té oktávce to bylo řešený zrovna ještě dementněji. A pak mě právě zaráží, jak někdo může říct, že jsou ty šáde tak děsně dobře vymyšlený na opravy. A přitom je to dost často prašť jak uhoď, někde je lepší to, jinde zase ono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 08:37 | Nahoru | #77

Krovak píše: Dolph-cz> No já nevim, člověče, ale posledně švára dělal přední tlumiče na oktávce a jak já furt nadávám na frantíky, že to jsou idioti a co můžou, to udělaj dementsky, tak na té oktávce to bylo řešený zrovna ještě dementněji. A pak mě právě zaráží, jak někdo může říct, že jsou ty šáde tak děsně dobře vymyšlený na opravy. A přitom je to dost často prašť jak uhoď, někde je lepší to, jinde zase ono.



co je dementského na tlumiči u oktávy?že je zapíchnutý v těhlici,nebo co máš na mysli?

tlumiče mám vyměněné v řádu desítek minut,pokud se vyloženě něco neposere....

Výber auta

24.10.2013 v 09:04 | Nahoru | #78
Hlasoval som za octu II, lebo nič múdrejšie vo výbere nebolo, ale v skutočnosti by som si ju nekúpil. Všeobecne škodivky a vlastne celý koncern VW v ČSR majú auru nejakej nadpozemskej techniky a podľa toho si držia ceny.
Octávia II je celkom robustne postavené auto, ktoré sa moc nesere, ale jazda na nej vzhľadom na cenu nie je nič moc, nie je moc tichá, nie je moc komfortná, je to taký kompromis všetkého. Ešte aj vylietaná Alfa Romeo 156 na 17 kolách je komfortnejšie auto ako okta II na 16 palcoch... Akurát teda podvozok talianov sa musí repasovať po 60-150t. km a na okte vydrží aj 300t. km
Nechceš to počuť, ale ako tu už bolo niekde písané, taký ford fikus, alebo tá nová Croma (nie veľmi pekné auto) sú o moc lepšie ako hocičo z koncernu, keď sa porovnajú priemerné ceny. Aj taký peugeot 307 SW je v porovnaní s oktáviou +- rovnako veľký a je to pohodlnejšie auto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 17:58 | Nahoru | #79

Dolph-cz píše: co je dementského na tlumiči u oktávy?že je zapíchnutý v těhlici,nebo co máš na mysli?

tlumiče mám vyměněné v řádu desítek minut,pokud se vyloženě něco neposere....


Jo, přesně tohle Jsem zvyklej povolit dva šrouby na spojení tlumič/těhlice, nahoře dvě šestky a je to venku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 18:49 | Nahoru | #80

Krovak píše: Jo, přesně tohle Jsem zvyklej povolit dva šrouby na spojení tlumič/těhlice, nahoře dvě šestky a je to venku.



hmm,většinou se po tom majzne kladivem a jde to bez problémů ven... a když do dáš zase zpátky,tak je 100% na stejném místě jak byl.kdo neví jak nato,tak se jebe na pravé straně,protože se začne opírat poloosa o nápravnici a nejde to ven...,ale to jsou "dětské nemoci"

...ty šroubové spoje mají tu nevýhodu,že si tou vůlí v tom spoji rozhodíš geometrii-takže musíš znovu udělat sbíhavost a pokud tam na dírách velká vůle,tak si rozdupeš i odklon a to je ještě větší opruz,protože musíš znovu sundat kamery a držáky,kolo dolů,povolit tlumič,škubnout to tam kde to chce znovu nasadit kolo+ kamery,znovu kompenzaci a znovu měřit...

(reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 20:15 | Nahoru | #81
Dolph-cz> Kdepak, tam nejsou vůle žádný, občas je naopak problém ty šrouby vyrazit, jak je to pěkně těsný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 21:49 | Nahoru | #82

Dolph-cz píše: hmm,většinou se po tom majzne kladivem a jde to bez problémů ven... a když do dáš zase zpátky,tak je 100% na stejném místě jak byl.kdo neví jak nato,tak se jebe na pravé straně,protože se začne opírat poloosa o nápravnici a nejde to ven...,ale to jsou "dětské nemoci"

...ty šroubové spoje mají tu nevýhodu,že si tou vůlí v tom spoji rozhodíš geometrii-takže musíš znovu udělat sbíhavost a pokud tam na dírách velká vůle,tak si rozdupeš i odklon a to je ještě větší opruz,protože musíš znovu sundat kamery a držáky,kolo dolů,povolit tlumič,škubnout to tam kde to chce znovu nasadit kolo+ kamery,znovu kompenzaci a znovu měřit...


Hehe. To mi v těch proklínanejch značkovejch servisech ne to máme přípravky. Na VW těhlici máme takovej excent, kterej narveš do tý spáry vzadu, pootočíš, tím pádem roztáhneš a pěkně rukou si těhlici sesuneš dolů. Jinak tu geometrii bys měl dělat po jakémkoli zásahu do nápravy, jelikož to do úplně stejného místa nikdy nedáš.
No a na natavení odklonu u šroubovejch těhlic máš takovej pěknej rozpínák, kterej narveš mezi disk a podběh, povolíš šrouby, doštěluješ rozpínákem odklon pěkně na středy a opět utáhneš a demontuješ rozpínák. Takže žádná nová konpenzace, sundavání zrcadel atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 22:11 | Nahoru | #83

standamz píše: Hehe. To mi v těch proklínanejch značkovejch servisech ne to máme přípravky. Na VW těhlici máme takovej excent, kterej narveš do tý spáry vzadu, pootočíš, tím pádem roztáhneš a pěkně rukou si těhlici sesuneš dolů. Jinak tu geometrii bys měl dělat po jakémkoli zásahu do nápravy, jelikož to do úplně stejného místa nikdy nedáš.
No a na natavení odklonu u šroubovejch těhlic máš takovej pěknej rozpínák, kterej narveš mezi disk a podběh, povolíš šrouby, doštěluješ rozpínákem odklon pěkně na středy a opět utáhneš a demontuješ rozpínák. Takže žádná nová konpenzace, sundavání zrcadel atd.



to heblo na rozevření těhlice mám taky,ale i tak se po tom někdy musí praštit,když je to moc zarostlé.

co se týká těch šroubovaných tlumičů-nemám problém to ustavit na střed těch děr-když to dělám já.problém spíš je,že měním např. čep řízení,pak geomku...,naměřím,že je odklon nahovno a nevíš,kdo se kdy v tom vrtal(případně příjde zákazník jen na geomku),takže povolit a pokusit se to opravit....

nemám s tím problém,jen jsme s křovákem diskutovali na téma výhod a nevýhod šroubovaných tlumičů a píchaných do díry...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 22:25 | Nahoru | #84
Dolph-cz> Vím, sleduju to tady a vě většině věcí ti musím dát za pravdu. Jen se vždy musím smát některejm věcem a některej odborníkům co tu píšou. Nejvíc mě dostávají názory že VW koncern není nijak technicky na výši atd. Kdybi ti co to píšou třeba tušili že nový 4 válcový motr 1.4 tsi může v nejvyšší specifikaci mít odpojování 2 válců, třeba v takovém malém voze jako je Polo a jak je to udělané. Nebo že rozvody řemenem u nového 1.4 tsi nemají předepsanou lhůtu na výměnu, ale pouze první kontrolu po 240 tis. km. Ano, díky vyvíjení nových technologií, se musí někdy vypořádat s větší poruchovostí, viz 1.2 tsi.
Ale nic, nemá cenu to řešit.

Naposledy editováno 24.10.2013 22:27:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 22:48 | Nahoru | #85
standamz> odpojovat 2 válce ze 4... a to se vyplatí...

tak ono "bezúdržbový" řetěz zas rád přeskakuje jinak po kolika km by se měl normální řemen měnit??

Naposledy editováno 24.10.2013 22:49:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 23:19 | Nahoru | #86

Lion píše: standamz> odpojovat 2 válce ze 4... a to se vyplatí...

tak ono "bezúdržbový" řetěz zas rád přeskakuje jinak po kolika km by se měl normální řemen měnit??


Ano vyplatí, má to pak nižší spotřebu. Kvůli spotřebě se tyto věci dělají.
Problémy s řetězem jsou to se ví.
Řemen na nové 1.4 tsi použité v nové platformě MQB by měl vydržet po celou dobu životnosti motoru. Dnešní motory jsou projektovány na cca 300 tis. km.

Výber auta

24.10.2013 v 23:22 | Nahoru | #87
Jinak co jsem mluvil s lidmi co řídily to Polo s odpojitelnými válci, tak skoro ani nezaregistruješ že jedeš na 2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

24.10.2013 v 23:47 | Nahoru | #88
standamz> kolik ten systém při spotřebě 6l ušetří? půl litru? ptám se kolik ten řemen vydržel v předchozí platformě... třeba u 1,4 55 kw

Naposledy editováno 24.10.2013 23:47:14

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 08:20 | Nahoru | #89

standamz píše: Dolph-cz> Vím, sleduju to tady a vě většině věcí ti musím dát za pravdu. Jen se vždy musím smát některejm věcem a některej odborníkům co tu píšou. Nejvíc mě dostávají názory že VW koncern není nijak technicky na výši atd. Kdybi ti co to píšou třeba tušili že nový 4 válcový motr 1.4 tsi může v nejvyšší specifikaci mít odpojování 2 válců, třeba v takovém malém voze jako je Polo a jak je to udělané. Nebo že rozvody řemenem u nového 1.4 tsi nemají předepsanou lhůtu na výměnu, ale pouze první kontrolu po 240 tis. km. Ano, díky vyvíjení nových technologií, se musí někdy vypořádat s větší poruchovostí, viz 1.2 tsi.
Ale nic, nemá cenu to řešit.


Tohle je dokonalá výzva na 10-stránkový flame, tos udělal schválně přiznej se
A abych začal
To všechno cos napsal, je sice strašně krásný, ale dám ti příklad, jak to všechno může dopadnout (respektive jak už částečně dopadlo, viz průsery s přeskakujícím řetězem aj.)
Nikdo nemůže vědět, jak takovéhle inovátorské snahy skončí, ale většinou zpočátku výrazně zvýšenou poruchovostí (jak jsi správně napsal) a pak to značce pěkně zkurví jméno.
Renault v r. 2001 zavedl do Lagun II bezklíčovej přístup - paráda, kdo to v té době měl? Jenže, u dvoutlačítkovejch karet, jichž byla většina, upadávaly mikrospínače. Průser. Čtečky karet - časem se vyhřály a praskl v nich plast, co po vložení karty spínal mikrospínač na první nebo druhou polohu. Průser. Celá zadní náprava zavěšená na silentblocích. Jo bezva, na tlumení rázů, ale naše silnice to prostě nedá, takže průser. Jedny z prvních CR motorů se vstřikováním Delphi + naše nafta - průser. Longlife oleje na 30tkm do osobáku? WTF? Hodně těžkej průser, pápá turbo. A tak bych mohl pokračovat.

Takže novátorská řešení jsou sice fajn, ale někdo to zaplatit musí. A téměř vždy je to zákazník, který potom danou značku proklíná ještě za 20 let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 09:05 | Nahoru | #90

standamz píše: Ano vyplatí, má to pak nižší spotřebu. Kvůli spotřebě se tyto věci dělají.
Problémy s řetězem jsou to se ví.
Řemen na nové 1.4 tsi použité v nové platformě MQB by měl vydržet po celou dobu životnosti motoru. Dnešní motory jsou projektovány na cca 300 tis. km.



Prosímtě, teď mi ukaž, jakej si odborník a poraď mi, po kolika km by se měl vyměnit olej v převodovce u oktávky. Téma milionkrát probíraný, tak určitě na to máš nějakej názor.

Naposledy editováno 25.10.2013 09:06:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist