paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/634-7-09 karbec
21.10.2013 v 12:10
Dobrý den,prosím o radu.. Mám Jawu 634-7-09 a snažím se zjistit jaký typ karburátoru tam patří a jaké tam mají být trysky,děkuju :)

Jawa 350/634-7-09 karbec

21.10.2013 v 12:57 | Nahoru | #1
Ahoj, co se týká karbu, byl tam Jikov 2926, na mé Jawě je v modifikaci 2808 a trysky byly myslím že 115 hlavní a 55 volnoběžná. Nevím, co byla modifikace 634-7, nebyla s Oil Mastrem?











Naposledy editováno 21.10.2013 13:01:47

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634-7-09 karbec

21.10.2013 v 13:03 | Nahoru | #2
Není to oilmaster,karbec tam mám 2802.. Jde mi o ty trysky,zdá se mi že tam mám nějakou malou hlavní trysku,a není na ní nic napsáno :)

(reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

21.10.2013 v 13:08 | Nahoru | #3
onderos> Tady z katalogu je na výběr ze tří velikostí trysek 112, 115 a 117, co jsem z toho vyrozuměl, asi to bylo omezený hlukovými limity, ale na ty bych kašlal, dal bych tam 117 ? Kdyžtak to doladíš na jehle .

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634-7-09 karbec

21.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #4
Mám k tomu také jeden dotaz.Kamarád má Jawu 634,jednu z prvních a spotřeba je okolo 8 litrů,což je opravdu moc,jak má být osazený karburátor na tomto typu Jawy.A jak má být karburátor nastavený,jde mi o šroub bohatosti a zářez na jehle.

(reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

21.10.2013 v 20:44 | Nahoru | #5
Vítězslav_Máří> Hmm, 8l na 100 už je opravdu hodně, to už snad musí být v háji těsnost karburátoru, neteče mu to kolem těsnění šroubu vespod, nebo nedoléhá jehlový ventil plováku? Jinak šroub bohatosti směsi vytočim o 1/2 otáčky od dotáhnutého stavu a postupně to ladim, jak se motoru chce do otáček, takže si myslím, že vždy skončim na cca 3/4 otáčky. A jehla je by měla být přesně na prostředku. Pouze u jedné třindy která byla na tento zářez jehly pořád chudá, jsem to ještě o jeden zářez zvednul nahoru. Dokonce jsem našel i něco z údržby o seřízení karbu. Já teda spotřebu pořádně nesleduju, ale myslím, že nad 6l na sto jsem se ani nedostal. Když jsem jel dálku, v klidu, tak to bylo kolem 4,5l na 100.







Naposledy editováno 21.10.2013 20:45:42

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634-7-09 karbec

22.10.2013 v 06:17 | Nahoru | #6
Je to divný no. Benzín mi nikde neteče. Jehla je na druhym zářezu shora. Když to dám na první, tak už to nechce jet. Svíčky jsou černý. Nevím co kde ještě poladit :(
V sobotu jsem nabral rovnjech 5l a najel 65 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

22.10.2013 v 08:28 | Nahoru | #7
Horhe> Tak pokud máš jehlu na druhým zhora, tak už by to mělo být ochuzený dost, je dívný, že i přesto je to bohatý. Tak už mě napadá
1. změřit výšku plovákové hladiny pomocí skleničky a přitékajícího benzínu do karbu.
2. jestli trysky, kterýma je to osazený opravdu odpovídají uvedené hodnotě na nich - kolikrát to různě převrtávali a tak.

A nebo se na to všechno vyprdnout a sehnat si novej karburátor. Já jsem teď taky sháněl karbec, protože jsem dole strhl závit na šroubu pod hlavní tryskou. Sehnal jsem ho na burze za cca 300 kč a motorka jede dobře, nemá tolik díry ve výkonu, jako s předchozím. Ten jeden karb se mi válí doma, má sice strženej závit dole, že teče trochu benzín ven, ale žralo to s tim +/- stejně, tak ti ho můžu věnovat na pokusy, je kompletní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

22.10.2013 v 08:34 | Nahoru | #8
petr.machy> Díky za ochotu. Zkusím koupit nové hlavní trysky všech velikostí a budu laborovat. Pokud by to bylo stále stejné, tak se ozvu :)

Špatně seštelovaným předstihem by ta spotřeba asi být nemohla, nebo...?

(reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

22.10.2013 v 08:37 | Nahoru | #9
Horhe> Dobře seřízený předstih má na spotřebu asi taky vliv v tom smyslu, že se moto ochotněji vytáčí za plynem a nemusí se za něj tolik tahat, ale aby ti to žralo 8l/100 to už by muselo bejt opravdu něco hodně špatně ... Seřízením předstihu a odtrhu nikdy nic nezkazíš .

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634-7-09 karbec

22.10.2013 v 08:45 | Nahoru | #10
Zkusíme to dát s Mářím nějak dokupy.
Asi to bude v té hlavní trysce, kdo ví, jestli ji předchozí majitel nečistil svářecí elektrodou :)

(reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

22.10.2013 v 08:47 | Nahoru | #11
Horhe> No právě, lidová tvořivost v tomhle směru nezná meze, taky jsem na Jawě i na Suzuce objevoval nové a nové "udělátka" a nestačil se divit .

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634-7-09 karbec

27.10.2013 v 08:54 | Nahoru | #12
Chlapi jsou rozdíly v regulačních jehlách? Má jawa 250 jinou než jawa 350/634? dik

(reakce na) Jawa 350/634-7-09 karbec

12.11.2013 v 10:45 | Nahoru | #13
onderos> Těžko říct, co vím, že pasovalo byly plováky, ale na jehlu bych se ti musel podívat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist